| SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
| SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
| SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
SEO - ключове джерело трафіку для кулінарного сайту
В інтернеті тисячі сайтів, присвячених кулінарній тематиці. Завдяки SEO-просуванню ваш сайт з'явиться в ТОПі видачі й "зніме вершки" пошуку: отримає стабільний потік переходів від зацікавлених користувачів.
Відвідувачі будуть залишати сайт, якщо він генерує помилки, довго вантажиться, якщо його мобільна версія незручна, а потрібні кнопки не клікаються. Це погано позначається на позиціях в пошуку і рентабельності сайту в цілому. SEO-фахівці шукають недоліки, усувають їх і підтримують працездатність всього функціоналу ресурсу.
SEO робить сторінки сайту максимально релевантними
Яким би корисним і якісним не був ваш контент, його не читатимуть ті, хто шукав в інтернеті зовсім інше. Грамотне просування кулінарного сайту включає оптимізацію всіх сторінок, завдяки якій цільові читачі потрапляють на цікаві їм сторінки та затримуються на сайті.
SEO дозволяє упорядкувати інформацію на сайті
Кулінарний сайт може включати тисячі сторінок. Пошукові оптимізатори сегментують і структурують контент, створюють систему внутрішньої перелинківки, впроваджують пошукові фільтри й інші інструменти, які роблять сайт зручним для користувача і якісним в очах пошукових систем.
Ваші читачі зможуть знайти вас через пошук Google
Неоптимізований сайт може погано індексуватися пошуковими роботами або і зовсім не потрапити в видачу. Читачі просто не знайдуть вас в Мережі.
Сайт отримує місця в ТОП-10 за основними запитами
Помітне зростання позицій і трафіку з Google починається вже після впровадження метаданих і наповнення сайту оптимізованим контентом.
Виключаються ситуації, в яких відвідувач відразу залишає сайт через довге завантаження сторінок, мобільного "недружніть", хаотичну структуру тощо.
Поліпшується конверсія сторінок, зростає число звернень
Оптимізатори роблять так, щоб відвідувач знайшов на сторінках саме вашого веб-сайту те, що шукав, і затримався на ньому.
| SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
| SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
| SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Кому підходить SEO просування, а для кого це марна витрата грошей, 17 Жовтня 2021
Методів і каналів залучення клієнтів в e-commerce багато. Але якщо контекстна реклама, наприклад, майже не викликає питань (всім подобається швидкий ефект і прогнозованість результатів), то щодо SEO у багатьох є побоювання. Головним чином у новачків в digital-бізнесі та тих, хто має негативний досвід робіт з просування. Давайте розглянемо, кому підійде SEO-просування, чи актуальні його методи […]
8 порад, як потрапити в блок з відповідями Google, 29 Листопада 2019
Пошукова видача в сучасних реаліях перестала бути тільки переліком посилань. Для того, щоб задовольнити побажання користувачів, Google проводить експерименти з подачею відповідей. Одним з таких нововведень став блок відповідей Google – «featured snippet». Отримати стрибок пошукового трафіку можна, потрапивши в такий блок. Мета нашої статті – поділитися порадами, як зробити так, щоб ваш сайт потрапив […]
Просування інтернет-магазину в Facebook, 29 Листопада 2019
Просування інтернет-магазину в Facebook Навіщо просуватися в Facebook. Інтернет-магазини яких тематик краще просувати. Як відбуваються взаємодії з покупцями. Залучення покупців в інтернет-магазин на Facebook: Крок перший. Створення та оформлення інтернет-магазину. Крок другий. Залучення покупців і розвиток інтернет-магазину. Крок третій. Продаж товарів через інтернет-магазин на Facebook. Як порахувати фінансову ефективність інтернет-магазину в соц.мережі. Висновки. Навіщо просуватися […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!