| SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
| SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
| SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
Пошуковий оптимізатор робить так, щоб відвідувач з певного регіону отримував сайт в потрібній йому мовної версії, а також завжди міг змінити мовну версію, незалежно від його місця розташування і мови, зазначеної в налаштуваннях пошукача. При цьому, SEO робить все, щоб людина не покинула сайт через труднощі багатомовності: криво перекладений контент, неадаптований інтерфейс і т.д.
SEO дозволяє залучати клієнтів на сайт з різних країн
Просування мультимовного сайту дозволяє отримати таргетований трафік на кожну з його версій. Оптимізатор збирає семантику під будь-яку з мовних версій сайту окремо від інших без копіювання. Кожна версія унікальна і повністю адаптована під запити тієї цільової аудиторії, для якої вона створена.
SEO виключає помилки в роботі сайту, пов'язані з мультимовністю
Оптимізатор проводить аналіз і складає рекомендації для програмних робіт, щоб допомогти пошуковику розібратися, де в коді сайту розташована інформація про мовну версію сайту. Крім того, він стежить за тим, щоб всюди по сайту зберігався вірний стандарт кодування та інші деталі, які визначають коректність роботи ресурсу.
SEO робить сайт ефективним інструментом продажів
SEO робить так, щоб багатомовний сайт і всі його версії не просто існували, але генерували продажі. Одна з найбільш ефективних стратегій залучення клієнтів в бізнес - оптимізація і просування мультимовного сайту з продуманим функціоналом і робочими формами зворотного відгуку. Клієнт повинен легко додзвонитися або написати лист, інтуїтивно орієнтуватися на сайті та знаходити на ньому всю потрібну інформацію. Це завдання і вирішує SEO.
Ваші клієнти зможуть знайти вас через пошук Google
Неоптимізований сайт може погано індексуватися пошуковими роботами або і зовсім не потрапити в видачу. Читачі просто не знайдуть вас в Мережі.
Сайт отримує місця в ТОП-10 за основними запитами
Помітне зростання позицій і трафіку з Google починається вже після впровадження метаданих і наповнення сайту оптимізованим контентом.
Виключаються ситуації, в яких відвідувач відразу залишає сайт через довге завантаження сторінок, мобільного "недружніть", хаотичну структуру тощо.
Поліпшується конверсія сторінок, зростає число звернень
Оптимізатори роблять так, щоб відвідувач знайшов на сторінках саме вашого вебсайту то, що шукав, і став клієнтом.
| SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
| SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
| SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Роль KPI в інтернет маркетингу. 14 основних формул, 31 Липня 2020
Щоб не злити рекламний бюджет потрібно точно розуміти, в якому стані знаходиться бізнес, які фактичні цілі він хоче досягти, і які саме маркетингові зусилля спрацюють і окупляться. Ключові показники ефективності маркетингових зусиль – це результати обчислень, вступними яких є ваші метрики. Формули для цих обчислень називаються KPI інтернет-маркетингу. У цій статті ми публікуємо 14 формул […]
На що звернути увагу при виборі підрядника з SEO?, 24 Листопада 2021
Якщо ви не знаєте точно, як вибрати підрядника для створення та просування сайту, відсіяти ефективні компанії від сумнівних, то можете легко помилитися. У перенасиченій та конкурентній галузі тисячі SEO-агентств претендують на звання найкращих з найкращих. Зосередьтеся на пошуку агентства, яке заслуговує на довіру, працює прозоро і віддає пріоритет вашим основним бізнес-цінностям. Ми зібрали кілька рекомендацій […]
Надання доступу до рекламного кабінету Яндекс.Директ, 25 Травня 2021
Рівноправний доступ до облікового запису Яндекс.Директ може бути виданий кільком користувачам – представникам. Представники можуть переглядати статистику і управляти елементами аккаунта. У разі, якщо ви замовляєте рекламні послуги в інтернет-агенції, вам слід знати, як дати доступ до Яндекс Директ сторонньому підряднику. Пропонуємо детальну інструкцію. Додавання представника: 1. Після авторизації в Яндекс.Директ перейдіть на сторінку Мої […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!