SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
Один з ключових принципів успішного бізнесу - бути там, де "живе" ваша цільова аудиторія. І сьогодні це - інтернет. Рекламувати свої товари потрібно саме там. Світовий ринок віртуальних продажів парфумерії демонструє впевнене зростання щорічно. Завдяки SEO-просуванню ваш сайт виявиться в ТОПі видачі та "зніме вершки" пошуку: отримає стабільний потік переходів від зацікавлених у купівлі користувачів.
Інструменти SEO дозволять сегментувати товари та просувати категорії за типом товару, складом тощо. SEO-спеціалісти створюють зручну структуру і працюють над зручністю сайту. У 90% випадків рекомендують дизайнерські й програмні доробки, а також впроваджують пошукові фільтри й інші інструменти для генерації лідів і додаткових продажів. У підсумку потрібні бізнесу користувачі потрапляють на корисні їм сторінки та здійснюють конверсію. Що збільшує середній чек і прибуток компанії.
У продажу парфумерії просування сайту - хороша інвестиція. Пошуковий трафік тут - найбільш вигідний. На відміну від платної реклами, в якій потрібно рекламувати кожен окремий продукт, SEO дозволяє просувати відразу весь каталог за менший бюджет. При грамотному просуванні ви отримуєте довгостроковий результат при мінімальній вартості залучення клієнта.
Завдяки інструментам SEO можна не тільки отримувати конверсії - замовлення і прибуток, але і працювати в площині PR, що особливо важливо при роботі з товарами класу "люкс". Люди підсвідомо довіряють сайтам з першого екрану пошуку. Довіряють компаніям, які знаходять в Google Мапах. Лояльні до тих підприємств, які частіше трапляються на очі. Завдяки якісному SEO ймовірність того, що користувач купить у вас, а не у конкурента, зростає в рази.
Неоптимізований сайт може погано індексуватися пошуковими роботами або і зовсім не потрапити в видачу. Читачі просто не знайдуть вас в Мережі.
Помітне зростання позицій і трафіку з Google починається вже після впровадження метаданих і наповнення сайту оптимізованим контентом.
Виключаються ситуації, в яких відвідувач відразу залишає сайт через довге завантаження сторінок, мобільного "недружніть", хаотичну структуру тощо.
Оптимізатори роблять так, щоб відвідувач знайшов на сторінках саме вашого вебсайту то, що шукав, і став клієнтом.
SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
За статистикою, половина запитів в Google включають понад три слова. При цьому, користувачі щоденно знаходять нові, унікальні формулювання для пошуку товарів, послуг чи інформації. Це помітно ускладнює підбір ключових фраз для запуску пошукової рекламної кампанії. Однак, рекламний сервіс Google Ads пропонує маркетинговий інструмент, який вирішує проблему – DSA або динамічні пошукові оголошення. Що це і […]
Слово тригер дослівно перекладається як «спусковий гачок». У маркетингу тригер – це психологічний прийом, який спонукає споживача зробити покупку або іншУ конверсійну дію. Тригер впливає на його емоції та підштовхує до необхідних бізнесу рішень. Емоційні тригери повинні враховуватися при створенні контенту на сайті, і в слоганах, і в рекламних оголошеннях. В останньому випадку вміле використання […]
Для HealthTech компаній, що просувають програмне забезпечення в медичні організації, важливо не лише глибоко розуміти регулятивні рамки, а й вміло ними маніпулювати. Закони на кшталт HIPAA у США та GDPR у Європі захищають дані пацієнтів та вимагають суворої відповідності. Але дотримання правил – це обов’язок. Це можна перетворити на маркетинговий хід, щоб побудувати довіру, продемонструвати […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!