Без контекстної реклами просувати сайт в Інтернеті складно
Розкрутка бізнесу в інтернеті без реклами практично неможлива. Так, контекстна реклама для тренера - це можливість заявити про себе і швидко отримати перших клієнтів, завоювати новий ринок (наприклад, в новому місті), прискорити просування сайту в пошуку для отримання безкоштовного трафіку, швидко оцінювати ефективність доробок на сайті та багато іншого.
Гнучкі інструменти реклами дозволять вирішити будь-яке бізнес-завдання
Контекстна реклама дозволить сфокусуватися на ваших перевагах. Тут можна таргетуватися на будь-яке місто будь-якої країни, вибирати час показу оголошень, адаптувати рекламу для різних сегментів вашої аудиторії, експериментувати з текстами та форматами, а також оцінювати результати для отримання кращої рентабельності в рамках бюджету.
Контекстна реклама приводить на сайт зацікавлених користувачів
Люди побачать вашу рекламу на перших рядках пошукових систем і найпопулярніших сайтах, а також на спеціалізованих майданчиках, де "сидить" ваша аудиторія. Людина, яка бажає придбати спорт-послуги, спочатку завжди вивчає інформацію про здоров'я, тренування та найближчі фітнес-клуби. Точкою першого контакту стає рекламне оголошення, що веде на сайт, і що змушує залишити свої контакти або оплатити абонемент.
Ваша цільова аудиторія і майбутні клієнти - в Інтернеті
Один з ключових принципів успішного бізнесу - бути там, де "живе" ваша цільова аудиторія. І сьогодні це - інтернет. Рекламувати свої послуги потрібно саме там. Контекстна реклама дозволяє залучити нових клієнтів в будь-який бізнес, пов'язаний зі спортом. Вона ефективна для просування як офлайн, так і онлайн-занять.
Швидкий старт
Протягом трьох робочих днів ми налаштуємо для вас повноцінний інструмент просування сайту
Ефективність
Підвищення конверсії фіксується з перших днів, зростання кількості звернень точно прогнозується
Велике охоплення
Реклама в контекстно-медійних мережах дає доступ до багатомільйонної або навіть мільярдної аудиторії
Контроль бюджету
Немає необхідності оплачувати малоефективні покази. Ви платите тільки за перехід на сайт
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Що таке дзеркало сайту? Як його налаштувати і як перевірити наявність склеєних дзеркал на сайті, 26 Квітня 2021
Дзеркалами називається група сайтів з єдиним, повністю продубльованим контентом, які знаходяться на різних доменах. Поняття знайоме вебмастерам, власникам онлайн-ресурсів і фахівцям, які працюють над оптимізацією сайтів, підвищенням їх, безпеки або стикалися з питанням зміни URL. У цій статті ми розповімо головне про поняття “дзеркало сайту”, про його створення, налаштування та перевірку. Як з’являється дзеркало сайту? […]
Яке джерело трафіку вибрати для сайту?, 9 Серпня 2021
Ми використовуємо різні джерела трафіку, щоб залучити клієнтів у ваш бізнес, не раз заявляли ми. Але що це означає? Які джерела існують і яке потрібне вашому сайту? Розберімось! Ці знання допоможуть вам зрозуміти, звідки можна генерувати ліди та як скласти ефективну стратегію інтернет-маркетингу. Що таке джерело трафіку? Перед тим, як запустити трафік на сайт, важливо […]
Як надати партнеру доступ до об’єктів в Business Manager?, 24 Травня 2021
Якщо ваша компанія співпрацює з агентством або консультантом, ви можете додати його в Business Manager і надати йому доступ до об’єктів. Врахуйте наступні моменти: Додати партнера може тільки адміністратор компанії. У партнера повинен бути Business Manager. Якщо його немає, попросіть партнера створити Business Manager. Вам знадобиться ID компанії партнера. Детальніше про те, як дізнатися ID […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!