| SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
| SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
| SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
SEO робить сайт ефективним інструментом продажів
Одна з найбільш ефективних стратегій залучення клієнтів в бізнес - оптимізація і просування будівельного сайту з продуманим функціоналом і робочими формами зворотного відгуку. Клієнт повинен легко додзвонитися або написати лист, інтуїтивно орієнтуватися на сайті та знаходити на ньому всю потрібну інформацію. Це завдання і вирішує SEO.
SEO приводить вам клієнтів з Пошуку Google
Той, хто бажає придбати послуги будфірми, майже завжди спочатку вивчає інформацію про будівництво, будматеріали й відповідних фахівців в Мережі. SEO-команда робить так, щоб комерційні сторінки і експертний контент вашого сайту з'явилися на першій сторінці видачі. Це дозволить отримувати безкоштовні переходи цільових клієнтів на сайт з Пошуку.
Прокачане SEO - це важлива перевага перед конкурентами
Завдяки інструментам SEO можна не тільки отримувати конверсії - звернення і прибуток, але і працювати в площині PR. Люди підсвідомо довіряють сайтам з першого екрану пошуку. Довіряють компаніям, які знаходять в Google Мапах. Лояльні до тих брендів, які частіше трапляються на очі. Завдяки якісному просуванню сайту по будівництву будинків послуги продаються краще, а ймовірність того, що користувач звернеться до вас, а не до конкурентів, зростає в рази.
SEO підвищує впізнаваність компанії й зміцнює репутацію
SEO-фахівці разом з копірайтерами й маркетологами працюють над стабільним збільшенням кількості звернень за рахунок демонстрації професіоналізму вашої компанії. Одне із завдань просування сайту по будівництву - створення експертного контенту. Інша - залучення потенційних клієнтів за посиланнями, розміщеними на професійних ресурсах і формах, в каталогах компаній і т.д.
Ваші клієнти зможуть знайти вас через пошук Google
Неоптимізований сайт може погано індексуватися пошуковими роботами або і зовсім не потрапити в видачу. Читачі просто не знайдуть вас в Мережі.
Сайт отримує місця в ТОП-10 за основними запитами
Помітне зростання позицій і трафіку з Google починається вже після впровадження метаданих і наповнення сайту оптимізованим контентом.
Виключаються ситуації, в яких відвідувач відразу залишає сайт через довге завантаження сторінок, мобільного "недружніть", хаотичну структуру тощо.
Поліпшується конверсія сторінок, зростає число звернень
Оптимізатори роблять так, щоб відвідувач знайшов на сторінках саме вашого вебсайту то, що шукав, і став клієнтом.
| SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
| SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
| SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Все, що ви хотіли знати про контекстну рекламу, але боялися запитати, 10 Квітня 2020
Кому і навіщо треба дізнатися про те, що таке контекстна реклама і як вона працює? Близька 85% учасників зростаючого eCommerce-ринку називають контекстну рекламу ключовим драйвером бізнесу. Щороку кількість грошей, інвестованих в digital-рекламу, збільшується майже на 20%. Плануєте продавати товари і послуги в інтернеті або займатися маркетингом? Контекстна реклама – ваш кращий товариш і помічник! Без, […]
Просування інтернет-магазину в Facebook, 29 Листопада 2019
Просування інтернет-магазину в Facebook Навіщо просуватися в Facebook. Інтернет-магазини яких тематик краще просувати. Як відбуваються взаємодії з покупцями. Залучення покупців в інтернет-магазин на Facebook: Крок перший. Створення та оформлення інтернет-магазину. Крок другий. Залучення покупців і розвиток інтернет-магазину. Крок третій. Продаж товарів через інтернет-магазин на Facebook. Як порахувати фінансову ефективність інтернет-магазину в соц.мережі. Висновки. Навіщо просуватися […]
Пошук балансу: ефективні стратегії локального та глобального націлення в рекламі у сфері логістики та транспорту, 29 Січня 2024
У сучасному світі глобалізації та цифровізації, маркетинг та таргет для бізнесу у сфері логістики та транспорту стикається з унікальними викликами й можливостями. З одного боку, компанії повинні прагнути глобального охоплення, пропонуючи стандартизовані та якісні послуги на міжнародному рівні. З іншого боку, необхідно враховувати локальні особливості кожного ринку, адаптуючи свої послуги та маркетингові стратегії до різних […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!