Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
За що платять SEO-фахівцям? "Вони виводять сайти в ТОП" - проста відповідь, за якою криються місяці праці. Ми підготували огляд плану робіт з просування сайту, плюс-мінус універсального для будь-якого ресурсу. Це допоможе краще зрозуміти таємницю розкрутки сайту в пошукових системах, а також оцінити важливість того чи іншого етапу саме для вашого ресурсу.
Поїхали!
Кому потрібен:
На першому етапі фахівець проводить аналіз проекту, оцінюючи його позиції в пошуковій видачі, зручність для користувачів, відповідність вимогам пошукових систем.
Види робіт на даному етапі:
Таким чином, фахівець оцінює необхідний обсяг і масштаб майбутніх робіт. Наприклад, багатьом сайтам для подальшого просування потрібні програмні втручання на кшталт мобільної оптимізації, зміни протоколу http на https, зміни системи управління контентом і т.п.
Також аналіз дозволяє спрогнозувати бюджет на просування сайту - витрати на створення контенту, купівлі посилань і т.д.
На новому етапі фахівець за допомогою сервісів Serpstat, Wordstat і інших інструментів підбору пошукових запитів знаходить, розбиває на групи, оцінює на частотність семантичне ядро (СЯ).
Для чого потрібно СЯ:
СЯ може складатися як з 500-1000 запитів (для невеликих сайтів-візиток), так і декількох сотень тисяч (для e-commerce).
Складання СЯ може зайняти від декількох тижнів до декількох місяців. Для цього його і кластерізіруют за групами. У процесі розширення ядра, як правило, SEO-фахівці видають рекомендації, наприклад, щодо розширення текстового контенту сайту.
Пошуковики постійно вдосконалюють алгоритми з метою демонструвати користувачеві найбільш корисну для нього інформацію. Корисна або релевантна інформація в даному випадку - це та, яка точно відповідає його пошуковому запиту, місцю розташування, мотивації запиту і т.д.
Ви вводите запит в рядку пошуку і отримуєте найбільш релевантні вашому запиту сторінки у верхній частині списку.
Широка структура сайту дозволяє створювати і оптимізувати сторінки під пошукові запити з конкретної частотою пошуку, таким чином грамотно розподіляючи внутрішню вагу сторінок ресурсу.
Щоб зрозуміти, які сторінки можна створити для розширення структури, фахівці аналізують пошукові видачі за запитами, "крадуть" структуру у конкурентів, сегментируют асортимент на групи і т.д.
Якщо компанія працює на кілька міст, кількість цільових сторінок в структурі множиться на кількість міст. При цьому контент в них не повинен копіювати один-одного.
Весь процес розширення структури може розтягнутися на роки, але основну частину робіт потрібно зробити якомога швидше.
SEO-спеціаліст проводить технічний аудит сайту, після чого формує список необхідних робіт для внутрішньої оптимізації:
Важливо не тільки створити сторінки, але й організувати систему внутрішніх посилань так, щоб користувач і пошуковий бот могли швидко і зручно переміщатися на інші сторінки. Якщо правильно не наповнити сторінки статистичною вагою, вони можуть просто не потрапити в індекс.
На цьому етапі фахівець перекладає статичну вагу зі сторінок з низькою конкуренцією на більш вкладені.
Сторінки сайту необхідно наповнити текстовим контентом, що включає зібрані раніше ключові запити, з урахуванням актуальних вимог пошукових систем, аналізу ТОП видачі та аналізу тексту топів, так як це вплине на ранжування сторінок.
Робота SEO-фахівця полягає в складанні контент-плану відповідно до карти сезонності і формування ТЗ для копірайтера.
Краулінговий бюджет пошукового бота - це кількість сторінок, яку він може обійти за один сеанс на вашому ресурсі.
Безліч помилок оптимізації - відкриті сторінки сортування, відкриті сторінки перетинів двох фільтрів з одного блоку і т.д., призводять до того, що бот індексує не всі сторінки, а частина проіндексованих виявляються неважливими. Так частина корисних сторінок залишається поза індексу, а статична вага сторінок категорій помітно знижується.
Тільки досвідчений фахівець може грамотно закрити непотрібні для індексування сторінки, залишивши тільки потрібні фільтри.
Одним з факторів ранжирування є поведінка користувачів на вашому сайті. Скільки вони на ньому "сидять", що роблять, чи повертаються в пошукову видачу для перегляду іншого сайту або знайшли те, що шукали на вашому - все це поведінкові фактори, що впливають на позиції в пошуковій видачі.
Завдання SEO-фахівця робити все, щоб:
Як? Ну тут потрібен комплексний підхід. Поліпшення навігації сайту, зменшення часу завантаження сторінок, мобільна адаптація, грамотне оформлення сторінки "Про нас" і т.д.
Етап актуальний для всіх типів ресурсів в тематиках з високою конкуренцією. Чим більше якісних профільних майданчиків посилаються на ваш сайт, тим вище його авторитет в очах пошукових систем. А авторитетність сайту незмінно просуває його вгору в списку видачі.
Фахівець займається побудовою посилальної маси за допомогою сервісів, бірж постійних посилань, аутріч.
Деякі сайти, також, збільшують число природних посилань за допомогою контент-маркетингу.
Грамотний SEO-фахівець розуміє чинники конвертації відвідувача в клієнта і робить все, що від нього залежить для збільшення числа конверсій. Якщо з конверсіями біда, значить проблема полягає в одному з трьох "стовпів" взаємодії:
Аналізуючи позиції ранжирування сторінок за запитами і трафік за категоріями, фахівець постійно коригує всі напрацювання: розширює структуру, вносить зміни в тексти, змінює мета-теги, нарощує кількість посилань і т.д.
Все ускладнює постійне оновлення алгоритмів пошукових систем. Потрібно відстежувати і враховувати нові вимоги, постійно коригуючи стратегію просування.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!