Обійти навіть сильних конкурентів в пошуковій видачі реально! Ми розробимо і реалізуємо ефективну стратегію розкрутки вашого сайту в пошукових системах шляхом закупівлі зовнішніх посилань – формування якісного посилального профілю.
Чому це важливо і наскільки ефективно – розповімо далі.
Просування сайту посиланнями: як і навіщо
Посилання, що ведуть з зовнішніх джерел на сторінки вашого сайту – один з ключових чинників ранжирування в пошуковій видачі Google. Формування якісного, наближеного до природного, посилального профілю – запорука впевненого підвищення позицій веб-ресурсу в пошуковій видачі, залучення органічного і реферального трафіку.
Як це працює з точки зору пошукових систем:
- джерело, на якому розміщується посилання на ваш сайт, називається донором, а ваша сторінка виступає акцептором;
- розміщуючи посилання, донор надає траст (тобто, висловлює довіру) акцепторові;
- розмір трасту залежить від кількості розміщених посилань.
Чим більша кількість посилань на сайт надходить від якісних донорів, тим краще він ранжируется у видачі: пошуковики вважають ресурс авторитетним, корисним і таким, що заслуговує на довіру. А це є одним з ключових чинників ранжирування.
Веб-сайти, які впевнено “стоять” у ТОПі пошукової видачі, вже володіють значною кількістю активних зовнішніх посилань на свої сторінки. Ця посилальна маса формувалася роками і для того, щоб успішно конкурувати з такими сайтами в топовій видачі, необхідно побудувати якісний посилальний профіль.
Це завдання вирішує SEO Linkbuilding: пошукові оптимізатори вивчають кількість посилань ваших основних конкурентів з ТОП-10, вивчають ваш бізнес і розробляють цілу стратегію для отримання якісних зворотних посилань і, при можливості, з таких, на яких раніше не розміщалися жодні конкуруючі лінкбілдери.
Кому потрібен Linkbuilding
Побудувати посилальний профіль і наростити кількість посилань необхідно, якщо ви:
- новачок в e-commerce, шукайте потенційних клієнтів і спосіб заявити про себе;
- знаходитеся у пошуку ефективного джерела трафіку;
- працюєте у висококонкурентній сфері.
Хоча фактично лінкбілдінг варто задіяти кожному проектові, який хоче успішно просуватися в мережі Інтернет.
Якісний лінкбілдінг для інтернет-магазинів – що це
Думка про те, що закупівля посилань на біржах і є Linkbuilding – помилкова. Посилання з неякісних джерел, спам і інші “косяки” біржових посилань незмінно приведуть до санкцій пошукових систем. Ефективне нарощування беклінків – це рутинний, трудомісткий і чсовитратний процес, так як донори відбираються лінкбілдером вручну.
Важливі критерії при виборі донорів:
- Авторитетність. Само собою, купити природні посилання у Forbs набагато вигідніше, ніж з невідомого ресурсу. Чим авторитетніше донор, тим більше користі його траст принесе вашому сайту.
- Релевантність веб-ресурсу. Необхідно розмістити посилання на майданчиках, які збігаються з вашим за тематикою;
- Місце розміщення лінка. Посилання, розміщені в основному контенті сторінки, вважаються більш значущими, ніж ті, що поміщені в бічних колонках або футері.
- Авторство. Посилання, розміщені адміном сайту, цінуються набагато більше згадки в коментарях. Розстановка лінків без участі редактора може вважатися порушенням.
- Співвідношення анкорних і безанкорних посилань в посилальному профілі. До 70% всіх Google-фільтрів пов’язані з анкорним і посилальним спамом. SEO-спеціаліст повинен підтримувати “здорове” співвідношення анкор/безанкор, щоб уникнути санкцій.
- Nofollow (закриті) і Dofollow (відкриті) посилання. У пошуковому просуванні більш вигідними є Dofollow посилання, а закриті потрібні для «розбавки» посилальної маси. Тому оптимізатор повинен звертати увагу не тільки на беклінки з донорних сайтів, але і розмістити посилання на форумах, в соцмережах, відгуковиках і т.д. Пошуковики люблять різноманітних донорів.
Також при виборі донорів враховується географія трафіку і динаміка його росту на сайті, індексованість, обсяг аудиторії і т.д. В цілому, враховується кілька десятків критеріїв.
Етапи Linkbuilding
Для наочності, опишемо алгоритм зовнішньої оптимізації сайту нашими фахівцями.
Етап 1. Аналіз існуючого посилального профілю:
- оцінка якості наявних зворотних посилань;
- зняття посилань низької якості;
- аналіз довідкових профілів конкурентів;
- розробка стратегії нарощування посилань на 3-6 місяців.
Етап 2. Оцінка якості донорів:
- географія майданчиків для розміщення беклінків;
- їх відвідуваність;
- тематична відповідність майданчиків;
- співвідношення анкор/безанкор;
- інші оцінки якості.
Етап 3. Роботи з посиланнями:
Для роботи з беклінками вибирається одна або кілька поширених платних і безкоштовних тактик: аутріч, контент-маркетинг, статейне розміщення, крауд-маркетинг, посилання з соцмереж, відгуки на сайтах-відгуковиках.
Ми віддаємо пріоритет аутріч просуванню, яке передбачає домовленості з власниками, адміністраторами, редакторами веб-ресурсів про розміщення зворотних посилань і ручне проставлення беклінків.
Природні посилання закуповуємо на трастових майданчиках з постійним трафіком, частиною якого є цільові користувачі вашої бізнес-ніші. Робимо так, щоб згадки про ваш веб-ресурс носили природний характер.
Таким чином, нам вдається зміцнити довіру пошукових систем до вашого ресурсу і поліпшити ранжування. З 2011 року за допомогою такої стратегії лінкбілдінгу ми успішно розкрутили понад 135 сайтів, кожен з яких працює стабільно результативно: приносить трафік і продажі.
Ми звернулися в компанію M. System 2 роки тому, щоб вони допомогли привернути увагу до наших навчальних програм. Ми готуємо майстрів манікюру та педикюру. Спочатку ми працювали без контекстної реклами і результати нас не радували. Менеджер запропонував запустити рекламну кампанію і після цього стало набагато більше дзвінків. Єдине, що нас турбує - ми не завжди можемо знайти свою рекламу в Гуглі, не знаємо чому так відбувається. Ще рекомендують встановити лічильник Гугл Аналітики, але ми поки не зважилися
Дякуємо компанії Msystem за виконану роботу по запуску та початковій підтримці рекламної кампанії. Віримо, що робота щодо подальшої оптимізації буде не менш вдалою
можна довіритися
на всі 100!