Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Лінкбілдінг

Розробляємо і реалізуємо ефективні стратегії розкрутки вашого сайту в пошукових системах шляхом нарощування зовнішніх посилань - формування якісного посилального профілю. Відправити запит
Google shopping logo

Прямі посилання на ваш сайт з інших онлайн-платформ - один з основних чинників ранжирування в Google.

Побудова якісної посилальної бази - запорука впевненого підвищення позицій в пошуковій видачі, залучення органічного і реферального трафіку.

Ваші прямі конкуренти з ТОП-10 вже зібрали значну кількість беклінків. Щоб успішно конкурувати з ними, необхідно вибудувати власний якісний посилальний профіль, що підвищує довіру пошукових систем.

Це завдання вирішує SEO Linkbuilding: фахівці нашої компанії вивчають кількість посилань базу ваших конкурентів з топової десятки, занурюються в специфіку вашого бізнесу і розробляють стратегію для отримання якісних зворотних посилань і кращих позицій на першій сторінці видачі.

Кому підходить зовнішня оптимізація сайтів:
image Новачкам в e-commerce, які хочуть заявити про себе

Білі методи просування не тільки сприяють розширенню посилального профілю, але підвищують впізнаваність бренду і зміцнюють довіру з боку аудиторії.

image Інтернет-магазинам в пошуку ефективного джерела трафіку

Пошуковий трафік для онлайн-шопів - один з основних джерел нових відвідувачів. А для того, щоб отримувати цей трафік, підприємству вкрай необхідно наростити кількість посилань на свій сайт.

image Ви рухаєтеся в ніші з високою конкуренцією

Платно рекламувати товари в нішах з високою конкуренцією - це ефективно, але дуже дорого. SEO дозволяє просувати не окремі товари, а відразу вісь каталог товарів за менший бюджет.

image Тим, хто готовий вкладатися в розкрутку ресурсу

Важливо, щоб кількість посилань на сайт росло поступово, плавно, а не стрибками, а самі посилання були різноманітними. Тому лінкбілдінг - це системна тривала робота, яка вимагає щомісячних вкладень.

Переваги якісного, професійного лінкбілдінга:

Думка про те, що швидка закупівля посилань на біржах і є лінкбілдінг - некоректна. Посилання з неякісних джерел, спам і інші "косяки" біржових посилань незмінно приведуть до санкцій пошукових систем. Ефективне нарощування беклінків - це рутинний, трудомісткий і часовитратний процес, але він приносить свої плоди.

image Закупівля тільки якісних посилань

Донори відбираються вручну за цілою низкою критеріїв: від релевантності до віку домену. Ручна побудова дерева зворотних посилань на сайт повністю виключає можливість накладення санкцій з боку пошукових систем на ваш сайт.

budget Використання всіх видів майданчиків

Пошуковики люблять різноманітні посилання. Отримати траст з авторитетних сайтів, білих каталогів, переходи з соцмереж, гармонійно розмістити посилання на форумі з потрібною тематикою - це запорука впевненого просування і довіри від системи.

bonus Постійний контроль над просуванням

Професійне просування передбачає регулярний моніторинг посилальної маси, перевірку актуальності донорів і якості нових посилань. Це дозволяє мінімізувати будь-які ризики для ресурсу.

10 years Швидке просування в пошукових системах

Головна перевага зовнішньої оптимізації - надійний, довгостроковий ефект. На сайті росте трафік, позиції ресурсу підвищуються і він залишається в ТОПі тривалий час. Єдина умова - робота з лінками повинна бути системною.

Вартість зовнішнього просування за абонплатою включає:
Етап 1. Аналіз посилальної маси конкуруючих сайтів Аналіз довідкових профілів основних конкурентів з ТОП-10 Check icon
Етап 2. Аналіз наявної посилальної маси: аналіз довідкових профілів конкурентів;
оцінка якості наявних зворотних посилань;
зняття наявних посилань низької якості;
розробка стратегії нарощування посилань на 3-6 місяців.
Check icon
Етап 3. Оцінка якості донорів: географія майданчиків для розміщення беклінків;
аналіз їх відвідуваності;
тематична відповідність майданчиків;
анкорні і безанкорні посилання;
інші оцінки якості.
Check icon
Етап 4. Роботи з посиланнями Подача заявки на закупівлю і перевірка куплених посилань Check icon
Етап 5. Прозора звітність Підготовка щомісячних детальних звітів про проведені роботи та результати Check icon
Відправити запит Відправити запит
Окремо оплачується:

Бюджет на посилання.

Наші кейси
Що кажуть клієнти
Школа краси Free Fashion

Ми звернулися в компанію M. System 2 роки тому, щоб вони допомогли привернути увагу до наших навчальних програм. Ми готуємо майстрів манікюру та педикюру. Спочатку ми працювали без контекстної реклами і результати нас не радували. Менеджер запропонував запустити рекламну кампанію і після цього стало набагато більше дзвінків. Єдине, що нас турбує - ми не завжди можемо знайти свою рекламу в Гуглі, не знаємо чому так відбувається. Ще рекомендують встановити лічильник Гугл Аналітики, але ми поки не зважилися

Motorsystem

Дякуємо компанії Msystem за виконану роботу по запуску та початковій підтримці рекламної кампанії. Віримо, що робота щодо подальшої оптимізації буде не менш вдалою

Агенція, якій
можна довіритися
на всі 100!
Всі відгуки
Ми - 30 сертифікованих фахівця Google. Знаємо все про пошукову оптимізацію та таргетовану рекламу
Коллектив MediaSystem
Чому ми
account
Ми використовуємо тільки білі методи просування, які передбачають ручний пошук донорів та ручне проставлення беклінків
account
Природні посилання закуповуємо на трастових майданчиках з постійним трафіком, частиною якого є цільові користувачі вашої бізнес-ніші
account
Робимо так, щоб згадки про ваш веб-ресурс мав природний характер, тим самим зміцнюючи довіру не тільки Google, але й аудиторії
account
Ми займаємося зовнішньою оптимізацією з 2012 року. Навчилися прогнозувати фінансову ефективність від SEO і чесно показуємо її клієнтам
account
Надаємо наочні щомісячні звіти про виконану роботу та результати без "води": тільки KPI, метрики, цифри й графік
account
Працюємо за абонплатою без комісій. Ви отримуєте аналог власного SEO-відділу: не потрібно витрачати час і гроші на залучення додаткових
Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Ім'я
Телефон
Електронна пошта
Ваш вебсайт
Бажаний спосіб спілкування
Будь ласка, залиште нам коментар чи своє запитання
Залишаючи заявку, ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності Я погоджуюся на обробку та передачу моїх персональних жаних відповідно до політики конфіденційності

Обійти навіть сильних конкурентів в пошуковій видачі реально! Ми розробимо і реалізуємо ефективну стратегію розкрутки вашого сайту в пошукових системах шляхом закупівлі зовнішніх посилань – формування якісного посилального профілю.

Чому це важливо і наскільки ефективно – розповімо далі.

Просування сайту посиланнями: як і навіщо

Посилання, що ведуть з зовнішніх джерел на сторінки вашого сайту – один з ключових чинників ранжирування в пошуковій видачі Google. Формування якісного, наближеного до природного, посилального профілю – запорука впевненого підвищення позицій веб-ресурсу в пошуковій видачі, залучення органічного і реферального трафіку.

Як це працює з точки зору пошукових систем:

  • джерело, на якому розміщується посилання на ваш сайт, називається донором, а ваша сторінка виступає акцептором;
  • розміщуючи посилання, донор надає траст (тобто, висловлює довіру) акцепторові;
  • розмір трасту залежить від кількості розміщених посилань.

Чим більша кількість посилань на сайт надходить від якісних донорів, тим краще він ранжируется у видачі: пошуковики вважають ресурс авторитетним, корисним і таким, що заслуговує на довіру. А це є одним з ключових чинників ранжирування.

Веб-сайти, які впевнено “стоять” у ТОПі пошукової видачі, вже володіють значною кількістю активних зовнішніх посилань на свої сторінки. Ця посилальна маса формувалася роками і для того, щоб успішно конкурувати з такими сайтами в топовій видачі, необхідно побудувати якісний посилальний профіль.

Це завдання вирішує SEO Linkbuilding: пошукові оптимізатори вивчають кількість посилань ваших основних конкурентів з ТОП-10, вивчають ваш бізнес і розробляють цілу стратегію для отримання якісних зворотних посилань і, при можливості, з таких, на яких раніше не розміщалися жодні конкуруючі лінкбілдери.

Кому потрібен Linkbuilding

Побудувати посилальний профіль і наростити кількість посилань необхідно, якщо ви:

  • новачок в e-commerce, шукайте потенційних клієнтів і спосіб заявити про себе;
  • знаходитеся у пошуку ефективного джерела трафіку;
  • працюєте у висококонкурентній сфері.

Хоча фактично лінкбілдінг варто задіяти кожному проектові, який хоче успішно просуватися в мережі Інтернет.

Якісний лінкбілдінг для інтернет-магазинів – що це

Думка про те, що закупівля посилань на біржах і є Linkbuilding – помилкова. Посилання з неякісних джерел, спам і інші “косяки” біржових посилань незмінно приведуть до санкцій пошукових систем. Ефективне нарощування беклінків – це рутинний, трудомісткий і чсовитратний процес, так як донори відбираються лінкбілдером вручну.

Важливі критерії при виборі донорів:

  • Авторитетність. Само собою, купити природні посилання у Forbs набагато вигідніше, ніж з невідомого ресурсу. Чим авторитетніше донор, тим більше користі його траст принесе вашому сайту.
  • Релевантність веб-ресурсу. Необхідно розмістити посилання на майданчиках, які збігаються з вашим за тематикою;
  • Місце розміщення лінка. Посилання, розміщені в основному контенті сторінки, вважаються більш значущими, ніж ті, що поміщені в бічних колонках або футері.
  • Авторство. Посилання, розміщені адміном сайту, цінуються набагато більше згадки в коментарях. Розстановка лінків без участі редактора може вважатися порушенням.
  • Співвідношення анкорних і безанкорних посилань в посилальному профілі. До 70% всіх Google-фільтрів пов’язані з анкорним і посилальним спамом. SEO-спеціаліст повинен підтримувати “здорове” співвідношення анкор/безанкор, щоб уникнути санкцій.
  • Nofollow (закриті) і Dofollow (відкриті) посилання. У пошуковому просуванні більш вигідними є Dofollow посилання, а закриті потрібні для «розбавки» посилальної маси. Тому оптимізатор повинен звертати увагу не тільки на беклінки з донорних сайтів, але і розмістити посилання на форумах, в соцмережах, відгуковиках і т.д. Пошуковики люблять різноманітних донорів.

Також при виборі донорів враховується географія трафіку і динаміка його росту на сайті, індексованість, обсяг аудиторії і т.д. В цілому, враховується кілька десятків критеріїв.

Етапи Linkbuilding

Для наочності, опишемо алгоритм зовнішньої оптимізації сайту нашими фахівцями.

Етап 1. Аналіз існуючого посилального профілю:

  • оцінка якості наявних зворотних посилань;
  • зняття посилань низької якості;
  • аналіз довідкових профілів конкурентів;
  • розробка стратегії нарощування посилань на 3-6 місяців.

Етап 2. Оцінка якості донорів:

  • географія майданчиків для розміщення беклінків;
  • їх відвідуваність;
  • тематична відповідність майданчиків;
  • співвідношення анкор/безанкор;
  • інші оцінки якості.

Етап 3. Роботи з посиланнями:

Для роботи з беклінками вибирається одна або кілька поширених платних і безкоштовних тактик: аутріч, контент-маркетинг, статейне розміщення, крауд-маркетинг, посилання з соцмереж, відгуки на сайтах-відгуковиках.

Ми віддаємо пріоритет аутріч просуванню, яке передбачає домовленості з власниками, адміністраторами, редакторами веб-ресурсів про розміщення зворотних посилань і ручне проставлення беклінків.

Природні посилання закуповуємо на трастових майданчиках з постійним трафіком, частиною якого є цільові користувачі вашої бізнес-ніші. Робимо так, щоб згадки про ваш веб-ресурс носили природний характер.

Таким чином, нам вдається зміцнити довіру пошукових систем до вашого ресурсу і поліпшити ранжування. З 2011 року за допомогою такої стратегії лінкбілдінгу ми успішно розкрутили понад 135 сайтів, кожен з яких працює стабільно результативно: приносить трафік і продажі.

×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!