Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Є SEO, немає зростання: причини, симптоми

Є SEO, немає зростання: причини, симптоми

Вкладення в SEO не приносять результат? Коли варто почати турбуватися? Як розібратися в ситуації і де шукати провину оптимізатора, якщо вона є? Спробуємо розібратися.

У цій статті ми зібрали 9 причин, які найчастіше викликають суперечки між виконавцем і замовником SEO. Рекомендуємо до прочитання обом сторонам: фахівцю буде простіше скорегувати стратегію просування, а власнику сайту - грамотно оцінити ситуацію.

1. Ще не час

Контекстна реклама відгукується переходами, дзвінками і замовленнями майже відразу після запуску. Тим бізнесменам, які звикли працювати з нею і подібними рекламними каналами, складно зрозуміти, чому SEO "мовчить" навіть через місяць після початку робіт.

Пошукова оптимізація і просування - це середньостроковий/довгостроковий канал залучення трафіку і конверсій. В залежності від конкуренції в тематиці, бюджету, використовуваних ресурсів в розробці сайту і інших чинників, на отримання перших видимих ​​результатів йде 2-9 місяців.

З  нашого досвіду, в більшості випадків зростання трафіку починається вже за 2-5 місяців.

Органічний трафік - це найбільше джерело залучення відвідувачів на сайт. Тому боротьба за високі позиції в пошуковій видачі точиться неабияка. Але варто трохи почекати і SEO забезпечить помітне зростання відвідуваності і прибутку навіть без великих вкладень в рекламу.

Що робити: обговорити з виконавцем цільові орієнтири перед початком робіт. Точні дати він назвати не зможе, але напевно озвучить прогнози.

2. Ігноруються SEO-рекомендації

На першому етапі робіт SEO-фахівець оцінює ефективність сайту і знаходить технічні помилки оптимізації. Після чого клієнту надається повний звіт з рекомендаціями щодо усунення виявлених проблем. Це можуть бути:

  • биті посилання;
  • дублі сторінок;
  • помилки валідації;
  • помилки серверу;
  • наявність сторінок з посиланнями на неіснуючі сторінки;
  • повільне завантаження сайту і т.д.

Тільки після їх вирішення робота з оптимізації рухається вперед. Чим швидше будуть впроваджуватися доопрацювання, тим швидше з'являться результати.

Що робити: на основі рекомендацій скласти ТЗ для програмного фахівця: фрілансера, наявного в компанії фахівця, або програміста агентства оптимізатора.

3. Висока конкуренція в тематиці

Як ми вже писали вище, боротьба за високі позиції у видачі точиться неабияка. Чим більше компаній просуваються у вашій ніші, тим складніше збільшити пошуковий трафік.

Якщо вам здається, що терміни отримання результатів аж надто затягнулися, обговоріть силу конкуренції з оптимізатором і переконайтеся, що він правильно склав стратегію просування саме для вашої ніші.

Потрібно розуміти, що чим вище конкуренція, тим:

  • більше повинен бути бюджет;
  • пізніше очікується результат;
  • більше доробок необхідно буде впровадити.

Важливим є те, щоб SEO-фахівець міг не просто оптимізувати сайт за звичною схемою, але скласти стратегію з урахуванням головних трендів SEO і по можливості впроваджував новинки в ваш проект. Знову ж таки, тут все залежить від бюджету.

4. Недостатня компетентність фахівця

Якщо оптимізатор не стежить за тенденціями і змінами пошукової оптимізації, то спробує впливати на фактори ранжирування вже застарілими методами. Алгоритми, рекомендації та пріоритети Гугл і Яндекс постійно змінюються. Часто вони повністю змінюють фактори ранжирування. І ці зміни повинні відображатися в стратегії оптимізації.

Крім того, якщо виконавець не "париться" з приводу якості впроваджуваного контенту і підбору донорів для посилального портфеля, ефективність оптимізації буде низька, хоч стратегія була складена вірно.

Ну і в гіршому випадку, вам просто міг попастися нечесний оптимізатор: гроші взяв, але нічого не зробив.

Що робити: якщо у вас виникли сумніви щодо компетентності або чесності SEO-підрядника, перевірте якість виконаної ним роботи і оцініть актуальність стратегії. Самостійно або за допомогою незалежного фахівця. Вимагайте коригування стратегії або змінюйте спеціаліста.

Як уникнути подібної ситуації:

  • Звертайтеся тільки до перевірених фахівців. Дивіться кейси, читайте відгуки та рекомендації, пропускайте пропозиції з легкими результатами за короткий термін.
  • Узгоджуйте план робіт щомісяця. Намагайтеся самостійно отримувати хоча б базові знання SEO і стежити за трендами оптимізації.

5. Нестача бюджету

Невірно розрахований або недостатній бюджет може також призвести до стагнації. На необхідний розмір бюджету впливає безліч факторів: стан сайту до оптимізації, кількість сторінок, конкурентність ніші, регіон просування і т.д.

Завдання оптимізатора:

  1. правильно розрахувати бюджет;
  2. отримати максимум користі для SEO з наявних ресурсів, спрямовувати зусилля на ті операції, які будуть найбільш ефективні і актуальні для ресурсу.
Що робити: промоніторити середні ціни по ринку для вашого ресурсу і завдань, і таким чином оцінити перспективи просування в ніші з вашим розміром бюджету. За можливістю, коригувати розмір ресурсів, що вкладаються в просування або знайти помилки в роботі виконавця.

6. Впливає фактор сезонності

Високий сезон - це період, на який припадає пік продажів. Низький сезон - це коли продажів мало або зовсім немає. Вони змінюють один одного в будь-якій ніші. Просування сайту, як правило, будується з урахуванням фактору сезонності, проте навіть при максимальних зусиллях показники трафіку в низький сезон можуть помітно просідати.

Що робити:  перечекати низький сезон і стежити за тим, що SEO-фахівець коригував стратегію оптимізації з урахуванням сезонності. Особливо це важливо для "сезонозалежних" бізнесів.

7. Припинення зростання трафіку

Не тільки сезонність може привести до стагнації трафіку, а й інші чинники. Наприклад, з усуненням технічних помилок на сайті він став краще ранжуватися в пошукових системах, а показники трафіку впевнено поповзли вгору. Як тільки всі помилки були виправлені, динаміка зростання сповільнилася.

Що робити: перевірити звіти, дізнатися, які методи просування задіюються в роботі і, якщо потрібно, домогтися перегляду стратегії.

8. Ви досягли піку в ніші

Перевірте позиції семантики. Ви - в "дамках" якщо:

  • 80-90% запитів знаходяться в ТОП 1-3;
  • видимість сайту 90-100%.

Таке нечасто, але трапляється.

Що робити:

  1. Точково підтягувати високочастотні запити в ТОП1;
  2. Змінити стратегію SEO на утримання позиції;
  3. Розширити джерела трафіку.

9. Значущі операції заважають зростанню трафіку

Зростання трафіку від одного і кількох вдалих дій (напр., нарощування посилальної маси) може гальмувати одна значуща операція (напр., ЧПУ). У наслідку показники трафіку можуть ще 1-2 місяці не зрушити з місця.

Що робити: якщо подібна ситуація вже сталася - перечекати.

Як уникнути: намагатися не впроваджувати кілька великих змін паралельно. В такому випадку вийде оцінити ефективність заходів, і відкинути редагування, які негативно впливають на трафік.

tim Є SEO, немає зростання: причини, симптоми
Автор статті Тимур Бондаренко
Technical Lead SEO

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Ім'я
Телефон
  • Ukraine (Україна)+380
  • United States+1
  • Germany (Deutschland)+49
  • Afghanistan (‫افغانستان‬‎)+93
  • Albania (Shqipëri)+355
  • Algeria (‫الجزائر‬‎)+213
  • American Samoa+1
  • Andorra+376
  • Angola+244
  • Anguilla+1
  • Antigua and Barbuda+1
  • Argentina+54
  • Armenia (Հայաստան)+374
  • Aruba+297
  • Australia+61
  • Austria (Österreich)+43
  • Azerbaijan (Azərbaycan)+994
  • Bahamas+1
  • Bahrain (‫البحرين‬‎)+973
  • Bangladesh (বাংলাদেশ)+880
  • Barbados+1
  • Belarus (Беларусь)+375
  • Belgium (België)+32
  • Belize+501
  • Benin (Bénin)+229
  • Bermuda+1
  • Bhutan (འབྲུག)+975
  • Bolivia+591
  • Bosnia and Herzegovina (Босна и Херцеговина)+387
  • Botswana+267
  • Brazil (Brasil)+55
  • British Indian Ocean Territory+246
  • British Virgin Islands+1
  • Brunei+673
  • Bulgaria (България)+359
  • Burkina Faso+226
  • Burundi (Uburundi)+257
  • Cambodia (កម្ពុជា)+855
  • Cameroon (Cameroun)+237
  • Canada+1
  • Cape Verde (Kabu Verdi)+238
  • Caribbean Netherlands+599
  • Cayman Islands+1
  • Central African Republic (République centrafricaine)+236
  • Chad (Tchad)+235
  • Chile+56
  • China (中国)+86
  • Christmas Island+61
  • Cocos (Keeling) Islands+61
  • Colombia+57
  • Comoros (‫جزر القمر‬‎)+269
  • Congo (DRC) (Jamhuri ya Kidemokrasia ya Kongo)+243
  • Congo (Republic) (Congo-Brazzaville)+242
  • Cook Islands+682
  • Costa Rica+506
  • Côte d’Ivoire+225
  • Croatia (Hrvatska)+385
  • Cuba+53
  • Curaçao+599
  • Cyprus (Κύπρος)+357
  • Czech Republic (Česká republika)+420
  • Denmark (Danmark)+45
  • Djibouti+253
  • Dominica+1
  • Dominican Republic (República Dominicana)+1
  • Ecuador+593
  • Egypt (‫مصر‬‎)+20
  • El Salvador+503
  • Equatorial Guinea (Guinea Ecuatorial)+240
  • Eritrea+291
  • Estonia (Eesti)+372
  • Ethiopia+251
  • Falkland Islands (Islas Malvinas)+500
  • Faroe Islands (Føroyar)+298
  • Fiji+679
  • Finland (Suomi)+358
  • France+33
  • French Guiana (Guyane française)+594
  • French Polynesia (Polynésie française)+689
  • Gabon+241
  • Gambia+220
  • Georgia (საქართველო)+995
  • Germany (Deutschland)+49
  • Ghana (Gaana)+233
  • Gibraltar+350
  • Greece (Ελλάδα)+30
  • Greenland (Kalaallit Nunaat)+299
  • Grenada+1
  • Guadeloupe+590
  • Guam+1
  • Guatemala+502
  • Guernsey+44
  • Guinea (Guinée)+224
  • Guinea-Bissau (Guiné Bissau)+245
  • Guyana+592
  • Haiti+509
  • Honduras+504
  • Hong Kong (香港)+852
  • Hungary (Magyarország)+36
  • Iceland (Ísland)+354
  • India (भारत)+91
  • Indonesia+62
  • Iran (‫ایران‬‎)+98
  • Iraq (‫العراق‬‎)+964
  • Ireland+353
  • Isle of Man+44
  • Israel (‫ישראל‬‎)+972
  • Italy (Italia)+39
  • Jamaica+1
  • Japan (日本)+81
  • Jersey+44
  • Jordan (‫الأردن‬‎)+962
  • Kazakhstan (Казахстан)+7
  • Kenya+254
  • Kiribati+686
  • Kosovo+383
  • Kuwait (‫الكويت‬‎)+965
  • Kyrgyzstan (Кыргызстан)+996
  • Laos (ລາວ)+856
  • Latvia (Latvija)+371
  • Lebanon (‫لبنان‬‎)+961
  • Lesotho+266
  • Liberia+231
  • Libya (‫ليبيا‬‎)+218
  • Liechtenstein+423
  • Lithuania (Lietuva)+370
  • Luxembourg+352
  • Macau (澳門)+853
  • Macedonia (FYROM) (Македонија)+389
  • Madagascar (Madagasikara)+261
  • Malawi+265
  • Malaysia+60
  • Maldives+960
  • Mali+223
  • Malta+356
  • Marshall Islands+692
  • Martinique+596
  • Mauritania (‫موريتانيا‬‎)+222
  • Mauritius (Moris)+230
  • Mayotte+262
  • Mexico (México)+52
  • Micronesia+691
  • Moldova (Republica Moldova)+373
  • Monaco+377
  • Mongolia (Монгол)+976
  • Montenegro (Crna Gora)+382
  • Montserrat+1
  • Morocco (‫المغرب‬‎)+212
  • Mozambique (Moçambique)+258
  • Myanmar (Burma) (မြန်မာ)+95
  • Namibia (Namibië)+264
  • Nauru+674
  • Nepal (नेपाल)+977
  • Netherlands (Nederland)+31
  • New Caledonia (Nouvelle-Calédonie)+687
  • New Zealand+64
  • Nicaragua+505
  • Niger (Nijar)+227
  • Nigeria+234
  • Niue+683
  • Norfolk Island+672
  • North Korea (조선 민주주의 인민 공화국)+850
  • Northern Mariana Islands+1
  • Norway (Norge)+47
  • Oman (‫عُمان‬‎)+968
  • Pakistan (‫پاکستان‬‎)+92
  • Palau+680
  • Palestine (‫فلسطين‬‎)+970
  • Panama (Panamá)+507
  • Papua New Guinea+675
  • Paraguay+595
  • Peru (Perú)+51
  • Philippines+63
  • Poland (Polska)+48
  • Portugal+351
  • Puerto Rico+1
  • Qatar (‫قطر‬‎)+974
  • Réunion (La Réunion)+262
  • Romania (România)+40
  • Russia (Россия)+7
  • Rwanda+250
  • Saint Barthélemy+590
  • Saint Helena+290
  • Saint Kitts and Nevis+1
  • Saint Lucia+1
  • Saint Martin (Saint-Martin (partie française))+590
  • Saint Pierre and Miquelon (Saint-Pierre-et-Miquelon)+508
  • Saint Vincent and the Grenadines+1
  • Samoa+685
  • San Marino+378
  • São Tomé and Príncipe (São Tomé e Príncipe)+239
  • Saudi Arabia (‫المملكة العربية السعودية‬‎)+966
  • Senegal (Sénégal)+221
  • Serbia (Србија)+381
  • Seychelles+248
  • Sierra Leone+232
  • Singapore+65
  • Sint Maarten+1
  • Slovakia (Slovensko)+421
  • Slovenia (Slovenija)+386
  • Solomon Islands+677
  • Somalia (Soomaaliya)+252
  • South Africa+27
  • South Korea (대한민국)+82
  • South Sudan (‫جنوب السودان‬‎)+211
  • Spain (España)+34
  • Sri Lanka (ශ්‍රී ලංකාව)+94
  • Sudan (‫السودان‬‎)+249
  • Suriname+597
  • Svalbard and Jan Mayen+47
  • Swaziland+268
  • Sweden (Sverige)+46
  • Switzerland (Schweiz)+41
  • Syria (‫سوريا‬‎)+963
  • Taiwan (台灣)+886
  • Tajikistan+992
  • Tanzania+255
  • Thailand (ไทย)+66
  • Timor-Leste+670
  • Togo+228
  • Tokelau+690
  • Tonga+676
  • Trinidad and Tobago+1
  • Tunisia (‫تونس‬‎)+216
  • Turkey (Türkiye)+90
  • Turkmenistan+993
  • Turks and Caicos Islands+1
  • Tuvalu+688
  • U.S. Virgin Islands+1
  • Uganda+256
  • Ukraine (Україна)+380
  • United Arab Emirates (‫الإمارات العربية المتحدة‬‎)+971
  • United Kingdom+44
  • United States+1
  • Uruguay+598
  • Uzbekistan (Oʻzbekiston)+998
  • Vanuatu+678
  • Vatican City (Città del Vaticano)+39
  • Venezuela+58
  • Vietnam (Việt Nam)+84
  • Wallis and Futuna (Wallis-et-Futuna)+681
  • Western Sahara (‫الصحراء الغربية‬‎)+212
  • Yemen (‫اليمن‬‎)+967
  • Zambia+260
  • Zimbabwe+263
  • Åland Islands+358
Електронна пошта
Ваш вебсайт
Бажаний спосіб спілкування
Будь ласка, залиште нам коментар чи своє запитання
Залишаючи заявку, ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності Я погоджуюся на обробку та передачу моїх персональних жаних відповідно до політики конфіденційності
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!