Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі скла

Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі скла

clnt_card-1 Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі склаКомпанія Steklomix

smix_logo_case Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі скла

clnt_site-1 Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі склаsteklomix.com.ua

Про клієнта

ico_bul Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі скла Шаблонний сайт на маркетплейсі Prom.ua
ico_bul Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі скла Вже запускали рекламу, але очікували більшого

Вхідні дані

chck Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі скла Місячний бюджет на рекламу – 15 000 грн
chck Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі скла Геотаргетинг – Вся Україна, за винятком Криму, Донецька і Луганська
chck Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі скла Мережа – пошукова мережа Google Ads
chck Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі скла Час показу – 24/7
chck Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі скла Позиції розміщення - не має значення
chck Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі скла Обмеження за максимальною вартістю кліка - 250 грн
chck Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі скла Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за потенційними клієнтами
chck Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі скла Мета - збільшити потік потенційних клієнтів, не перевищуючи максимальну вартість заявки.


Першочергові завдання

ico_bul Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі скла Коректне налаштування Google Analytics
ico_bul Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі скла Створення та налаштування нового акаунту Google Ads
ico_bul Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі скла Зв'язок акаунту Google Ads c Google Analytics, імпорт конверсій в акаунт


Роботи за проектом

arw Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі склаЗбір ключових слів за всіма типами продукції на сайті, а це близько 1000 товарів на сайті. У підсумку вийшло понад 2000 ключових слів і близька 2000 мінус-слів;

stk1 Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі скла

arw Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі склаКлючові слова були поділені за групами оголошень, виходячи з потреб покупця, і URL у них відрізнявся один від одного;

stk2 Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі скла
stk3 Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі скла

arw Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі склаНаписання оголошень під УТП кампанії із зазначенням цін, термінів виготовлення, характеристик продукції. Потім були додані адаптивні пошукові оголошення. У деяких групах вони показали кращий результат за конверсією, і згодом вони замінили собою розгорнуті текстові оголошення;

arw Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі склаРаз на тиждень - управління ставками в ручному режимі, для зниження вартості потенційних клієнтів, і підвищення відсотка конверсій;

arw Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі склаРаз на 4-5 днів - робота з пошуковими запитами, для пошуку і додавання нових релевантних ключових слів в рекламну кампанію, і мінусовки нерелевантних запитів;

stk4 Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі скла

arw Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі склаЕкспериментальні запуски різних типів кампаній - Торгова і Розумна торгова. Також проводили А / В тестування з різних стратегій призначення ставок.


Результати

Робота з акаунтом ведеться з кінця березня 2019 і донині.

stk5 Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі скла
stk6 Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі скла

Заповнена та відправлена ​​заявка, вважається Lead`ом. Як ми бачимо на графіку - в березні, через те, що ми вирішили стартувати з мінімальних ставок, була мала інтенсивність реклами, мало заявок, малий відсоток конверсії отримання заявок від відвідувачів, але низька вартість заявки. Весь час до кінця липня, ми опрацьовували список ключових і мінус слів - відсікали нерелевантні запити, і додавали нові. Тим самим, ми намагалися зменшити витрати і збільшити відсоток отримання ЛІДу. На графіку можна це побачити, оскільки йде зростання % конверсій, і зниження вартості ЛІДу. У подальшому планується і надалі проводити таку оптимізацію пошукових кампаній.

Також, в якості експерименту, ми запустили Торгову і Торгову розумну кампанії: на перших порах вони почали приносити цільовий трафік. Отже, було прийнято рішення залишити їх, і подивитися як підуть справи надалі.

Для клієнта був створений звіт в Google Data Studio, в якому можна просто і швидко відстежувати вартість заявки.

stk7 Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі скла


В результаті контекстна реклама забезпечила:

arw Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі склаНайбільшу кількість трафіку, що надходив на сайт;

arw Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі склаПостійний потік клієнтів, на що і була націлена ця рекламна кампанія.

stk8 Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі скла


Подальший план розвитку:

arw Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі склаПідключення ремаркетингу в КМС і Пошуку;

arw Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу виробів зі склаБудемо поступово підвищувати ціну за клік, тим самим підвищуючи середню позицію, і інтенсивність реклами, спробуємо знайти оптимальне співвідношення - кількість ЛІДів / Ціна ЛІДа.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Ім'я
Телефон
Електронна пошта
Ваш вебсайт
Бажаний спосіб спілкування
Будь ласка, залиште нам коментар чи своє запитання
Залишаючи заявку, ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності Я погоджуюся на обробку та передачу моїх персональних жаних відповідно до політики конфіденційності
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!