Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Компанія Steklomix
steklomix.com.ua
Шаблонний сайт на маркетплейсі Prom.ua |
Вже запускали рекламу, але очікували більшого |
Місячний бюджет на рекламу – 15 000 грн | |
Геотаргетинг – Вся Україна, за винятком Криму, Донецька і Луганська | |
Мережа – пошукова мережа Google Ads | |
Час показу – 24/7 |
Позиції розміщення - не має значення | |
Обмеження за максимальною вартістю кліка - 250 грн | |
Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за потенційними клієнтами | |
Мета - збільшити потік потенційних клієнтів, не перевищуючи максимальну вартість заявки. |
Коректне налаштування Google Analytics | |
Створення та налаштування нового акаунту Google Ads | |
Зв'язок акаунту Google Ads c Google Analytics, імпорт конверсій в акаунт |
Збір ключових слів за всіма типами продукції на сайті, а це близько 1000 товарів на сайті. У підсумку вийшло понад 2000 ключових слів і близька 2000 мінус-слів;
Ключові слова були поділені за групами оголошень, виходячи з потреб покупця, і URL у них відрізнявся один від одного;
Написання оголошень під УТП кампанії із зазначенням цін, термінів виготовлення, характеристик продукції. Потім були додані адаптивні пошукові оголошення. У деяких групах вони показали кращий результат за конверсією, і згодом вони замінили собою розгорнуті текстові оголошення;
Раз на тиждень - управління ставками в ручному режимі, для зниження вартості потенційних клієнтів, і підвищення відсотка конверсій;
Раз на 4-5 днів - робота з пошуковими запитами, для пошуку і додавання нових релевантних ключових слів в рекламну кампанію, і мінусовки нерелевантних запитів;
Експериментальні запуски різних типів кампаній - Торгова і Розумна торгова. Також проводили А / В тестування з різних стратегій призначення ставок.
Робота з акаунтом ведеться з кінця березня 2019 і донині.
Заповнена та відправлена заявка, вважається Lead`ом. Як ми бачимо на графіку - в березні, через те, що ми вирішили стартувати з мінімальних ставок, була мала інтенсивність реклами, мало заявок, малий відсоток конверсії отримання заявок від відвідувачів, але низька вартість заявки. Весь час до кінця липня, ми опрацьовували список ключових і мінус слів - відсікали нерелевантні запити, і додавали нові. Тим самим, ми намагалися зменшити витрати і збільшити відсоток отримання ЛІДу. На графіку можна це побачити, оскільки йде зростання % конверсій, і зниження вартості ЛІДу. У подальшому планується і надалі проводити таку оптимізацію пошукових кампаній.
Також, в якості експерименту, ми запустили Торгову і Торгову розумну кампанії: на перших порах вони почали приносити цільовий трафік. Отже, було прийнято рішення залишити їх, і подивитися як підуть справи надалі.
Для клієнта був створений звіт в Google Data Studio, в якому можна просто і швидко відстежувати вартість заявки.
Найбільшу кількість трафіку, що надходив на сайт;
Постійний потік клієнтів, на що і була націлена ця рекламна кампанія.
Підключення ремаркетингу в КМС і Пошуку;
Будемо поступово підвищувати ціну за клік, тим самим підвищуючи середню позицію, і інтенсивність реклами, спробуємо знайти оптимальне співвідношення - кількість ЛІДів / Ціна ЛІДа.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!