Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Кейс з оптимізації сайту магазину з продажу мототехніки

Кейс з оптимізації сайту магазину з продажу мототехніки

Кейс з оптимізації сайту магазину з продажу мототехніки

1. Сайт до оптимізації

Сайт був на оптимізації з 20 січня 2020 року по 30 березня 2020 року. Вихідні дані за сайтом до оптимізації:

Середня кількість сеансів на місяць 23 301
Кількість посилань за Ahrefs 23 603
Кількість донорів за Ahrefs 26
Кількість посилань за Serpstat 14 600
Кількість донорів за Serpstat 110
Видимість за Serpstat 1,33
Кількість фраз за Serpstat 20 369
Кількість сторінок у індексі 3 620

Сайт зайшов на оптимізацію маючи хороші позиції в пошуковій системі Яндекс. Наприклад, за запитом "скутери" сайт знаходився на 4 позиції в пошуковій видачі. За запитом "мопеди" сайт займав 5 позицію.

До цього сайт був в роботі у стороннього оптимізатора, основний упор робився на якісне наповнення карток товарів. Що є ключовим для просування в пошуковій системі Яндекс.

2. Роботи з оптимізації

1. Після аналізу сайту було виявлено, що у ряду ключових категорій, які мають трафік в пошуковій системі Яндекс, незаповнені метадані Title та H1, а опис сторінок Description прописано автоматичним генератором.

2. Вирішено пропрацювати сторінки з відсутніми тегами і прописати короткі, інформаційні тексти для категорій для поліпшення ранжирування в пошуковій системі Google. Приклад тексту:

1 Кейс з оптимізації сайту магазину з продажу мототехніки

3. Для постановки ТЗ копірайтерові зібрано семантичне ядро із запитів, за якими сайт ранжирується. За Яндексом зібрано 7 250 запитів, за Google - 13 250. Проаналізовано відповідність запитів в пошукових системах Яндекс і Google, виявлена закономірність, виходячи з якої кластерізовано і очищено семантичне ядро.
Виходячи з аналізу, пошукові запити Яндекс "підтягує" з карток товарів.
Зібрано та впроваджено 340 релевантних запитів для посадочних сторінок категорій.
Для збору ключових запитів використаний сервіс Serpstat а також сервіси Яндекс і Google для веб-майстрів

4. Виходячи з аналізу трафіку і сезонності, в рамках бюджету, оптимізовано 68 сторінок категорій, написано і розміщено тексти на 100 888 знаків без пробілів.

5. Копірайтерові поставлена задача написання коротких текстів (не більших за 2000 символів) з мінімальним вживанням комерційних запитів "купити", "ціна" і так далі, щоб уникнути переспаму і потрапляння під фільтри пошукових систем.

6. Опрацьовано і впроваджено метадані Title, Н1 і Description для категорій. що оптимізуються. Замість однієї назви бренду, який був у сторінки, прописані розширені дані. Приклади метаданих:

Title: Мотоцикли "Бренд" купити у офіційного представника "Назва магазину"

Description: Мотоцикли "Бренд" ✔ Купити мотоцикли "Бренд в російській транскрипції" за ціною офіційного постачальника в "місті" компанії "назва магазину" ✔ Оформлення кредиту або розстрочки на мото "Бренд" за вигідними умовами ✔ Телефонуйте! "номер телефону"

H1: Мотоцикли “Бренд”

7. Для сторінок, що опрацьовуються, впроваджена перелінківка з сусідніми категоріями з використанням некомерційних анкоров (назва бренду, товару, категорії).

3. Сайт після оптимізації

1. Зростання трафіку з пошукових систем почалося відразу після впровадження метаданих та розміщення текстів.

2mua Кейс з оптимізації сайту магазину з продажу мототехніки

Всі тексти додані в сервіс “Яндекс Унікальні Тексти” для виключення плагіату. Всі сторінки, що оброблялися, відправлені на примусовий переобхід в Яндекс і Google веб-майстер. Найбільше зростання спостерігалося з пошукової системи Google, трафік з якої вперше за рік перевищив трафік з Яндекс.

3mua Кейс з оптимізації сайту магазину з продажу мототехніки

2. Зросла кількість ключових фраз, за якими ранжируется сайт.

4mua Кейс з оптимізації сайту магазину з продажу мототехніки

3. Спостерігається стабільне зростання позицій ключових запитів в пошукових системах.

4. Висновок

1. Для поліпшення ранжирування в пошуковій системі Google вагому роль відіграють SEO-тексти для категорій. Для того, щоб не погіршити позиції в Яндекс, необхідно уникнути переспаму комерційними ключами.

2. Для поліпшення позицій в Яндекс вагому роль відіграють унікальні і оптимізовані метадані Title і H1.

3. Оптимізація сайту завершена на 30% в рамках обмеженого бюджету. Рекомендується продовжити наповнення сайту унікальним контентом і роботи з унікалізації і оптимізації метаданих.

4. Повна оптимізація сайту можлива тільки за умови повного опрацювання всіх категорій.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!