Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Сайт був на оптимізації з 20 січня 2020 року по 30 березня 2020 року. Вихідні дані за сайтом до оптимізації:
Середня кількість сеансів на місяць | 23 301 |
Кількість посилань за Ahrefs | 23 603 |
Кількість донорів за Ahrefs | 26 |
Кількість посилань за Serpstat | 14 600 |
Кількість донорів за Serpstat | 110 |
Видимість за Serpstat | 1,33 |
Кількість фраз за Serpstat | 20 369 |
Кількість сторінок у індексі | 3 620 |
Сайт зайшов на оптимізацію маючи хороші позиції в пошуковій системі Яндекс. Наприклад, за запитом "скутери" сайт знаходився на 4 позиції в пошуковій видачі. За запитом "мопеди" сайт займав 5 позицію.
До цього сайт був в роботі у стороннього оптимізатора, основний упор робився на якісне наповнення карток товарів. Що є ключовим для просування в пошуковій системі Яндекс.
1. Після аналізу сайту було виявлено, що у ряду ключових категорій, які мають трафік в пошуковій системі Яндекс, незаповнені метадані Title та H1, а опис сторінок Description прописано автоматичним генератором.
2. Вирішено пропрацювати сторінки з відсутніми тегами і прописати короткі, інформаційні тексти для категорій для поліпшення ранжирування в пошуковій системі Google. Приклад тексту:
3. Для постановки ТЗ копірайтерові зібрано семантичне ядро із запитів, за якими сайт ранжирується. За Яндексом зібрано 7 250 запитів, за Google - 13 250. Проаналізовано відповідність запитів в пошукових системах Яндекс і Google, виявлена закономірність, виходячи з якої кластерізовано і очищено семантичне ядро.
Виходячи з аналізу, пошукові запити Яндекс "підтягує" з карток товарів.
Зібрано та впроваджено 340 релевантних запитів для посадочних сторінок категорій.
Для збору ключових запитів використаний сервіс Serpstat а також сервіси Яндекс і Google для веб-майстрів
4. Виходячи з аналізу трафіку і сезонності, в рамках бюджету, оптимізовано 68 сторінок категорій, написано і розміщено тексти на 100 888 знаків без пробілів.
5. Копірайтерові поставлена задача написання коротких текстів (не більших за 2000 символів) з мінімальним вживанням комерційних запитів "купити", "ціна" і так далі, щоб уникнути переспаму і потрапляння під фільтри пошукових систем.
6. Опрацьовано і впроваджено метадані Title, Н1 і Description для категорій. що оптимізуються. Замість однієї назви бренду, який був у сторінки, прописані розширені дані. Приклади метаданих:
Title: Мотоцикли "Бренд" купити у офіційного представника "Назва магазину"
Description: Мотоцикли "Бренд" ✔ Купити мотоцикли "Бренд в російській транскрипції" за ціною офіційного постачальника в "місті" компанії "назва магазину" ✔ Оформлення кредиту або розстрочки на мото "Бренд" за вигідними умовами ✔ Телефонуйте! "номер телефону"
H1: Мотоцикли “Бренд”
7. Для сторінок, що опрацьовуються, впроваджена перелінківка з сусідніми категоріями з використанням некомерційних анкоров (назва бренду, товару, категорії).
1. Зростання трафіку з пошукових систем почалося відразу після впровадження метаданих та розміщення текстів.
Всі тексти додані в сервіс “Яндекс Унікальні Тексти” для виключення плагіату. Всі сторінки, що оброблялися, відправлені на примусовий переобхід в Яндекс і Google веб-майстер. Найбільше зростання спостерігалося з пошукової системи Google, трафік з якої вперше за рік перевищив трафік з Яндекс.
2. Зросла кількість ключових фраз, за якими ранжируется сайт.
3. Спостерігається стабільне зростання позицій ключових запитів в пошукових системах.
1. Для поліпшення ранжирування в пошуковій системі Google вагому роль відіграють SEO-тексти для категорій. Для того, щоб не погіршити позиції в Яндекс, необхідно уникнути переспаму комерційними ключами.
2. Для поліпшення позицій в Яндекс вагому роль відіграють унікальні і оптимізовані метадані Title і H1.
3. Оптимізація сайту завершена на 30% в рамках обмеженого бюджету. Рекомендується продовжити наповнення сайту унікальним контентом і роботи з унікалізації і оптимізації метаданих.
4. Повна оптимізація сайту можлива тільки за умови повного опрацювання всіх категорій.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!