Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Кейс з оптимізації сайту натуральних продуктів для краси і здоров’я всієї родини на платформі Prom.ua

Кейс з оптимізації сайту натуральних продуктів для краси і здоров’я всієї родини на платформі Prom.ua

1. Сайт до оптимізації

Сайт був на оптимізації з 23 грудня 2019 року до 5 лютого 2020 року. Вихідні дані сайту до оптимізації:

Середня кількість сеансів на місяць 1876
Кількість посилань за Ahrefs 325
Кількість донорів за Ahrefs 6
Кількість посилань за Serpstat 130
Кількість донорів за Serpstat 4
Видимість за Serpstat 0,07
Кількість фраз за Serpstat 18105
Кількість сторінок в індексі 574

2. Роботи по оптимізації

1. Після аналізу сайту і конкурентів було прийнято рішення наповнити сайт відсутнім контентом з упором на брендові запити "vivasan" і "Вівасан".

2. Зібрано широке семантичне ядро з ключових запитів із 2800 ключових фраз, за ​​якими ранжуються конкуренти. Для впровадження на сайт вибрано 100 релевантних ключових фраз, що відповідають запитам відвідувачів сайту. Для впровадження підбиралися запити із середньою і низькою частотністю для просування високочастотних запитів в назвах категорій.

3. Розроблена та впроваджена розширена структура сайту, додано 7 нових категорій, структура спрощена для зменшення вкладеності, заголовки категорій змінені на більш високочастотні згідно зібраній семантиці.

Структура до оптимізації:

1 Кейс з оптимізації сайту натуральних продуктів для краси і здоров'я всієї родини на платформі Prom.ua

Структура після оптимізації:

2 Кейс з оптимізації сайту натуральних продуктів для краси і здоров'я всієї родини на платформі Prom.ua

4. Замовлені, написані і розміщені тексти для 22 категорій на 51 000 знаків без пробілів.

5. Впроваджено схема перелинківки:

3 Кейс з оптимізації сайту натуральних продуктів для краси і здоров'я всієї родини на платформі Prom.ua

6. В існуючих текстах очищений код, прибрані биті посилання, тексти перенесені в нижню частину сторінок для збільшення конверсії.

7. Опрацьовано і впроваджено метадані Title і Description для категорий, що оптимізуються.

Приклади метаданих:

Title: Ефірні олії [Бренд]. Базовї та эфирні олії| [домен]

Description: 【Масажні олії [Бренд]】Купити базову масажну олію 🎁 Олія для масажу дитині 🏺 Замовити масажні олії [Бренд] в інтернет магазині 📞 Дзвоніть! [номер телефону]

3. Сайт після оптимізації

1. Після завершення робіт спостерігається зростання трафіку з пошукових систем:

4 Кейс з оптимізації сайту натуральних продуктів для краси і здоров'я всієї родини на платформі Prom.ua

  • Кількість нових користувачів збільшилася на 15%
  • Кількість сеансів збільшилася на 17%
  • Кількість замовлень через “Кошик” збільшилася на 18%
  • Протягом місяця кількість сеансів з органичного пошуку склала 3056, при середньому показникові за рік до оптимізації у 1876

2. Видимість сайту зросла скрин

5 Кейс з оптимізації сайту натуральних продуктів для краси і здоров'я всієї родини на платформі Prom.ua

3. Динаміка сайту зросла скрин

6 Кейс з оптимізації сайту натуральних продуктів для краси і здоров'я всієї родини на платформі Prom.ua

4. Зросла кількість ключових фраз, за якими ранжується сайт скрин

7 Кейс з оптимізації сайту натуральних продуктів для краси і здоров'я всієї родини на платформі Prom.ua

5. Спостерігається стабільне зростання позицій ключових запитів в пошукових системах скрин

8 Кейс з оптимізації сайту натуральних продуктів для краси і здоров'я всієї родини на платформі Prom.ua

4. Висновок

Після завершення оптимізації клієнт відмовився від подальшого просування, тому після початкового росту показники сайту залишилися на досягнутому рівні.

Для подальшого зростання позицій і трафіку необхідно продовжувати роботи над сайтом, збільшувати кількість посилань, доповнювати категорії з урахуванням аналізу конкурентів, працювати з семантичним ядром.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!