Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Сайт був на оптимізації з 23 грудня 2019 року до 5 лютого 2020 року. Вихідні дані сайту до оптимізації:
Середня кількість сеансів на місяць | 1876 |
Кількість посилань за Ahrefs | 325 |
Кількість донорів за Ahrefs | 6 |
Кількість посилань за Serpstat | 130 |
Кількість донорів за Serpstat | 4 |
Видимість за Serpstat | 0,07 |
Кількість фраз за Serpstat | 18105 |
Кількість сторінок в індексі | 574 |
1. Після аналізу сайту і конкурентів було прийнято рішення наповнити сайт відсутнім контентом з упором на брендові запити "vivasan" і "Вівасан".
2. Зібрано широке семантичне ядро з ключових запитів із 2800 ключових фраз, за якими ранжуються конкуренти. Для впровадження на сайт вибрано 100 релевантних ключових фраз, що відповідають запитам відвідувачів сайту. Для впровадження підбиралися запити із середньою і низькою частотністю для просування високочастотних запитів в назвах категорій.
3. Розроблена та впроваджена розширена структура сайту, додано 7 нових категорій, структура спрощена для зменшення вкладеності, заголовки категорій змінені на більш високочастотні згідно зібраній семантиці.
Структура до оптимізації:
Структура після оптимізації:
4. Замовлені, написані і розміщені тексти для 22 категорій на 51 000 знаків без пробілів.
5. Впроваджено схема перелинківки:
6. В існуючих текстах очищений код, прибрані биті посилання, тексти перенесені в нижню частину сторінок для збільшення конверсії.
7. Опрацьовано і впроваджено метадані Title і Description для категорий, що оптимізуються.
Приклади метаданих:
Title: Ефірні олії [Бренд]. Базовї та эфирні олії| [домен]
Description: 【Масажні олії [Бренд]】Купити базову масажну олію 🎁 Олія для масажу дитині 🏺 Замовити масажні олії [Бренд] в інтернет магазині 📞 Дзвоніть! [номер телефону]
1. Після завершення робіт спостерігається зростання трафіку з пошукових систем:
2. Видимість сайту зросла скрин
3. Динаміка сайту зросла скрин
4. Зросла кількість ключових фраз, за якими ранжується сайт скрин
5. Спостерігається стабільне зростання позицій ключових запитів в пошукових системах скрин
Після завершення оптимізації клієнт відмовився від подальшого просування, тому після початкового росту показники сайту залишилися на досягнутому рівні.
Для подальшого зростання позицій і трафіку необхідно продовжувати роботи над сайтом, збільшувати кількість посилань, доповнювати категорії з урахуванням аналізу конкурентів, працювати з семантичним ядром.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!