Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Проста і докладна інструкція допоможе Вам надати доступ Google Merchant Center будь-якій третій особі. У нашому випадку - PPC-фахівцям та аккаунт-менеджерам агентства-підрядника.
Це потрібно для того, щоб вони могли додавати сайти, створювати та коректувати товарні фіди в Мерчант, пов'язувати акаунт з вашими акаунтами в інших сервісах Google (якщо це ще не зроблено) і здійснювати інші операції для успішного налаштування та оптимізації контекстної реклами.
На правах адміністратора ви можете надати доступ до вашого Мерчант акаунту, розкривши меню під значком інструментів і вкладку Користувачі. Запрошення можуть прийняти тільки користувачі з обліковим записом Google.
PPC-фахівці використовуватимуть власні облікові дані для входу в акаунт: ваша реєстраційна інформація залишиться в цілковитій безпеці.
Щоб надати вхід Гугл Мерчант, зробіть наступне:
1. Увійдіть до свого облікового запису в Merchant Center.
2. Знайдіть іконку інструментів (шестерня) і в меню Налаштування виберіть Доступ до облікового запису.
3. Натисніть на кнопку додавання користувача зі знаком плюс.
4. Вкажіть адресу електронної пошти, власнику якої ви хочете надати доступ
5. Надайте підтвердження.
6. Вам відкриється меню нового користувача. Там слід вибрати тип доступу і параметри для e-mail розсилки.
Тут докладніше. Який рівень доступу в особистий кабінет Google Merchant Center нам потрібні?
Опції слід встановити, як на скріншоті:
Таким чином фахівець отримує право на управління всіма функціями та доступ до статистики.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!