Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Контекстна платна реклама на новорічні свята не потрібна. Подарунки розкуплено, народ гуляє і йому не до шопінгу. Факт? А ось і ні! Досвідчений рекламодавець разом з контекстологом хором скажуть, що не все так просто. Ми назвемо щонайменше 9 причин не відключати рекламу на свята. І розповімо, як підготуватися до цього періоду, щоби не упустити прибуток.
Перед тим, як перерахувати аргументи "за", визначимо, чи всім підходить рекламна кампанія на Новий рік, або конкретно вам краще відмовитися від неї на час свят.
Щоб визначитися, дайте відповідь на такі питання:
Перед тим, як ви вирішите, чи доцільна для вас у Новий рік реклама, ознайомтеся з аргументами “за”.
Свята – час імпульсних покупок
Під впливом атмосфери свята та веселощів, а часом і алкоголю, люди охочіше розлучаються з грошима і часто роблять імпульсні покупки. Замість того щоб скрупульозно вибирати з десятків пропозицій, відкривають перше оголошення, що сподобалося, і здійснюють покупку.
Виникає питання: як написати новорічне оголошення так, щоб людина купила саме у вас? Велику роль грає візуальне оформлення, а також текст. Додайте святкове оформлення. Святковий креатив більше виділяється, тому можна отримати приріст CTR та зниження вартості кліка.
Також відмінним інструментом для швидких продажів виступає Гугл Шопінг, де рекламуються окремі товари та пропозиції та подаються при цьому "обличчям". Головне пам'ятати, що під впливом імпульсу найкраще продаються товари загального попиту з низьким та високим цінником. Хоча, всяке буває… Хтось намагається продати метеорит за півмільйона гривень:
Багато хто очікує, що в січні бізнес розпродуватиме товари зі знижкою, тому заздалегідь планують шопінг. Зробіть ретаргетинг/ремаркетинг для повернення людей, які поклали в кошик товар (якщо у вас цього ще немає). А якщо вже налаштовано – скоригуйте під новорічну тематику та перепишіть тексти дедлайнів.
Найкраще для новорічного розпродажу зробити окрему рекламну кампанію, щоб не втрачати базові налаштування та рекламну кампанію, що працює у звичайному режимі. Це дозволить "не просісти" в рекламі після новорічних свят, а також мати вже "обкатану" рекламу до наступного Нового року.
Тому найкраща новорічна пропозиція від рекламодавців – це спеціальна пропозиція. Щоб імпульсивне рішення про покупку прийняли саме на вашу користь, просувайте не просто товари, а й спеціальні пропозиції. Їх можна сформувати, не виходячи за рамки наявного асортименту.
Це можуть бути:
Ті, хто не прочитає нашу статтю, вирішать відключити рекламу на період свят. І серед них будуть ваші конкуренти. Про статтю, звичайно, ми пожартували, а ось про зниження конкуренції на аукціоні – аж ніяк. Отримати бажані позиції буде простіше, а клік можливо стане дешевшим.
Пам'ятайте, що рекламна кампанія на Новий рік – не єдина нагода заробити. 31 грудня – лише одне зі свят.
Наприклад, у Google Ads можна настроїти акції для реклами в Пошуку, і для Google Shopping за такими подіями:
Вони відносно прості в налаштуванні, актуальні, візуально розширюють рекламний меседж та можуть суттєво підтягнути конверсії.
Популярна думка, що реклама в період зниженого попиту збиткова не збігаються з дійсністю, якщо використовується модель оплати за кліки. Якщо ваші цільові споживачі відпочивають та не переходять за оголошеннями, вам не варто боятися перевитрати бюджету, адже ви платите за кожен клік.
Насамперед це стосується розумних торгових кампаній. Це кампанія Google Shopping, принцип роботи якої базується на машинному навчанні. Смарт-реклама орієнтується на цифри за конверсіями, які принесла звичайна “товарка”, і шукає аудиторію схожу на ваших клієнтів.
При отриманні достатньої кількості даних із кампаній з ручним управлінням, контекстологи підключають розумну товарку: нею простіше керувати, вона допомагає підвищити цінність конверсії та розширити охоплення. Проте, щоб працювати коректно та приносити користь, системі потрібно близька 4-5 тижнів для машинного навчання.
Зупинка навчання відкидає процес підвищення ефективності реклами далеко назад. Після повторного запуску зі старою аудиторією система працювати не зможе і навчання доведеться починати заново.
У такому разі, як правильно провести рекламну кампанію та не упустити прибуток? Якщо навіть ви вирішили не розвивати рекламу на свята, ми рекомендуємо знижувати бюджети, але не зупиняти кампанії повністю.
Звісно, запропонувати просапні сівалки як подарунок навряд чи вдасться, але загалом у більшості бізнес-ніш можна створити привабливу “святкову упаковку”.
Перед святами звичні пошукові наміри – інтент користувачів змінюються. Товари, які люди зазвичай купують собі, можуть бути цікаві у контексті подарунків.
Ось кілька прикладів новорічної реклами такого характеру:
Інтернет-магазин сумок та аксесуарів пропонує добірки подарунків для близьких:
Як і цей онлайн-шоп елітних сумок ручної роботи:
А ось реклама гаджетів на запит "що вибрати на Новий рік":
Навколоцільові кампанії в контекстній рекламі стають помітно ефективнішими, що дозволяє їх суттєво розширити. Таким чином, текст реклами до Нового року, Різдва та інших свят повинен вишиковуватися навколо тематичної семантики. При цьому робіть ставку не тільки на користувачів, готових до покупки вашого товару, але й на тих, хто знаходиться на верхньому рівні воронки продажів. Тих, хто ще не вирішив, що саме він збирається дарувати та шукає ідеї для натхнення.
Так, реклама перед Новим роком може включати такі запити:
Що стосується інших свят (Різдва, Старого Нового року та інших), схема працює так само. Готуючи рекламу, обов'язково включайте у семантику ключові слова для новорічних свят та інших подій.
Ви хочете розслабитися у свята та забути про справи хоча б на кілька днів? Довіртеся нашим контекстологам, які триматимуть руку на пульсі святкової кампанії.
Від вас потрібно лише сформувати святкові пропозиції, підготувати сайт та персонал до прийому заявок та насолоджуватися довгоочікуваними канікулами!
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!