Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Інвестуй правильно. Фрілансер або агентство?

Інвестуй правильно. Фрілансер або агентство?

Digital-маркетинг сьогодні - це не тільки реклама або SEO. Це раніше їх розділяли, але сьогодні для успішного просування ці інструменти повинні працювати разом і доповнювати один одного. Їх об'єднують, щоб привести рекламодавця до запланованих цілей: залучити й утримати клієнтів, підвищити впізнаваність бренду, налагодити комунікацію з аудиторією і т.д.

Плануєте продавати в Інтернеті? Вам знадобиться SEO-просування і реклама, розкрутка в соцмережах, якісний експертний контент і підтримка грамотних інтернет-маркетологів.

Для реалізації потрібна ціла команда. З чого почати? Де знайти підрядників для ефективного інтернет-просування? Шукати їх на фріланс-майданчиках або звернутися в інтернет-агентство?

Ми пропонуємо розглянути всі варіанти.

Хто такий фрілансер?

Почнемо з того, хто такі фрілансери, що вони роблять на онлайн-терені. У digital-маркетингу фрілансер - це позаштатний співробітник компанії, якого запрошують для виконання певного завдання (проекту).

В інтернет-сфері вільне позаштатне співробітництво являє собою найбільш інноваційну форму зайнятості. Як правило, фрілансер працює віддалено, а трудові взаємовідносини між ним і замовником мають максимально опосередкований характер.

В цілому, чим займається фрілансер - він продає свої професійні навички та вміння на ринку праці, виконуючи замовлення на умовах тимчасового найму. Зараз на фрілансі можна знайти кого завгодно - від копірайтера для підготовки термінового тексту, до маркетолога, який "візьме під крило" весь проект.

Що таке агентство інтернет-маркетингу?

Інтернет-агентство не просто продає професійні навички та знання фахівців, але забезпечує присутність і просування бізнесу в digital-середовищі. На ринку є фріланс-агентства, які надають разові послуги різних фахівців. Але тут мова не про них.

Агентства інтернет-маркетингу надають клієнтам результат - трафік, клієнтів, передплатників і т.д. Для цього наймається ціла команда з:

  • вузьких фахівців з реклами, маркетингу, контенту, SMM;
  • менеджерів, які курирують проект;
  • лінійних керівників, які контролюють і координують роботу всієї команди;
  • маркетингових фахівців, які заглиблюються в специфіку бізнесу клієнта і вибудовують стратегії майбутнього просування.

Це аналог власного маркетингового відділу з готовим штатом фахівців і всіма необхідними ресурсами та інструментами.

agency Інвестуй правильно. Фрілансер або агентство?

Розглянемо специфіку співпраці з фрілансерами і агентствами докладніше.

Ціна

Вважається, що вартість послуг в інтернет-агенції завжди вище: ви платите за роботу не тільки спеців, а й інших залучених співробітників.

До того ж агентство сплачує податки (в той час, як фрілансери часто не оформляють свою діяльність), орендну плату за офіс і т.д. І це не може не влинути на вартість послуг.

Здається, що найняти фрілансера - це бюджетна альтернатива зверненням в агентство.

Однак, на практиці, Digital-ринок дуже різноманітний. Можна знайти як агентство із середнім ринковим прайсом, так і вільного фахівця з високими цінниками.

Старанність

На жаль, не рідкість, коли залучений в проект фрілансер втрачає мотивацію - в результаті чого зриває терміни або взагалі відмовляється від завдання. Проблему частково вирішують фріланс-сервіси - майданчики-посередники між замовником і виконавцем, що працюють за комісію. Всі вони мають систему рейтингів і відгуків, заохочуючих фрілансерів берегти репутацію. Однак варто пам'ятати, що нечесний фрілансер завжди може змінити майданчик.

З агентством все складніше. Його не реорганізують через поганий відгук. Конкуренція серед діджитал-агенств висока і репутація, сполучена з підвищеним рівнем відповідальності, цінується дуже високо.

До того ж хто такий фрілансер - це, перш за все, людина. У роботі з ним вплив людського фактора досягає найвищого значення. Самопочуття, непередбачуванні події, будь-які побутові ситуації можуть впливати на проект. А підстрахувати часто нікому.

В агентстві ж працює штат взаємозамінних працівників: коліщатка завжди крутяться.

Швидкість

Тут є плюси й мінуси фріланса й агентства:

  1. З одного боку, фрілансер швидко включається в завдання, не витрачаючи час на формальності. Вважайте, ви відразу відправляєте завдання в роботу.
  2. З іншого боку, агентства вміють масштабувати роботу - залучати декількох фахівців, коли треба прискоритися.

Так що тут - один-один.

Контроль

Тут, мабуть, найяскравіший контраст. І очко в грі "фрілансер або веб-студія" отримує агентство.

За дотриманням термінів, якістю та ефективністю маркетингових зусиль стежить внутрішнє керівництво. А відповідає компанія своєю репутацією.

Замовникам не доводиться особисто контролювати роботу виконавців, займатися доопрацюванням або збором аналітики.

Якість

Професіонали та дилетанти є в рядах і вільних підрядників, і співробітників агенств.

Головне - перед тим, як вибрати агентство контекстної реклами, дизайн-агенство, веб-студію або фрілансера - дивіться кейси. Варто сказати, що портфоліо фрілансера більш показове: ви оцінюєте компетентність того фахівця, який буде займатися проектом, а не компанії в цілому. Судячи з відгуків, багато замовників бояться, що їх проекти в агентстві будуть віддані новачкові.

Але знову ж таки: за якість готового продукту також відповідає агентство в цілому. Своєю репутацією.

Крім того, про агентство можна зібрати більше незалежних даних: існують галузеві рейтинги, рекомендації та інше.

Висновки

На завершення скажемо: в інтернет-маркетингу фріланс нішу й агентства складно скласти на чаші ваг і схилити їх на чиюсь користь. Повторимося: Digital-ринок дуже різноманітний. Хороші та погані, доступні та дорогі фахівці є скрізь.

Але до спільного висновку прийти можна.

У яких випадках варто звернутися до фрілансерів

Якщо ваше завдання може виконати одна людина - наймайте фрілансера. Це буде швидше і, можливо, дешевше (тут, звичайно, вам вирішувати за ціною). Наприклад, якщо вам потрібні тільки тексти.

Так, фрілансери в просуванні сайтів можуть:

  • швидко взяти завдання в роботу;
  • встановити доступний цінник при високій якості виконання;
  • виконувати завдання в короткі терміни, в тому числі організувати роботу у вихідні та в період свят.

Але для початку ефективної роботи з фрілансерами необхідно витратити час на створення бази перевірених фахівців, причому регулярно доповнювати та оновлювати цю базу.

Тобто, фріланс - це "руки". Але для управління ними потрібен "мозок".

Якщо ви плануєте залучати клієнтів за допомогою комплексного інтернет-маркетингу - будьте готові найняти власного інтернет-маркетолога і/або контент-менеджера, який складе стратегію просування, контролюватиме і координувати роботу фахівців-фрілансерів. Це, ймовірно, обійдеться недешево.

У яких випадках варто звернутися в агентство

Замовляйте послуги маркетингового агентства, якщо ви хочете одержати не готовий текст, контент-план або запуск реклами, а кінцевий результат у вигляді дзвінків, заявок, продажів і т.д. Якщо ви не готові наймати власного керівного співробітника або координувати роботу фахівців самостійно.

Агентство інтернет-маркетингу - це:

  • готові рішення для просування бізнесу в інтернеті;
  • всі доступні фахівці та ресурси для комплексного інтернет-маркетингу;
  • налагоджені бізнес-процеси. Проект йде «по конвеєру» швидше і ризик зриву термінів менше;
  • відповідальність за результат, пов'язана з репутаційними ризиками;
  • повний внутрішній контроль і координування роботи персоналу;
  • постійна підтримка проектного менеджера: ви завжди залишаєтеся в курсі того, що відбувається.

Шукати співробітників на фрілансі або звернутися в агентство - це не жорстка альтернатива. Швидше за все, компанії вигідно співпрацювати і з тими, і з іншими - залежить від актуальних завдань.

Оцените статью

Средняя оценка 5 / 5. Количество оценок: 1

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов
promo

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!