Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Яке джерело трафіку вибрати для сайту?

Яке джерело трафіку вибрати для сайту?

Ми використовуємо різні джерела трафіку, щоб залучити клієнтів у ваш бізнес, не раз заявляли ми. Але що це означає? Які джерела існують і яке потрібне вашому сайту? Розберімось! Ці знання допоможуть вам зрозуміти, звідки можна генерувати ліди та як скласти ефективну стратегію інтернет-маркетингу.

Що таке джерело трафіку?

Перед тим, як запустити трафік на сайт, важливо ознайомитися з основними видами та каналами трафіку.

Джерело трафіку - це той канал, з якого потенційні відвідувачі приходять в ваш інтернет-магазин. Зайшов Володимир перевірити пошту Gmail, а тут ви - смартфон зі знижкою у 20% пропонуєте. Володимир зацікавився, клікнув на оголошення, розміщене вашим PPC-спецілістом, перейшов на сайт, переглянув товар. Таким чином, контекстна реклама в Google в цьому випадку - джерело трафіку. Якщо бути точніше - платне джерело. А є і безкоштовні. У першому випадку ви платите за кожного відвідувача, у другому - їх візити вважаються безкоштовними або умовно безкоштовними.

Відвідувачі можуть прийти звідки завгодно. Реклама в YouTube, згадка в Telegram-каналі, на форумі або в каталозі. Джерелом трафіку може бути пост у Facebook або Сторіс в Instagram, розсилки, позначки в ЗМІ, результати пошуку в Яндекс і Google, оголошення на OLX.

В будь-якому випадку, що таке джерело трафіку - це digital-простір, в якому можна знаходити та залучати потенційних клієнтів у свій бізнес. Мало того, за допомогою систем аналітики ці джерела можна відстежувати, тестувати та оцінювати їх ефективність, щоб розуміти, де і коли шукати клієнтів.

Звідки приходить трафік?

Як дізнатися, звідки люди приходять на ваш сайт? Для цього використовуємо системи аналітики, підключені до ресурсу. Для прикладу розглянемо джерела трафіку в Google Analytics - там можна отримати всі дані про переходи, дізнатися сильні та слабкі місця в просуванні ресурсу.

Отже, інформація про джерела розміщена в розділі «Огляд». Там будуть представлені майданчики, які генерують ліди, а також дії гостей на сайті. Для глибшого аналізу є доп. інструменти, наприклад, сегментація звітів за декількоми категоріями. Так, звіт про канали Google Analytics ділиться на кілька груп: Organic search, Paid search, Referral і ін.

Розглянемо ці групи та канали залучення трафіку, з якими вони пов'язані.

Види трафіку

У своїх статтях ми постійно згадуємо різні види трафіку, які також використовуються системами аналітики в їх класифікації. Розглянемо основні.

web_traffic Яке джерело трафіку вибрати для сайту?

Органічний

Згадується нами постійно. Адже ми спеціалізуємося на просуванні e-commerce проектів, а для них органічний трафік - основне джерело клієнтів. Дослідження показали, що в понад 65% користувачів клікають на сайти з органіки, коли хочуть щось купити.

Пошуковий трафік на сайт- це люди, які приходять до вас зі сторінок пошуку Google і Яндекс. Наприклад, раніше згадуваний Володимир сам захотів купити смартфон і запросив в пошуковику "Смартфон купити в Україні". І вибрав один із запропонованих йому пошукачем варіантів.

Органічний трафік можна назвати умовно безкоштовним. Безкоштовним - тому, що за переходи ви нічого не платите. Умовно - тому, що для того, щоб отримувати органічний пошуковий трафік, необхідно займатися пошуковим просуванням із залученням відповідних фахівців і закупівлею посилань.

Чи варто робити ставку на органічний трафік?

  • Плюси: органіка - це оптимальний метод залучення покупців на сайт. Він підходить всім компаніям, що мають продукт, попит на нього, а також сайт. При грамотному просуванні ви отримуєте довгостроковий результат при мінімальній вартості залучення клієнта.
  • Нюанси: щоб отримувати великий і стабільний обсяг органічного трафіку, потрібно обійти своїх конкурентів в боротьбі за топові місця у видачі пошуку. Це може зайняти час і вимагає постійних фінансових вкладень.

Реферальний трафік

Ще один канал залучення трафіку, про який важливо сказати. Це переходи зі сторінки іншого ресурсу, а також з месенджерів і додатків за прямим посиланням. Володимир читав на форумі про ремонт бензопил, а один з учасників порадив ваші чудові й недорогі ремкомплекти з посиланням. Володимир перейшов за цим посиланням і став частиною реферального трафіку на ваш сайт.

Що стосується вартості, реферальний трафік може бути:

  • Умовно безкоштовним: лінкбілдінг (закупівля посилань на сторонніх майданчиках), нативна реклама, гостьові пости та замовні пости у блогерів. Ви один раз платите власникам за розміщення реклами без комісії.
  • Безкоштовним. Перехід за посиланнями, розміщеними безоплатно.

Для залучення в цьому випадку в хід йде лінкбілдінг, крауд-маркетинг, контент-маркетинг та ін.

Чи варто робити ставку на реферальний трафік?

  • Плюси: реферальний трафік, особливо що надходить з цінних для цільової аудиторії джерел, не тільки відмінно конвертується, але також зміцнює довіру до вашої компанії. Крім того, реферальний трафік - улюбленець пошукових систем. Чим більше авторитетних ресурсів на вас посилається, тим краще сайт ранжується в пошуку. Що позитивно впливає на основний трафік в e-commerce - органічний.
  • Нюанси: реалізація стратегії залучення посиланнями вимагає проведення масштабних робіт за створення, просування контенту і крауд-маркетингу. Результат буде отриманий не відразу. Закупівля посилань - дуже ефективний метод для просування в пошуку, але отримання реферального трафіку можливо тільки в разі розміщення великої кількості посилань на популярних сайтах. А це дорого.

Paid search

Це - рекламний трафік.
Сюди відносяться користувачі, які потрапляють в ваш інтернет-магазин завдяки використанню будь-якого типу digital-реклами. Це може бути Google Ad і Яндекс.Директ, таргетована реклама в Facebook і Інстаграм і т.д. Плюс платного залучення в можливості контролювати надходження трафіку за різними параметрами. Наприклад, вирішувати, скільки саме переходів ви хочете отримати та в який час. А також - високий відсоток конверсії, тому що трафік найчастіше - теплий. Мінус - за кожен перехід потрібно платити. І в тематиках з високою конкуренцією ціна може бути досить високою.

Чи варто робити ставку на платний трафік?

  • Плюси: розкрутка інтернет-магазинів без реклами сильно втрачає ефективність. Інструменти PPC і отриманий з їх допомогою платний трафік дозволяють реалізовувати високу ефективність збуту в разі сезонних і акційних продажів. Трафік з реклами надходить відразу, що дає можливість не тільки продавати, але оцінювати конверсійність окремих сторінок, прискорити просування для отримання безкоштовного трафіку з пошуку, тестувати нові ринки збуту, швидко оцінювати ефективність доробок на сайті та багато іншого.
  • Нюанси: вартість реклами визначається аукціоном між усіма рекламодавцями. Тому ціна за клік в тематиках з високою конкуренцією може бути досить висока. Важливо довіряти налаштування й оптимізацію тільки професіоналам.

Соціальний трафік

Ще одне умовно безкоштовне джерело трафіку - з соцмереж. Маються на увазі саме посилання з соцмереж, але не таргетована реклама. Спосіб отримання - SMM, реклама у блогерів і т.д.

Чи варто робити ставку на соціальний трафік?

  • Плюси: Головна перевага соціального просування - це різноманітність залучаючих безкоштовних форматів і інструментів. У своєму акаунті можна розмістити посилання на сайт і використовувати внутрішні можливості соцмережі для її поширення. Так багато західних компаній залучають до 30% трафіку з соціальних мереж.
  • Нюанси: робота в соцмережах повинна бути якісною і постійної, що вимагає часових і грошових вкладень.

Email

Переходи з поштових розсилок. Для відстеження, як правило, створюється і підключається на адресу UTM-мітка. Або ж вона додається автоматично розсильним сервісом.

Чи варто робити ставку на трафік з розсилки?

  • Плюси: на сайт надходять користувачі, вже знайомі з вашою компанією, що підвищує шанс на конверсію.
  • Нюанси: важливим є правильний підхід: щоб отримувати трафік, робота з розсилками повинна бути регулярною, підхід ненав'язливим, а пропозиція - відповідати потребам цільової аудиторії.

Медіаджерела (Display)

Користувачі переходять на сайт, клікаючи на банери, ролики та інші медійні оголошення, розміщені на партнерських сайтах Google і Яндекс. В даному випадку залучення трафіку платне і досягається за рахунок розміщення медійних рекламних повідомлень. Оплачується вона в рекламних системах Google і Яндекс.

Чи варто робити ставку на трафік з контекстно-медійних мереж?

  • Плюси: медійна реклама - прекрасний інструмент, щоб заявити про себе, розповісти про свої новини (нові послуги, ціни, акції), а також повернути користувачів, які вже бували на вашому сайті та переглядали товари. Відносно невисока ціна за клік забезпечує фінансову ефективність трафіку.
  • Нюанси: аудиторія у цього виду реклами холодна. Тобто, рекламні повідомлення бачать люди, які не шукають товар тут і зараз.

Прямий трафік (Direct)

Відстежити його практично неможливо, але враховувати, безумовно, необхідно. Пряме джерело трафіку - це переходи за прямим посиланням вашого сайту, забитим в адресний рядок браузера або з закладок. Джерелом зазвичай є сарафанне радіо або офлайн-реклама.

Щоб таких переходів було більше, радимо працювати над формуванням власного бренду, впізнаваністю і, бажано, створювати зрозумілий і запам'ятовуваний URL.

Резюме

Отже, резюмуємо сказане:

  1. Джерело трафіку - це відправна точка, з якої ваші потенційні клієнти прийшли на сайт.
  2. Є платний, безкоштовний і умовно безкоштовний трафік, який можна отримувати навіть з одного джерела.
  3. До найбільш значущих джерел трафіку відносяться: пошуковий, рекламний, реферальний, соціальний і медійний трафік, трафік з розсилок.
  4. Дані про джерела трафіку, пов'язані з ними конверсіями, сторінками та діями, можна отримати за допомогою сервісів аналітики.
  5. Аналіз джерел допомагає з'ясувати, які з них працюють краще, зрозуміти цільову аудиторію, скорегувати стратегію розвитку проекту.

Вивчайте, аналізуйте і тестуйте різні види трафіку і канали залучення! І зможете будувати розумні та системні стратегії отримання клієнтів, засновані на реальних цифрах. Успіхів!

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!