Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу шапок оптом

Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу шапок оптом

clnt_card-1 Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу шапок оптомМагазин шапок "Shapki-Unika"

Про клієнта

  • Шаблонний сайт на маркетплейсі Prom.ua;
  • Показники ефективності не відстежувалися;
  • Була підключена Google Analytics;
  • Не було впроваджених подій і цілей.

su1 Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу шапок оптом

Вхідні дані

  • Місячний бюджет на рекламу - 5 000 грн;
  • Геотаргетинг - Вся Україна, за винятком Криму, Донецька та Луганська;
  • Мережа - пошукова та КММ Google Ads;
  • Час показу - 24/7;
  • Позиції розміщення - не мають значення;
  • Відстеження ефективності роботи контекстної реклами за клієнтами.
  • Мета - Збільшити потік клієнтів, зробивши рентабельне джерело трафіку.

Першочергові завдання

  • Коректне налаштування Google Analytics;
  • Створення та налаштування нового аккаунту Google Ads;
  • Зв'язок аккаунту Google Ads з Google Analytics, імпорт конверсій в аккаунт.

Роботи за проектом

  • Збір ключових слів за всіма типами продукції на сайті, а це близько 4000 товарів на сайті. У підсумку вийшло понад 2000 ключових слів і близька 800 мінус-слів;

su2 Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу шапок оптом

  • Відразу були створені кампанії з Пошуку, КММ, ремаркетингу;
  • Пізніше було прийнято рішення, призупинити всі кампанії з ремаркетингу, і запустити одну кампанію з динамічним ремаркетингом, яка при витратах всього в 3 тис. грн дала продажів більш ніж на 160 тис. грн.

su3 Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу шапок оптом

  • Відстеження аудиторій КММ а також місць розміщення за їх рентабельностю;
  • Раз на 4-5 днів - робота з пошуковими запитами для пошуку і додавання нових релевантних ключових слів в рекламну кампанію, а також мінусовки нерелевантних запитів;
  • По мірі накопичення даних щодо конверсій і транзакцій, кампанії були переведені на автоматичні системи призначення ставок, що дозволило автоматизувати призначення ставок;
  • Запуск динамічних пошукових оголошень.

Результат контекстної реклами:

Робота з аккаунтом ведеться з вересня 2015 року та донині.

su5 Кейс з контекстної реклами для сайту з виробництва і продажу шапок оптом

  • Транзакції: 1 530.
  • Середня ціна транзакції: 89 грн.
  • Коефіцієнт конверсії: 1,52%.
  • Дохід за даними e-commerce: 3 633 908 грн.
  • Маржа: 15%.
  • Витрати на рекламу: 136 092 грн (включаючи комісію агентства).
  • Валовий прибуток: 3 633 908 * 0,15 = 545 086 грн.
  • ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком: (545 086 - 136 092) / 136 092 * 100% = 300%.

Подальший план розвитку:

    • Підключення зовнішнього домену та запуск торгової і розумної торгової кампанії;
    • Будемо поступово розширювати бюджети на рекламу, тим самим підвищуючи інтенсивність реклами, і підвищувати оборот за рекламною кампанією.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!