Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Потужним інструментом, за допомогою якого можна збільшити обсяг продажів і скоротити витрати на контекстну рекламу, є ремаркетинг. Для розуміння того, що таке ремаркетинг, слід розглянути один із прикладів взаємодії відвідувача з сайтом.
При виборі товару на сайті, користувач раптово вийшов з сайту, не замовивши товар або не зробивши інших цільових дій. Причин виходу може бути безліч: обрив з'єднання з інтернетом, відволікання відвідувача, продовження пошуку потрібного товару на інших сайтах і так далі.
Пізніше, такий відвідувач може побачити переглянутий товар на різних ресурсах і повернутися на сайт. Налаштування повернення відвідувача і називається ремаркетингом.
Мал.1 Принцип роботи ремаркетингу
В першу чергу, ремаркетинг – це робота з аудиторією, яка вже знайома з сайтом і переглядала товар, цікавилася пропозиціями і з більшою ймовірністю зробить покупку або замовить послугу. Така аудиторія серед маркетологів називається «теплою», тобто підготовленою до скоєння цільових дій.
Так, відвідувач сайту міг покласти товар в кошик і не оформити покупку. Повторний показ оголошення збільшить шанс того, що відвідувач повернеться на сайт і завершить дію.
Мал.2 Показ оголошення неоформленого товару
Крім повернення аудиторії, ремаркетинг корисний тим, що знижує витрати на маркетинг і збільшує окупність. Справа в тому, що конверсія при використанні такого інструменту знижує вартість переходу і робить його дешевше, ніж при контекстній рекламі і залученні нових відвідувачів.
Перевірити як працює ремаркетинг можна за допомогою аналізу наскрізної аналітики, яка дає уявлення про витрачений на залучення покупця бюджет і отриманих при цьому доходів.
Важливо пам'ятати! Ремаркетинг підходить більшості компаній, що має обмежений бюджет на контекстну рекламу. Однак, рекламувати заборонені для просування товари, наприклад тютюнові вироби, таким чином не можна.
Побачити, який буває ремаркетинг, можна при налаштуванні цього інструменту. Найбільш поширеним є показ банерних оголошень, рідше – текстові оголошення. Ефективним є динамічний ремаркетинг, який полягає в показі товарів, які користувач уже переглядав.
Такі оголошення можуть бути показані:
Важливо пам'ятати! Одне з поширених запитань – чим відрізняється ремаркетинг від ретаргетинга і що більш ефективно. Ремаркетинг використовується в рекламній мережі Google AdWords, ретаргетинг – в мережі Яндекс Директ. Обидві технології подібні за своєю суттю.
Ефективність залежить від того, якою пошукової мережею користується цільова аудиторія сайту, що просувається.
Основним параметром при виборі аудиторії для показу ремаркетингового оголошення є здійснення відвідувачем сайту певних дій. Це може бути:
Визначити випадки, коли застосовується ремаркетинг, можна за допомогою правильного налаштування аналітики сайту.
Для того, щоб залучити покупця і не налаштувати його негативно по відношенню до сайту або бренду, необхідно правильно налаштувати термін показу ремаркетингового оголошення користувачеві. В Google максимальний термін показу може становити 540 днів, в Яндексі обмежений 90 днями.
Мал.3 Приклад оголошення
Для кожного товару термін показу налаштовується окремо. Для невеликих покупок, які часто є спонтанними, налаштовується мінімальний термін. Для великих покупок, наприклад автомобілів або нерухомості, термін може досягати максимальних значень.
Для автоматичного збільшення терміну показу налаштування ремаркетингу проводиться таким чином: наприклад, користувач переглянув сторінку з контактними номерами телефонів і протягом наступних 3 днів йому буде показуватися ремаркетингове оголошення.
Якщо протягом цього терміну відвідувач повторно переглянув цю сторінку, термін показу автоматично продовжується ще на 3 дня.
Важливо пам'ятати! Необхідно налаштувати ремаркетингові оголошення таким чином, щоб після здійснення покупки або інших дій, які задані в якості цільових, користувач виключався зі списку тих, кому буде показано оголошення. Це дозволить зменшити витрати і не призведе до негативного ставлення покупця до сайту і рекламодавцеві.
Для початку варто визначитися, в якій системі буде вигідніше показувати даний вид оголошень. Дві найбільші пошукові системи, Google і Яндекс, надають можливість налаштування ремаркетингових (або ретаргетингових) оголошень в своїх рекламних мережах. Рекомендується налаштування повторного показу оголошень в тій мережі, куди спрямований більший бюджет і з якої відбувається більша кількість переходів на сайт.
Крім того, існує ще кілька рекламних мереж, які мають подібну функцію.
Мал.4 Узагальнений алгоритм налаштування ремаркетингу
Інструкція як запустити ремаркетинг схожа для всіх мереж. Якщо коротко, то дії для запуску будуть наступні:
Важливо пам'ятати! Налаштування рекламних компаній для Яндекс і Google відрізняється. Слід уважно ознайомиться з рекомендаціями по налаштуванню, які дають ці рекламні мережі.
Як і контекстно-медійна реклама, ремаркетингові оголошення вимагають постійного аналізу та вдосконалення. Не існує алгоритму, який дозволив би один раз налаштувати рекламну компанію і отримувати гарний результат постійно.
Поведінка користувачів, з чим пов'язаний ремаркетинг, постійно змінюється під впливом різних факторів. Це може бути як вплив сезонів, так і непередбачені зміни. Наприклад, бюджет на показ оголошення про продаж медичних масок в умовах підвищеного попиту, пов'язаного з карантином через коронавирус, повинен бути збільшений. Це відноситься і до показу ремаркетингових оголошень в цій тематиці.
Також, конкуренти не буду сидіти на місці, тому коригування бюджету, часу і вигляду показу повторного оголошення повинно проводитися регулярно, інакше користувачі можуть не побачити пропозицію.
Виходячи з даних аналітики, які будуть надходити з часом, необхідно відстежувати найбільш ефективні види оголошень в тій чи іншій сфері. Десь краще працюють банерні оголошення, десь - текстові. Причому, ці параметри можуть змінюватися з плином часу і вимагають уважного вивчення.
Для більшої ефективності показів необхідно регулярно оновлювати списки аудиторії, стежити за тим, щоб повторні об'яви не показувалися користувачам, які вже вчинили покупку. Також, необхідно перевіряти наявність і актуальність товару, на який налаштований динамічний ремаркетинг. Показ в оголошенні відсутнього або не актуального товару призведе до втрати довіри до сайту і не цільовій витраті рекламного бюджету.
Необхідно ретельно стежити за налаштуванням оголошень для акційних товарів. Для таких товарів налаштовується більш короткий термін повторних показів.
Важливо пам'ятати! Розвиток і вдосконалення ремаркетингових компаній має проводитися регулярно, інакше є ризик відстати від конкурентів і втратити цільову аудиторію.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!