Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Сьогодні мало не кожен поважаючий себе маркетолог говорить про те, що рекламна розсилка на пошту не приносить очікуваних результатів, малоефективна і, взагалі, про цей інструмент пора забути. Щоб щось стверджувати напевно, потрібно, як зараз кажуть, надати пруф, тобто докази. Спробуємо мовою цифр і сухих фактів, розібратися і відповісти на питання “Чи дійсно мертвий E-mail маркетинг”?
За основу візьмемо глобальні дані, і вже на їх прикладі розгорнемо статистику.
Виходить, що старі добрі розсилки на пошту живі й здорові! Тоді на чому грунтується тренд, який поховав настільки потужну технологію продажів?
Проблеми справді є, хоч деякими експертами вони подаються в надмірно гіпертрофованоій манері. Ми за об'єктивність, тому пропонуємо розглянути негативні фактори, що впливають на ефективність обговорюваного способу продажів.
Дістати базу поштових скриньок не так-то просто. Легкі способи пошуку, як правило, тільки ускладнюють ситуацію. Другий момент - якість самих розсилок. Справа не тільки в знижках і щедрих програмах лояльності, завдання яких зацікавити, а й в банальному оформленні листа.
Якщо вдалося створити цінну розсилку, підібрати для неї базу буде нескладно. Тим більш, що для цього існують спеціальні інструменти.
Збір бази - тривалий кропіткий процес. Втратити ж передплатників можна за лічені дні. До цього призводить, як нав'язливий рекламний пресинг, так і висока частота надходження листів.
Нерідко трапляється так, що в гонитві за підвищенням показників керівники бізнесу йдуть найпростішим шляхом - змушують збільшити кількість вихідної кореспонденції. В результаті отримують зворотний ефект: користувачі відписуються, в мережі з'являються негативні відгуки і коментарі.
Щоб уникнути подібних проблем необхідно навчитися регулювати частоту відправки повідомлень. Синхронізувати емейл з іншими інформаційними каналами допоможе програма eSputnik, що дозволяє налаштовувати сценарії і рівень занепокоєння користувачів.
На жаль, власники бізнесу забувають про те, що економити на фахівцях не можна. Фанатизм при оптимізації витрат призводить до критичних втрат. Є помилкова думка, що розсилками може займатися хто завгодно. Але, насправді це не так. Потрібно:
Діяти за первинним сценарієм весь час не вийде. Такий спосіб продажів пов'язаний з умінням підлаштовуватися, миттєво реагувати на мінливу ситуацію.
Нормативний пресинг в світі віртуальних продажів зростає. Нові закони жорстко обмежують занадто нав'язливі продажі поштою. Отримання та обробка даних також стикається з певними перешкодами. Вимоги до конфіденційності та безпеки в мережі посилюються.
Кризу емейлу найчастіше пов'язують з появою альтернативних способів спілкування з покупцями і замовниками. Соціальні мережі та месенджери забрали на себе частину ділового листування, але паролі і підтвердження замовлень і раніше приходять на пошту, оскільки e-mail, залишається ключем до профілю в мережі.
Через недобросовісних маркетологів, листи яких сприймаються користувачами суто негативно, страждають чесні магазини, сервіси, інформаційні ресурси.
Всупереч ряду несприятливих тенденцій, поштові розсилки зберігають потужний комерційний потенціал. Його очевидною перевагою є фінансова доступність. Сам по собі він нічого не коштує, якщо не брати до уваги з/п фахівців. До переваг варто віднести і швидкість доставляння інформації, багатоформатність (текст, анімація, зображення), потенціал для аналітики.
Окремо хочеться сказати і про можливості сегментації аудиторії. Маркетинг такого роду цікавий тим, що дозволяє вивчити власну цільову аудиторію, налагодити зворотний зв'язок. Через цей зв'язок можна побудувати унікальну пропозицію, що потрапляє точно у сферу інтересів споживачів.
Підсумуємо. Негативний тренд продиктований безліччю непотрібних листів. Від магазину, в якому зробили, або хотіли б зробити покупку - НЕ відписуються. Але найголовніше, потрібно пам'ятати, e-mail - це самостійний канал. Через нього не потрібно дублювати інформацію, що розміщується в соціальних мережах.
У загальному і цілому, розсилки залишаються ефективним і потужним інструментом продажів, але тільки в умілих руках. Так що - так, «пацієнт», безперечно живий!
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!