Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Чи дійсно мертвий E-mail маркетинг? Розберемося.

Чи дійсно мертвий E-mail маркетинг? Розберемося.

Сьогодні мало не кожен поважаючий себе маркетолог говорить про те, що рекламна розсилка на пошту не приносить очікуваних результатів, малоефективна і, взагалі, про цей інструмент пора забути. Щоб щось стверджувати напевно, потрібно, як зараз кажуть, надати пруф, тобто докази. Спробуємо мовою цифр і сухих фактів, розібратися і відповісти на питання “Чи дійсно мертвий E-mail маркетинг”?

Аналіз життєвих показників

За основу візьмемо глобальні дані, і вже на їх прикладі розгорнемо статистику.

  • Не так давно, а точніше у 2017 році електронними скриньками користувалося 3,7 мільярда осіб. До 2021 року цей показник прогнозовано зросте до 4,1 млрд. Так стверджує сайт Statista.
  • Понад 60% користувачів контактують з комерційними ресурсами, використовуючи пошту. Про це свідчать дані Email Use 2017 - US Report.
  • Витрати на e-mail маркетинг в Сполучених Штатах Америки рік від року тільки ростуть: у 2014 - 2,07 млрд. доларів, у 2019 - 3,07 млрд. доларів. За даними все тієї ж Statista.
  • Окупність для емейлу становить 122%, що вище за інші напрямки приблизно в 4 рази (за даними DMA and Demand Metric).
  • За даними Mailigen, 89% фахівців з області онлайн-маркетингу назвали головним каналом для генерації ліду саме e-mail.

Виходить, що старі добрі розсилки на пошту живі й здорові! Тоді на чому грунтується тренд, який поховав настільки потужну технологію продажів?

Сьогоденні складності

Проблеми справді є, хоч деякими експертами вони подаються в надмірно гіпертрофованоій манері. Ми за об'єктивність, тому пропонуємо розглянути негативні фактори, що впливають на ефективність обговорюваного способу продажів.

Проблеми зі зростанням

Дістати базу поштових скриньок не так-то просто. Легкі способи пошуку, як правило, тільки ускладнюють ситуацію. Другий момент - якість самих розсилок. Справа не тільки в знижках і щедрих програмах лояльності, завдання яких зацікавити, а й в банальному оформленні листа.

Якщо вдалося створити цінну розсилку, підібрати для неї базу буде нескладно. Тим більш, що для цього існують спеціальні інструменти.

Вразливості

Збір бази - тривалий кропіткий процес. Втратити ж передплатників можна за лічені дні. До цього призводить, як нав'язливий рекламний пресинг, так і висока частота надходження листів.

Нерідко трапляється так, що в гонитві за підвищенням показників керівники бізнесу йдуть найпростішим шляхом - змушують збільшити кількість вихідної кореспонденції. В результаті отримують зворотний ефект: користувачі відписуються, в мережі з'являються негативні відгуки і коментарі.

Щоб уникнути подібних проблем необхідно навчитися регулювати частоту відправки повідомлень. Синхронізувати емейл з іншими інформаційними каналами допоможе програма eSputnik, що дозволяє налаштовувати сценарії і рівень занепокоєння користувачів.

Дефіцит ресурсів

На жаль, власники бізнесу забувають про те, що економити на фахівцях не можна. Фанатизм при оптимізації витрат призводить до критичних втрат. Є помилкова думка, що розсилками може займатися хто завгодно. Але, насправді це не так. Потрібно:

  • створювати правильні листи;
  • забезпечити їх відправку;
  • сегментувати базу;
  • регулярно оцінювати результати;
  • удосконалювати стратегію.

Діяти за первинним сценарієм весь час не вийде. Такий спосіб продажів пов'язаний з умінням підлаштовуватися, миттєво реагувати на мінливу ситуацію.

Законодавчий тиск

Нормативний пресинг в світі віртуальних продажів зростає. Нові закони жорстко обмежують занадто нав'язливі продажі поштою. Отримання та обробка даних також стикається з певними перешкодами. Вимоги до конфіденційності та безпеки в мережі посилюються.

Конкуренція

Кризу емейлу найчастіше пов'язують з появою альтернативних способів спілкування з покупцями і замовниками. Соціальні мережі та месенджери забрали на себе частину ділового листування, але паролі і підтвердження замовлень і раніше приходять на пошту, оскільки e-mail, залишається ключем до профілю в мережі.

Спам

Через недобросовісних маркетологів, листи яких сприймаються користувачами суто негативно, страждають чесні магазини, сервіси, інформаційні ресурси.

Переваги та сильні сторони емейл-маркетингу

Всупереч ряду несприятливих тенденцій, поштові розсилки зберігають потужний комерційний потенціал. Його очевидною перевагою є фінансова доступність. Сам по собі він нічого не коштує, якщо не брати до уваги з/п фахівців. До переваг варто віднести і швидкість доставляння інформації, багатоформатність (текст, анімація, зображення), потенціал для аналітики.

Окремо хочеться сказати і про можливості сегментації аудиторії. Маркетинг такого роду цікавий тим, що дозволяє вивчити власну цільову аудиторію, налагодити зворотний зв'язок. Через цей зв'язок можна побудувати унікальну пропозицію, що потрапляє точно у сферу інтересів споживачів.

Підсумуємо. Негативний тренд продиктований безліччю непотрібних листів. Від магазину, в якому зробили, або хотіли б зробити покупку - НЕ відписуються. Але найголовніше, потрібно пам'ятати, e-mail - це самостійний канал. Через нього не потрібно дублювати інформацію, що розміщується в соціальних мережах.

У загальному і цілому, розсилки залишаються ефективним і потужним інструментом продажів, але тільки в умілих руках. Так що - так, «пацієнт», безперечно живий!

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!