Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Понад 4,5 мільярда людей користуються інтернетом. Приблизно три чверті з них щомісяця купують щось онлайн. Оффлайн-бізнес пережив нищівний карантинний удар, в той час як деякі інтернет-ніші лише примножили свій дохід.
Чи означає це, що ваш бізнес обов'язково потребує онлайн-супроводу? І так, і ні. Перераховані факти - це потужні аргументи на користь інтернету, але вкладати гроші і сили в розробку сайту тільки в данину моді нераціонально. Пропонуємо детально розібратися в тому, навіщо бізнесу потрібен сайт і чи всім нішам він потрібен.
Пошук розташування і побудова маршрутів сьогодні - одні з найбільш поширених цілей, з якими користувачі звертаються до пошукових систем. За статистикою Google, половина інтернет-користувачів шукають товари або послуги з мобільних пристроїв. З них 76% відвідають фізичний магазин, а третина - здійснять покупку.
Тому, ми рекомендуємо кожному локальному бізнесу залишити позначку на карті. В даному випадку мати свій сайт не обов'язково. Однак, це лише дає можливість зацікавленим користувачам вас знайти. Якщо людина шукає найближчу точку для отримання товарів чи послуг і цією точкою опиняєтеся ви - чудово.
Але якщо місце розташування - не єдиний фактор прийняття рішення, то він почне порівнювати вас з прямими конкурентами, вибираючи кращий варіант. І сайт - відмінна можливість розповісти про свої переваги.
Крім того, наявність сайту значно розширює можливості пошуку. Наприклад, якщо користувач шукає не місце, а доступні товари поблизу. Так, він знайде вас не тільки за зверненням "Ветеринарний магазин Петровського Дніпро", а "Санодерм для тварин Петровського Дніпро".
З попереднього пункту випливає ще кілька. Один з них - розширення аудиторії. Наявність сайту, використання позначок на картах і в профільних каталогах, використання інструментів інтернет-реклами дозволяють дізнатися про вас більшій кількості потенційних клієнтів.
І це ще не все: інструментів для залучення нових клієнтів оффлайн-бізнесу в інтернеті безліч. Гріх ними не скористатися.
Про це варто поговорити окремо.
Сайт - відмінний інтерактивний майданчик для розміщення всієї важливої для ваших клієнтів інформації:
За допомогою цієї інформації ви:
Якщо ваші товари можуть продаватися онлайн, але ви ще цього не робите - задумайтеся над усіма перевагами онлайн-торгівлі.
Найкраще в інтернеті продаються:
В умовах карантину багато оффлайн-споживачів змістили вектор уваги на e-commerce бізнес. Крім того, інтернет, як ми вже писали, пропонує найпотужніші можливості для реклами і просування.
Однак, до реалізації такого проекту потрібно бути готовим морально і матеріально. Створення і просування інтернет-магазину - справа клопітка і витратна. Але, якщо все зробити правильно, вкладення окупляться з лишком.
Ще один нюанс: вище ми перерахували найбільш затребувані в інтернеті товари. Але в сфері їх продажів і найвища конкуренція. Якщо ви не великий гравець з необмеженими ресурсами - постарайтеся зайняти певну нішу. Про те, як знайти цю нішу і як почати онлайн-бізнес ми писали раніше в блозі.
Інтернет - це світ автоматизації та інтерактиву. Як показує практика, чим більш технологічний (коли це доречно) бізнес, тим більше лояльного трафіку він отримує.
Автоматизація - це, наприклад сайти мобільного зв'язку або інтернет-банки, на яких можна в автоматичному режимі виконувати ті процеси, які раніше робили співробітники в відділеннях. Або автоматичні форми заявок і оплат. Варто, однак, розуміти, що далеко не будь-який бізнес може бути автоматизований.
А ось інтерактивні "фішки", які привернуть увагу потенційного клієнта і відведуть його погляд від конкурентів, можна, при бажанні, придумати майже для будь-якого бізнесу. Аби були гроші і вмілі фахівці "під рукою".
Ось приклади цікавих інтерактивів, які можна застосувати як для онлайн, так і офлайн бізнесу:
Ми можемо навести ще багато прикладів і кожен з них виявиться вдалим. Користуйтеся сучасними можливостями та заробляйте більше за допомогою сайту!
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!