Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Як бізнесу почати продавати свої товари і послуги онлайн

Як бізнесу почати продавати свої товари і послуги онлайн

Плануєте увірватися в e-commerce і продавати в інтернеті? Чудова ідея! Не знаєте, з чого почати? Ми підкажемо!
Чіткий план дій викладаємо нижче.

Визначаємося з нішею, яку можемо зайняти

Якщо у вас є досвід продажів в звичайному офлайні, то переходите в онлайн з тим же товаром. Ви добре знаєте свій продукт, знаєте, як його продавати і добре вивчили свою цільову аудиторію. Канали поставок вже налагоджені. А інтернет стане новим каналом збуту.

Що робити, якщо ваш продукт не підходить для e-commerce? Або ви починаючий підприємець? Перш за все, потрібно провести оцінку ринку.

Ось 5 способів визначити свою нішу:

  1. Визначтеся, кому ви хочете продавати.

    Актуальний тренд в e-commerce: чим вужче бізнес-ніша і конкретніше цільова аудиторія - тим краще. Відштовхуйтеся від попиту аудиторії, адже він в сьогоднішніх реаліях набагато важливіше пропозиції. Витратьте час на пошук користувачів, яким ви можете допомогти, чиї потреби задовольнити і вишиковуйте ЦА навколо цього споживчого попиту.

  2. Сформулюйте карту власної компетенції.

    У чому компетентні? Чи є у вас корисні профзнайомства? Чим вам було б цікаво займатися?
    Ймовірно, на перетині відповідей на ці питання знайдеться ваша ідеальна ніша.

  3. Оцініть бізнес-ідею з точки зору новизни, попиту, перспективності, прибутковості і конкурентоспроможності.
  4. Після - оцініть ринок.

    Перевірте наявність попиту на обраний вами продукт за допомогою сервісів Google Trends і Google Ads. Вивчіть положення вже існуючих гравців ринку - потенційних конкурентів за допомогою, наприклад, сервісу Serpstat (допоможе вивчити методи просування конкурентів і визначити вашу конкурентну перевагу). Складіть докладний портрет цільової аудиторії, оцініть її платоспроможність.

  5. Якщо готові - протестуйте продукт на цільовій аудиторії.

Що не можна продавати в інтернеті

Малоймовірно, щоб ви збиралися вести торгівлю цими товарами, але ми не можемо не згадати, що в інтернеті забороний продаж:

  • зброї, боєприпасів;
  • лікарських засобів (не плутати з медичними товарами, БАДами, ортопедичними товарами);
  • техніки для нелегального отримання інформації (жучки, мікронавушники і т.п.);
  • інструментів для браконьєрства;
  • наркотиків і речовин для їх виготовлення;
  • тютюнових виробів;
  • харчового спирту.

Крім того, деякі види комерційної діяльності в Мережі підлягають сертифікації або ліцензуванню. Це, наприклад, банківська або фінансова діяльність, освітня діяльність, продаж алкоголю, туроператорська діяльність, проведення лотерей та інші види діяльності зі списку Статті 7 Закону України Про ліцензування видів господарської діяльності або законодавства, передбаченого у вашій країні.

Шукаємо канали поставок

Якщо ви плануєте продавати не власний продукт, то вам знадобляться постачальники. Згодом ви будете замовляти у них товари оптом і зберігати на своєму складі або співпрацювати з за системою дропшиппінг.

В якості постачальника можна обрати зарубіжних продавців (особливою популярністю користується китайський ринок) або звернутися до місцевих оптовиків.

Де шукати оптових постачальників:

  1. В пошуку. Варто, однак, врахувати, що багато компаній не вкладаються в просування сайту, а перші сайти з пошукової видачі можуть запропонувати завищені ціни.
  2. У базах постачальників. Це спеціалізовані веб-сайти, на яких оптовики розміщують свої пропозиції. Вони часто сегментовані за нішами, що значно полегшує пошук. Є платні і безкоштовні портали. В Україні це, наприклад, postavschiki.ua і ukrpartner.ua. Аналогічні бази існують і для зарубіжних постачальників.
  3. На різних виставках.
  4. За допомогою сервісів спільних покупок.

Вибираємо майданчик для розміщення

Де можна пропонувати свої товари або послуги в мережі:

Тип ресурсу Кому підходить Плюси Мінуси
Односторінковий сайт Інфобізнес, продаж одного товару або послуги, як сайт-візитка. Високий відсоток конверсій, швидка розробка і швидкий старт продажів. Не підходить для інших типів бізнесу, для інтернет-магазинів.
Повноцінний сайт Для e-commerce, сайту компанії, блогу, ЗМІ і т.д. Можливість зручного розміщення каталогу, створення повноцінного веб-ресурсу. Більші витрати на створення, технічно більш складна і довга розробка.
Сайт на маркетпейсі Малі та середні інтернет-магазини і майданчики для продажу послуг. Швидке і недороге розміщення, доступ до аудиторії, автоматична мобільна адаптація; безліч корисних технічних "фішок" маркетплейсу, просування в рейтингу і т.д. Висока конкуренція в межах маркетплейсу, технічні та інші обмеження маркетплейсу, не підходить для розвитку власного іміджу, статусу, менше можливості для комунікації з ЦА.
Сторінка в соцмережах Майже будь-який бізнес за умови грамотного вибору майданчика для розміщення. Дешеве і швидке розміщення, прямий контакт з аудиторією і можливість швидкого її залучення, ефект вірусу. Шаблонність, висока конкуренція, обмежений функціонал, складності з просуванням поза соцмережі, не підходить спеціалізованому b2b сектору.

Запустити рекламну кампанію

Майданчик запущений? Пора заявити про себе.

Ось основні способи рекламувати новий бізнес:

  1. Контекстна реклама. Підходить для всіх типів сайтів, менше - для сторінок в соцмережі. Реклама демонструється в інтернеті користувачам, які вже шукають схожий з вашим продукт в Мережі. Допоможе швидко запустити продажі і привернути увагу цільової аудиторії.
  2. SEO-просування. Підходить для веб-сайтів усіх типів. Це оптимізація вашого ресурсу відповідно до технічних вимог пошукових систем і спосіб зробити сайт максимально зручним для користувачів. Подальше SEO-просування дозволяє виводити сайт з тих далеких сторінок пошукової видачі, на які не ступає нога користувача. Просування вимагає часу, але при грамотній роботі веб-майстра сайт вже за кілька місяців може потрапити на першу сторінку видачі.
  3. SMM просування. Мастхев для бізнесу, представленого в соціальних мережах.
  4. Таргетована реклама. Підходить абсолютно всім: і сторінкам в соцмережі, і сайтам. Це реклама внутрішніх і зовнішніх ресурсів в соціальних мережах, яка налаштовується за особистими параметрами аудиторії: стать, вік, геолокація і т.д. Реклама дозволяє познайомити ваш продукт з максимально точною цільовою аудиторією.
  5. Контент-менеджмент. Відкриваєте бізнес в інтернеті - відразу заявіть про свою експертність і компетентність. Покажіть, що ваш продукт представляють не просто бізнесмени, але експерти в своїй галузі. Станьте авторитетом.

Все це робиться за допомогою створення корисного і цікавого користувачеві контенту.

Реєструємо бізнес

Не забувайте, що для ведення легального бізнесу в інтернеті існують ті ж правила, що і для офлайну: ви повинні зареєструватися як фізична особа підприємець (ФОП) або товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ).

Як вибрати:

  • ТОВ реєструється в разі, якщо річний дохід перевищує 150-200 тис. доларів на рік. Якщо бізнесу потрібен високий статус і відповідна репутація.
  • Малому бізнесу підійде ФОП: так простіше вести звітність і облік, та й податки нижче.

Пам'ятайте, що інтернет-магазинам, як і офлайновим, необхідно працювати з касовими апаратами і вести касовий облік. Винятком можуть бути тільки невеликі ФОП з річним доходом менше мільйона гривень, які не торгують технічними складними побутовими товарами.

Визначаємося з бухгалтерією

Якщо у вас є відповідні навички, наймати бухгалтера в онлайн-бізнесі не обов'язково: в Мережі є спеціальні бухгалтерські сервіси, наприклад, Мое дело. Сервіс платний, але послуги бухгалтера коштують дорожче. Якщо ви не розбираєтеся в бухгалтерії - делегуйте цю справу фахівцеві.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!