Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Наука довела, що 80-85% людства - візуали. Це і логічно. Візуальні картинки засвоюються мозком в 6 тис. разів швидше, ніж текст. Крім того, візуальний меседж, в порівнянні з вербальним, більш тонко впливає на психіку.
Колір, композиція, форма, фактура викликають емоційний відгук, який, в свою чергу, формує ставлення споживача до бренду.
Дизайн - це візуальна "упаковка" смислів, метод трансформування бізнес-ідей в зримі образи. Використовується всюди - в брендінгу, продажах, маркетингу і т.д. Однак, розміри інвестицій в дизайн різними компаніями можуть сильно відрізнятися. Чи потрібно вкладати гроші в дизайн? Наскільки великим є його вплив на прибуток і успішність бізнесу? Давайте розбиратися.
McKinsey, консалтингова компанія з міжнародним ім'ям, виявила помітну кореляцію між дизайном і фінансовою успішністю компанії. Протягом 5 років вона спостерігала за трьома сотнями підприємств з різних країн і їх дизайнерськими практиками. В ході опитування топ-менеджерів їм вдалося зібрати понад 2 млн одиниць фінансових даних і понад 100 тисяч активностей, пов'язаних з дизайном.
В якості оціночної одиниці вони використовували індекс MDI - показник дизайнерської "мощі" компанії і її впливу на коефіцієнт успішності бренду.
Що показали результати, опубліковані в 2018 році:
Таким чином, компанія, яка займається управлінським консалтингом і займає лідируючі позиції в світових рейтингах, стверджує, що особлива увага до дизайну - одна з доріжок до успіху бізнесу.
Роком пізніше своє www.invisionapp.com/design-better/design-maturity-model/ опублікувала платформа розробки інтерфейсів InVision. Мета та ж - визначити ступінь взаємозв'язку між дизайнерської практикою і ефективністю бізнесу.
Експерти компанії інтерв'ювали 2,2 тис. підприємств з 77 країн. Участь брали компанії з 24 галузей: банківської справи, ЗМІ, роздрібної торгівлі, професійних послуг тощо. Великі і малі підприємства, агентства та навіть державні та некомерційні організації.
Основне, що вдалося з'ясувати:
Отже, результати вже двох глобальних досліджень доводять, що на сучасному ринковому полі використання дизайн-мислення може стати серйозною конкурентною перевагою бренду. Усе ще не впевнені? Дізнаємося, що говорять великі бренди.
Ключовим моментом у розвитку американської фінансової компанії стало рішення закріпитися в цифровому форматі. Підійшли до питання грунтовно: придбали підприємство, яке займалося UX-консалтингом і розробкою дизайну, а через рік - ще одне аналогічне.
Звичайно, дизайн бренду Capital One згодом сильно змінився. Ось, що про це говорить керівник відділу, що займається дизайном партнерських карт, Райан Пейдж: "У створенні привабливої для клієнта стратегії головне - дизайн (як один з факторів бізнесу), що враховує потреби цільової аудиторії".
Без цього, на його думку, стратегія не буде працювати в довгостроковій перспективі.
Над дизайном сервісу Airbnb працювали фахівці зі світовим ім'ям. Основна ідея - створити образ споживача, роблячи ставку на клієнтоорієнтованість. Дизайнери запевняють, що саме така стратегія "підняла" стартапи, які в подальшому заробили мільярди.
Бізнес компанії будується на тому, що дизайн - це обов'язкова складова, без якої просування продукту на ринок неможливий. GE навіть відкрила власну студію UX і дизайну.
Робота дизайнерів не тільки допомагає просувати бренд, але і зробити цифрові продукти компанії (Predix і ін.) більш простими і доступними для розуміння клієнтів.
Отже, з написаного вище ми можемо зробити такі висновки:
Щодо останнього пункту: в дослідженні McKinsey також згадувалося, що тільки половина компаній аналізує споживацьку поведінку аудиторій перед розробкою дизайну. Що, на думку експертів, є помилкою. Ось, як на думку аналітиків McKinsey, повинна будуватися ефективна стратегія дизайну:
Отже, яким повинен бути хороший дизайн? По-перше - клієнтоорієнтованим. Він повинен відповідати потребам і інтересам ЦА. А значить без вивчення споживчого досвіду не обійтися.
Далі - дизайн повинен бути ергономічним. Спрощувати комунікаційні форми за допомогою візуалу (пам'ятаєте досвід Predix). Візуальне висловлювання повинно бути простим і зрозумілим споживачеві. А крім цього, цікавим глядачеві. І ще один важливий критерій - дизайн повинен в точності передати маркетингову інформацію, закладену в нього.
Приділяйте стільки ж уваги дизайну, скільки іншим факторам бізнесу, орієнтуйтеся на цільову аудиторію, будьте в тренді, тестируйте і не бійтеся отримувати інсайти користувачів.
І тоді дизайн помітно зіграє на руку вашому бізнесу!
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!