Без контекстної реклами просувати сайт в Інтернеті складно
Розкрутка інтернет-магазинів автотематики без реклами неможлива. Інструменти контекстної реклами дозволяють реалізовувати високу ефективність збуту в разі сезонних і акційних продажів, оцінювати конвесійність окремих сторінок, прискорити просування для отримання безкоштовного трафіку з пошуку, швидко оцінювати ефективність доробок на сайті та багато іншого.
Гнучкі інструменти реклами дозволять вирішити будь-яке бізнес-завдання
Контекстна реклама - це оптимальний варіант для просування за категоріями, моделями, видовими характеристиками товару. Те, що потрібно для магазину з сотнями артикулів! Тут можна експериментувати з аудиторіями, текстами, форматами та місцями розміщення, а також оцінювати результати для отримання кращої рентабельності в рамках бюджету.
Контекстна реклама приводить на сайт зацікавлених користувачів
Люди побачать вашу рекламу на перших рядках пошукових систем і найпопулярніших сайтах, а також на спеціалізованих майданчиках, де "сидить" ваша аудиторія. Людина, яка бажає відвідати клініку спочатку завжди вивчає інформацію про свою проблему, її вирішення, найближчі клініки. Точкою першого контакту стає рекламне оголошення, що веде на сайт, і що змушує залишити свої контакти або записатися на консультацію.
Ваша цільова аудиторія і майбутні клієнти - в Інтернеті
Згідно зі статистикою Google Trends, товари з ніші авто/мото - серед найзапитуваніших в уанеті. Потенційні покупці шукають ваш асортимент в мережі. Один з ключових принципів успішного бізнесу - бути там, де "живе" ваша цільова аудиторія. І сьогодні це - інтернет. Рекламувати свої товари потрібно саме там.
Швидкий старт
Протягом трьох робочих днів ми налаштуємо для вас повноцінний інструмент просування сайту
Ефективність
Підвищення конверсії фіксується з перших днів, зростання кількості звернень точно прогнозується
Велике охоплення
Реклама в контекстно-медійних мережах дає доступ до багатомільйонної або навіть мільярдної аудиторії
Контроль бюджету
Немає необхідності оплачувати малоефективні покази. Ви платите тільки за перехід на сайт
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Розшифрування витрат на набір студентів в електронному навчанні: стратегії балансування конкурентних витрат на набір, 29 Січня 2024
Кожен, хто керує навчальним закладом чи онлайн-платформою освітніх послуг, прагне залучити якнайбільше студентів. Однак, не менше значення має питання: скільки коштує залучення одного студента? Ці витрати, відомі як CAC (Cost of Acquisition of Customers), включають всі витрати, пов’язані з маркетингом, рекламними кампаніями й продажами. У цій статті ми докладно розглянемо, як CAC впливає на успіх […]
Надання доступу до рекламного кабінету VK, 25 Травня 2021
Створення рекламного кабінету Перейти за посиланням: vk.com/adscreate Врахуйте наступні моменти: 1. Вибираємо «Універсальний запис» і створюємо запис. 2. Пишемо будь-який текст/слово, і натискаємо «Створити». 3. У самому низу сторінки натискаємо «Створити оголошення». Надалі, оголошення можна буде архівувати, кабінет залишиться на своєму місці. Якщо чогось не вистачає – ВК сам підкаже. Внизу обов’язково натискаємо “Зберегти”. Тепер […]
Як залучати та утримати клієнтів у сфері електронної освіти: маркетингові стратегії, 30 Січня 2024
Стрімка еволюція онлайн освіти з початку пандемії породила сотні нових компаній та напрямків, а ціни при цьому зросли. Щоб успішно вести бізнес у таких умовах, онлайн-школам потрібно не лише залучати нових студентів, а й утримувати інтерес тих, хто вже залишив заявку та пройшов курс. Підтримка лояльності чинних студентів економічно вигідніша, ніж залучення нових: лояльні студенти […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!