Без контекстної реклами просувати сайт в Інтернеті складно
Розкрутка інтернет-магазинів автотематики без реклами неможлива. Інструменти контекстної реклами дозволяють реалізовувати високу ефективність збуту в разі сезонних і акційних продажів, оцінювати конвесійність окремих сторінок, прискорити просування для отримання безкоштовного трафіку з пошуку, швидко оцінювати ефективність доробок на сайті та багато іншого.
Гнучкі інструменти реклами дозволять вирішити будь-яке бізнес-завдання
Контекстна реклама - це оптимальний варіант для просування за категоріями, моделями, видовими характеристиками товару. Те, що потрібно для магазину з сотнями артикулів! Тут можна експериментувати з аудиторіями, текстами, форматами та місцями розміщення, а також оцінювати результати для отримання кращої рентабельності в рамках бюджету.
Контекстна реклама приводить на сайт зацікавлених користувачів
Люди побачать вашу рекламу на перших рядках пошукових систем і найпопулярніших сайтах, а також на спеціалізованих майданчиках, де "сидить" ваша аудиторія. Людина, яка бажає відвідати клініку спочатку завжди вивчає інформацію про свою проблему, її вирішення, найближчі клініки. Точкою першого контакту стає рекламне оголошення, що веде на сайт, і що змушує залишити свої контакти або записатися на консультацію.
Ваша цільова аудиторія і майбутні клієнти - в Інтернеті
Згідно зі статистикою Google Trends, товари з ніші авто/мото - серед найзапитуваніших в уанеті. Потенційні покупці шукають ваш асортимент в мережі. Один з ключових принципів успішного бізнесу - бути там, де "живе" ваша цільова аудиторія. І сьогодні це - інтернет. Рекламувати свої товари потрібно саме там.
Швидкий старт
Протягом трьох робочих днів ми налаштуємо для вас повноцінний інструмент просування сайту
Ефективність
Підвищення конверсії фіксується з перших днів, зростання кількості звернень точно прогнозується
Велике охоплення
Реклама в контекстно-медійних мережах дає доступ до багатомільйонної або навіть мільярдної аудиторії
Контроль бюджету
Немає необхідності оплачувати малоефективні покази. Ви платите тільки за перехід на сайт
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Що таке метатеги як оптимізувати title, description і keywords, 2 Червня 2020
Зміст: 1 1 1 1 1 1 Для правильної внутрішньої оптимізації сайту і його подальшого просування у видачі пошукових систем необхідно знати, що таке мета теги, як їх правильно прописувати, якою має бути довжина опису сторінки, чи потрібні теги keywords і на що впливають заголовки. У цій статті зібрано інформацію, яка допоможе самостійно оптимізувати метадані, […]
Як бізнесу почати продавати свої товари і послуги онлайн, 14 Липня 2020
Плануєте увірватися в e-commerce і продавати в інтернеті? Чудова ідея! Не знаєте, з чого почати? Ми підкажемо! Чіткий план дій викладаємо нижче. Визначаємося з нішею, яку можемо зайняти Якщо у вас є досвід продажів в звичайному офлайні, то переходите в онлайн з тим же товаром. Ви добре знаєте свій продукт, знаєте, як його продавати і […]
91% дивляться тільки ТОП 5 і ще 12 свіжих фактів про поведінку користувачів в пошуковій видачі, 22 Вересня 2020
Як користувачі поводяться в пошуковій видачі в 2020-му році? Засновник найбільшого сайту про SEO-просування Backlinko Брайан Дін дослідив це питання. Члени команди Backlinko попросили 259 американців знайти певні товари, банківські та інші послуги, відеоматеріали та інформацію за допомогою пошуку в Google і отримали вибірку з 1801 сеансів. Проаналізували і викотили результати, які суттєво вплинуть на […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!