Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Контекстна реклама
автозапчастин та інших
авто/мото товарів

Залучаємо нових клієнтів у ваш бізнес, розміщуючи ефективну рекламу в Google і на партнерських сайтах Відправити запит
Google shopping logo
Чому сайту автозапчастин потрібна контекстна реклама
budget Без контекстної реклами просувати сайт в Інтернеті складно

Розкрутка інтернет-магазинів автотематики без реклами неможлива. Інструменти контекстної реклами дозволяють реалізовувати високу ефективність збуту в разі сезонних і акційних продажів, оцінювати конвесійність окремих сторінок, прискорити просування для отримання безкоштовного трафіку з пошуку, швидко оцінювати ефективність доробок на сайті та багато іншого.

ppc Гнучкі інструменти реклами дозволять вирішити будь-яке бізнес-завдання

Контекстна реклама - це оптимальний варіант для просування за категоріями, моделями, видовими характеристиками товару. Те, що потрібно для магазину з сотнями артикулів! Тут можна експериментувати з аудиторіями, текстами, форматами та місцями розміщення, а також оцінювати результати для отримання кращої рентабельності в рамках бюджету.

10 years Контекстна реклама приводить на сайт зацікавлених користувачів

Люди побачать вашу рекламу на перших рядках пошукових систем і найпопулярніших сайтах, а також на спеціалізованих майданчиках, де "сидить" ваша аудиторія. Людина, яка бажає відвідати клініку спочатку завжди вивчає інформацію про свою проблему, її вирішення, найближчі клініки. Точкою першого контакту стає рекламне оголошення, що веде на сайт, і що змушує залишити свої контакти або записатися на консультацію.

active Ваша цільова аудиторія і майбутні клієнти - в Інтернеті

Згідно зі статистикою Google Trends, товари з ніші авто/мото - серед найзапитуваніших в уанеті. Потенційні покупці шукають ваш асортимент в мережі. Один з ключових принципів успішного бізнесу - бути там, де "живе" ваша цільова аудиторія. І сьогодні це - інтернет. Рекламувати свої товари потрібно саме там.

Переваги реклами в Інтернеті
image Швидкий старт

Протягом трьох робочих днів ми налаштуємо для вас повноцінний інструмент просування сайту

image Ефективність

Підвищення конверсії фіксується з перших днів, зростання кількості звернень точно прогнозується

image Велике охоплення

Реклама в контекстно-медійних мережах дає доступ до багатомільйонної або навіть мільярдної аудиторії

image Контроль бюджету

Немає необхідності оплачувати малоефективні покази. Ви платите тільки за перехід на сайт

Наші кейси
Що кажуть клієнти
Агропом

Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі

07.02.2022
Look Оптика

Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.

03.11.2021
Світ Лози

Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.

31.08.2021
Чому ми
10 years
Понад 10 років в контекстній рекламі
ppc
Сертифіковані спеціалісти з контекстної реклами
budget
Працюємо по абонплаті, не беремо % з бюджету
bonus
Бонуси 10 000 грн на контекстну рекламу
kpis
Щотижневі звіти без "води": тільки KPI та метрики
key
Швидкий запуск кампаній "під ключ": від ТЗ до результатів
account
Надаємо повний доступ до рекламного акаунту
support
Постійна підтримка персонального менеджера
Рекомендуємо статті
image Як пояснити складні програмні рішення нетехнічній аудиторії, 30 Січня 2024

Зазвичай, коли компанія представляє складне технологічне рішення, лише невеликий відсоток клієнтів у B2B, тобто. осіб, які приймають рішення про покупку, добре розуміються на темі. Це вимагає від фахівців та менеджерів з продажу використовувати просту та зрозумілу мову під час переговорів. Розглянемо методи та стратегії ефективного спілкування з такою аудиторією. Якщо вам цікаві подібні теми, пропонуємо […]

image Чи варто писати контент і як це робити правильно, 29 Листопада 2019

Кому стане в нагоді приведена нижче інформація? Тим, хто самостійно пише контент для сайту. Тим, хто купує контент для сайту. Тим, хто планує займатися SEO. Користь контенту найкраще демонструють цифри. Дані нижче отримані всього за пару місяців роботи над сайтом. Якщо трансформувати дані в графік, то можна відстежити динаміку зростання відвідуваності сайту, де помаранчева лінія […]

image SEO просування: Очікування VS Реальні терміни, 16 Листопада 2021

Коли з’являться перші видимі результати SEO-просування та чи можна прискорити цей процес? Коли можна розслабитися та призупинити роботи? Коли окупляться витрати? Відповіді на ці та інші запитання від наших клієнтів ми зібрали в одній статті. Чи можна отримати результати SEO за місяць? На жаль, обіцянки дати значущі seo результати за місяць чи два – це […]

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Ім'я
Телефон
Електронна пошта
Ваш вебсайт
Бажаний спосіб спілкування
Будь ласка, залиште нам коментар чи своє запитання
Залишаючи заявку, ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності Я погоджуюся на обробку та передачу моїх персональних жаних відповідно до політики конфіденційності
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!