Без контекстної реклами просувати сайт в Інтернеті складно
Розкрутка інтернет-магазинів автотематики без реклами неможлива. Інструменти контекстної реклами дозволяють реалізовувати високу ефективність збуту в разі сезонних і акційних продажів, оцінювати конвесійність окремих сторінок, прискорити просування для отримання безкоштовного трафіку з пошуку, швидко оцінювати ефективність доробок на сайті та багато іншого.
Гнучкі інструменти реклами дозволять вирішити будь-яке бізнес-завдання
Контекстна реклама - це оптимальний варіант для просування за категоріями, моделями, видовими характеристиками товару. Те, що потрібно для магазину з сотнями артикулів! Тут можна експериментувати з аудиторіями, текстами, форматами та місцями розміщення, а також оцінювати результати для отримання кращої рентабельності в рамках бюджету.
Контекстна реклама приводить на сайт зацікавлених користувачів
Люди побачать вашу рекламу на перших рядках пошукових систем і найпопулярніших сайтах, а також на спеціалізованих майданчиках, де "сидить" ваша аудиторія. Людина, яка бажає відвідати клініку спочатку завжди вивчає інформацію про свою проблему, її вирішення, найближчі клініки. Точкою першого контакту стає рекламне оголошення, що веде на сайт, і що змушує залишити свої контакти або записатися на консультацію.
Ваша цільова аудиторія і майбутні клієнти - в Інтернеті
Згідно зі статистикою Google Trends, товари з ніші авто/мото - серед найзапитуваніших в уанеті. Потенційні покупці шукають ваш асортимент в мережі. Один з ключових принципів успішного бізнесу - бути там, де "живе" ваша цільова аудиторія. І сьогодні це - інтернет. Рекламувати свої товари потрібно саме там.
Швидкий старт
Протягом трьох робочих днів ми налаштуємо для вас повноцінний інструмент просування сайту
Ефективність
Підвищення конверсії фіксується з перших днів, зростання кількості звернень точно прогнозується
Велике охоплення
Реклама в контекстно-медійних мережах дає доступ до багатомільйонної або навіть мільярдної аудиторії
Контроль бюджету
Немає необхідності оплачувати малоефективні покази. Ви платите тільки за перехід на сайт
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Визначення вашої унікальної аудиторії: ключ до визначного успіху в галузі онлайн освіти, 1 Листопада 2023
Час читання: 4 хв. 17 сек. На сцені онлайн освіти, що швидко змінюється, виявлення вашої унікальної аудиторії може стати ключовим фактором між злетом до успіху і загубленістю в тіні невідомості. У цій статті ми вирушимо в подорож разом із досвідченими маркетологами, тому що ми знаємо, як використовувати інновації в освіті та пропонувати ефективні, перевірені стратегії. Наша […]
Як зв’язати Search Console з акаунтом Google Аналітики, 23 Жовтня 2021
Щоб мати повний доступ до аналітики пошукових запитів, сторінок входу і країн в Google нам потрібно зв’язати акаунти Search Console і Google Analytics. Що робимо: Заходимо до акаунту Search Console: увійти. Переходимо до розділу зв’язку: Обираємо команду “Зв’язати”: Вибираємо зі списку потрібне представлення: Підтверджуємо кнопкою “Зв’язати”. Готово: Тепер у звіті Аналітики ми отримаємо більше інформації […]
Як використовувати емоційні тригери при налаштуванні рекламної кампанії, 15 Жовтня 2020
Слово тригер дослівно перекладається як «спусковий гачок». У маркетингу тригер – це психологічний прийом, який спонукає споживача зробити покупку або іншУ конверсійну дію. Тригер впливає на його емоції та підштовхує до необхідних бізнесу рішень. Емоційні тригери повинні враховуватися при створенні контенту на сайті, і в слоганах, і в рекламних оголошеннях. В останньому випадку вміле використання […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!