Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Контекстна реклама
юридичних послуг

Залучаємо нових клієнтів у ваш бізнес, розміщуючи ефективну рекламу в Google і на партнерських сайтах Відправити запит
Google shopping logo
Чому сайту юридичних послуг потрібна контекстна реклама
budget Без контекстної реклами просувати сайт в Інтернеті складно

Розкрутка бізнесу в інтернеті без реклами практично неможлива. Так, контекстна реклама для юридичних послуг - це можливість заявити про себе і швидко отримати перших клієнтів, завоювати новий ринок (наприклад, в новому місті), прискорити просування сайту в пошуку для отримання безкоштовного трафіку, швидко оцінювати ефективність доробок на сайті та багато іншого.

ppc Гнучкі інструменти реклами дозволять вирішити будь-яке бізнес-завдання

Контекстна реклама дозволить сфокусуватися на перевагах вашої компанії. Тут можна таргетуватися на будь-яке місто будь-якої країни, вибирати час показу оголошень, адаптувати рекламу для різних сегментів вашої аудиторії, експериментувати з аудиторіями, текстами та форматами, а також оцінювати результати для отримання кращої рентабельності в рамках бюджету.

10 years Контекстна реклама приводить на сайт зацікавлених користувачів

Люди побачать вашу рекламу на перших рядках пошукових систем і найпопулярніших сайтах, а також на спеціалізованих майданчиках, де "сидить" ваша аудиторія. Той, хто бажає придбати юридичні послуги, спочатку завжди вивчає інформацію про право і юр. компанії. Точкою першого контакту стає рекламне оголошення, що веде на сайт, і що змушує залишити свої контакти або записатися на консультацію.

active Ваша цільова аудиторія і майбутні клієнти - в Інтернеті

Один з ключових принципів успішного бізнесу - бути там, де "живе" ваша цільова аудиторія. І сьогодні це - інтернет. Рекламувати свої послуги потрібно саме там. Контекстна реклама дозволяє залучити нових клієнтів з будь-яких юридичних питань. Вона ефективна для просування послуг як для бізнесу, так і для фізичних осіб.

Переваги реклами в Інтернеті
Швидкий старт

Протягом трьох робочих днів ми налаштуємо для вас повноцінний інструмент просування сайту

Ефективність

Підвищення конверсії фіксується з перших днів, зростання кількості звернень точно прогнозується

Велике охоплення

Реклама в контекстно-медійних мережах дає доступ до багатомільйонної або навіть мільярдної аудиторії

Контроль бюджету

Немає необхідності оплачувати малоефективні покази. Ви платите тільки за перехід на сайт

Наші кейси
Що кажуть клієнти
Агропом

Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі

07.02.2022
Look Оптика

Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.

03.11.2021
Світ Лози

Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.

31.08.2021
Чому ми
10 years
Понад 10 років в контекстній рекламі
ppc
Сертифіковані спеціалісти з контекстної реклами
budget
Працюємо по абонплаті, не беремо % з бюджету
bonus
Бонуси 10 000 грн на контекстну рекламу
kpis
Щотижневі звіти без "води": тільки KPI та метрики
key
Швидкий запуск кампаній "під ключ": від ТЗ до результатів
account
Надаємо повний доступ до рекламного акаунту
support
Постійна підтримка персонального менеджера
Рекомендуємо статті
Як вибрати підрядника для контекстної реклами, 25 Серпня 2021

Ви володієте бізнесом і не хочете займатися контекстною рекламою самостійно. Недостатньо практичних знань, часу і банального бажання. Розуміємо! І підкажемо, як вибрати підрядника для цього непростого заняття. Можливо, цей текст допоможе вам визначитися з вибором. Штатний PPC-спеціаліст Головні плюси роботи з власним фахівцем: він занурений в специфіку вашого бізнесу, займається тільки вашим контекстом і його […]

Як і для чого досліджувати трафік сайту конкурента? Огляд сервісів, 26 Січня 2022

Вміння проводити аналіз трафіку сайту – цінна навичка для ведення бізнесу в Інтернеті. І, як ви зрозуміли з назви статті, йдеться про відвідування свого ресурсу. Навіщо це потрібно і як “піддивитися у сусіда”, читайте у докладному посібнику від M. System. Навіщо бізнесу дані про відвідуваність чужого сайту Як ми вже згадували, дані про чужий трафік […]

Посібник для асеcорів від Google 2018, 29 Листопада 2019

Для того, щоб отримувати високі позиції у видачі, необхідно вивчити посібник з пошукової оптимізації для початківців від Google, який в 2018 році оновився. На сьогодні, це 164 сторінки важливої ​​інформації про правила оцінки якості контенту на сторінці. Формула ранжування, яка знайома seo-фахівцям, розраховується на підставі саме оцінок асесорів. Якість сторінки, рівень спамності – ключові критерії […]

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!