Розкрутка бізнесу в інтернеті без реклами практично неможлива. Так, контекстна реклама для клініки - це можливість заявити про себе і швидко отримати перших клієнтів, завоювати новий ринок (наприклад, в новому місті), прискорити просування сайту в пошуку для отримання безкоштовного трафіку, швидко оцінювати ефективність доробок на сайті та багато іншого.
Контекстна реклама дозволить сфокусуватися на перевагах вашої компанії. Тут можна таргетуватися на будь-який район і місто будь-якої країни, обирати час показу оголошень, адаптувати рекламу для різних сегментів вашої аудиторії, експериментувати з текстами та форматами, а також оцінювати результати для отримання кращої рентабельності в рамках бюджету.
Люди побачать вашу рекламу на перших рядках пошукових систем і найпопулярніших сайтах, а також на спеціалізованих майданчиках, де "сидить" ваша аудиторія. Людина, яка бажає відвідати клініку спочатку завжди вивчає інформацію про свою проблему, її вирішення, найближчі клініки. Точкою першого контакту стає рекламне оголошення, що веде на сайт, і що змушує залишити свої контакти або записатися на консультацію.
Один з ключових принципів успішного бізнесу - бути там, де "живе" ваша цільова аудиторія. І сьогодні це - інтернет. Рекламувати свої послуги потрібно саме там. Контекстна реклама дозволяє залучити нових клієнтів за будь-якими медичними питаннями. Вона ефективна для просування як офлайн-послуг, так і онлайн-консультацій.
Протягом трьох робочих днів ми налаштуємо для вас повноцінний інструмент просування сайту
Підвищення конверсії фіксується з перших днів, зростання кількості звернень точно прогнозується
Реклама в контекстно-медійних мережах дає доступ до багатомільйонної або навіть мільярдної аудиторії
Немає необхідності оплачувати малоефективні покази. Ви платите тільки за перехід на сайт
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Щоб не злити рекламний бюджет потрібно точно розуміти, в якому стані знаходиться бізнес, які фактичні цілі він хоче досягти, і які саме маркетингові зусилля спрацюють і окупляться. Ключові показники ефективності маркетингових зусиль – це результати обчислень, вступними яких є ваші метрики. Формули для цих обчислень називаються KPI інтернет-маркетингу. У цій статті ми публікуємо 14 формул […]
Афіліат або два канали продажів Афіліати – сайти, що належать одній компанії та ідентичні з точки зору пошукових систем. Ознаки афільованих сайтів: На практиці, процес пошуку афільованих сайтів складається з декількох етапів. У процесі перевірки проекту im-versal.com на афільованість, було виявлено 4 сайта-претендента: versal.ua mversal.bigopt.com veronna.com.ua mjl.com.ua У пошуковому рядку Google вводиться команда “текст” – […]
Рівноправний доступ до облікового запису Яндекс.Директ може бути виданий кільком користувачам – представникам. Представники можуть переглядати статистику і управляти елементами аккаунта. У разі, якщо ви замовляєте рекламні послуги в інтернет-агенції, вам слід знати, як дати доступ до Яндекс Директ сторонньому підряднику. Пропонуємо детальну інструкцію. Додавання представника: 1. Після авторизації в Яндекс.Директ перейдіть на сторінку Мої […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!