Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Контекстна реклама
нерухомості

Залучаємо нових клієнтів у ваш бізнес, розміщуючи ефективну рекламу в Google і на партнерських сайтах Відправити запит
Google shopping logo
Чому сайту нерухомості потрібна контекстна реклама
budget Без контекстної реклами просувати сайт в Інтернеті складно

Розкрутка бізнесу в інтернеті без реклами практично неможлива. Так, контекстна реклама сайту продажу нерухомості - це можливість заявити про себе і швидко отримати перших клієнтів, завоювати новий ринок (наприклад, в новому місті), прискорити просування сайту в пошуку для отримання безкоштовного трафіку, швидко оцінювати ефективність доробок на сайті та багато іншого.

ppc Гнучкі інструменти реклами дозволять вирішити будь-яке бізнес-завдання

Контекстна реклама для нерухомості дозволить сфокусуватися на перевагах вашої компанії. Тут можна таргетуватися на будь-який район і місто будь-якої країни, обирати час показу оголошень, адаптувати рекламу для різних сегментів вашої аудиторії, експериментувати з текстами та форматами, поступово підводити людей до рішення про покупку і повертати тих, хто вже контактував з вашою компанією.

10 years Контекстна реклама приводить на сайт зацікавлених користувачів

Люди побачать вашу рекламу на перших рядках пошукових систем і найпопулярніших сайтах, а також на спеціалізованих майданчиках, де "сидить" ваша аудиторія. Людина, яка бажає придбати нерухомість, спочатку завжди вивчає ринок, правове поле та інші пов'язані питання в мережі. Точкою першого контакту стає рекламне оголошення, що веде на сайт, і що змушує залишити свої контакти або записатися на консультацію.

active Ваша цільова аудиторія і майбутні клієнти - в Інтернеті

Один з ключових принципів успішного бізнесу - бути там, де "живе" ваша цільова аудиторія. І сьогодні це - інтернет. Рекламувати свої послуги потрібно саме там. Контекстна реклама дозволяє залучити нових клієнтів за будь-якими питаннями, пов'язаними з нерухомістю. Вона ефективна для просування пропозицій як для бізнесу, так і для фізичних осіб.

Переваги реклами в Інтернеті
Швидкий старт

Протягом трьох робочих днів ми налаштуємо для вас повноцінний інструмент просування сайту

Ефективність

Підвищення конверсії фіксується з перших днів, зростання кількості звернень точно прогнозується

Велике охоплення

Реклама в контекстно-медійних мережах дає доступ до багатомільйонної або навіть мільярдної аудиторії

Контроль бюджету

Немає необхідності оплачувати малоефективні покази. Ви платите тільки за перехід на сайт

Наші кейси
Що кажуть клієнти
Агропом

Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі

07.02.2022
Look Оптика

Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.

03.11.2021
Світ Лози

Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.

31.08.2021
Чому ми
10 years
Понад 10 років в контекстній рекламі
ppc
Сертифіковані спеціалісти з контекстної реклами
budget
Працюємо по абонплаті, не беремо % з бюджету
bonus
Бонуси 10 000 грн на контекстну рекламу
kpis
Щотижневі звіти без "води": тільки KPI та метрики
key
Швидкий запуск кампаній "під ключ": від ТЗ до результатів
account
Надаємо повний доступ до рекламного акаунту
support
Постійна підтримка персонального менеджера
Рекомендуємо статті
Надання доступу в Google Merchant Center, 25 Травня 2021

Проста і докладна інструкція допоможе Вам надати доступ Google Merchant Center будь-якій третій особі. У нашому випадку – PPC-фахівцям та аккаунт-менеджерам агентства-підрядника. Це потрібно для того, щоб вони могли додавати сайти, створювати та коректувати товарні фіди в Мерчант, пов’язувати акаунт з вашими акаунтами в інших сервісах Google (якщо це ще не зроблено) і здійснювати інші […]

Як в умовах кризи стимулювати продажі за допомогою інтернет маркетингу, 7 Серпня 2020

Як зберегти і нарощувати прибуток в умовах кризи, пов’язаної з COVID-19? Що робити, щоб не боятися банкрутства і втрати бізнесу? Чи варто скоротити маркетингові витрати і як адаптувати стратегії маркетингу і продажів до змін в умовах невизначеності? 6 правил виживання – далі в статті. 1. Не відмовляйтеся від реклами Перша реакція багатьох з нас на […]

Навігація за сезонними піками: адаптивні рекламні стратегії для управління коливаннями попиту у сфері логістики та транспорту, 29 Січня 2024

У сфері логістики та транспорту кожного року настає період, відомий як “піковий сезон”. У цей час спостерігається значне зростання попиту на транспортні послуги. Зазвичай піковий сезон припадає на період підготовки до святкового сезону, початку навчального року та різних сезонних заходів. У даній статті ми розглянемо особливості пікового сезону в логістиці у сучасному світі, дослідимо проблеми, […]

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!