Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ключове маркетингове завдання для e-commerce проектів - залучення конверсійного трафіку з комерційною вигодою для бізнесу. Контекстна реклама - найбільш ефективне і часто використовуване джерело клієнтів. Щоб вона спрацювала належним чином, "біля керма" повинен сидіти фахівець, який знає, що таке реклама в електронній комерції, який розуміє механізми її роботи та вміє грамотно ними керувати.
У сьогоднішній статті ми розповімо, що робить PPC-фахівець для того, щоб виділений на контекстну рекламу бюджет був використаний максимально ефективно. А також розглянемо ключові особливості контекстної реклами e-commerce проектів.
Пропонуємо почати з визначення поняття та огляду основних інструментів ведення контекстної реклами (КР) для проектів електронної комерції.
Суть КР полягає в наступному: рекламодавець платить системам пошуку (зокрема, Google) за розміщення оголошення на сторінках їх сервісів та сайтах-партнерах.
Головне про контекстну рекламу:
Налаштування кампаній здійснюється через сервіси контекстної реклами. В Google інструмент для ведення рекламної кампанії - Google AdWords або Google Ads (актуальна назва).
Пошукова КР.
Текстові оголошення з "синіми" посиланнями демонструються над і під ТОП-10 Google з позначкою "Реклама". Привертають найгарячіший трафік (користувачів, що вже прийняли рішення про покупку конкретного товару).
Товарні оголошення.
Формат, створений вузько для інтернет-магазинів. Рекламні меседжі в цьому випадку автоматично формуються з фіду даних і включають в себе фотографії товарної позиції, її назву, ціну та інші атрибути. Відвідувачі, що приходять з товарних оголошень, частіше роблять покупки, тому що вже встигли оцінити основні переваги пропозиції до переходу на сайт.
Ремаркетинг в КМС Google.
У списку того, що входить в налаштування контекстної реклами, найчастіше зустрічається підключення ремаркетингу. Оголошення демонструються на партнерських сайтах Google тим, хто відвідав сайт рекламодавця, але не зробив покупку. Може містити спец-пропозицію і заклик до замовлення на сайті.
Динамічний ремаркетинг.
Рекламні матеріали демонструються гостям сайту, які заходили на сторінки з певними позиціями, але не зробили замовлення.
Динамічні пошукові оголошення.
Формат оголошення, який ідеально підходить великим інтернет-магазинам і рекламодавцям з широким асортиментом товарів. Рекламні меседжі НЕ прописуються вручну PPC-спеціалістом, а формуються автоматично з фіду.
Пошук цільової аудиторії для показу реклами здійснюється на основі тематичного наповнення сайту або обраних під час налаштування сторінок. Рекламний інтерфейс Google AdWords самостійно сформує оголошення з релевантним заголовком і покаже його користувачеві у відповідь на його пошуковий запит.
Пошуковий ремаркетинг
Припустимо, користувач щось "гуглив", відвідав ваш сайт, але повернувся до сторінки пошуку. Якщо у Вас підключений пошуковий ремаркетинг - він побачить вашу рекламу на першій позиції ТОПу.
Реклама за конкурентами інтернет-магазину.
Дозволяє показувати оголошення тим, хто шукає ваших прямих конкурентів в мережі.
Отже, давайте коротко розглянемо, як налаштувати контекстну рекламу в Гуглі та що входить в поняття "ведення".
Відразу слід зазначити, що послуги налаштування і ведення не тотожні.
НПочатковий етап кожної з послуг не відрізняється: як тільки проект надходить в роботу, PPC-фахівець аналізує рекламну пропозицію клієнта, визначає його сильні сторони. Збирає потрібні ключові слова і фрази, створює і налаштовує кампанію і запускає її.
Налаштування на цьому закінчується.
Повноцінне ведення реклами в інтернеті включає, крім налаштування, подальшу оптимізацію кампаній.
Вони повинні працювати краще, ніж у конкурентів, а для цього необхідно:
Також в рамках послуги може здійснюватися масштабування каналів залучення і складання рекомендацій щодо підвищення якості сайту.
Основна ніша електронної комерції - це онлайн-торгівля, тобто інтернет-магазини, основна мета яких - отримання прибутку, що реалізується через продажі товарів.
Товарів на сайті може бути від декількох десятків до сотень тисяч. Саме тому, в порівнянні з рекламою сайту з послугами або лендінгом (як правило, заточеного під просування одного товару або послуги), налаштування контекстної реклами e-commerce проектів вимагає великих зусиль від PPC-фахівця.
Які ж це особливості:
Після того як ми розглянули що це - ecommerce реклама, стає очевидним, що довірити її ведення можна тільки кваліфікованому фахівцеві з досвідом.
Ось найпоширеніші помилки, які нерідко роблять новачки, і які однозначно зроблять кампанію збитковою:
Тепер, коли ви знаєте більше про те, що входить у ведення контекстної реклами, вам буде простіше найняти дійсно вмілого PPC-фахівця, проконтролювати його роботу та уникнути помилок, які можуть дорого коштувати бізнесу.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!