Органічний пошук – найбільш ефективне джерело залучення трафіку з існуючих. Найважливіший крок до того, щоб зробити сайт видимим і пріоритетним для користувачів пошуку Google – це визначення інтересів цільового користувача і розуміння того, як він шукає інформацію в інтернеті. Побудова семантичного ядра сайту вирішує цю задачу. Пояснимо більш детально.
Для чого потрібно збирати семантику
Семантичне ядро (СЯ) – це організація структури веб-ресурсу, що містить повний список ключових словосполучень і слів, які відповідають пошуковим запитам цільового користувача. Особливість СЯ в тому, що всі “ключі” утворюють пов’язану структуру, яка забезпечує більший радіус дії запитів аудиторії.
Чому так важливо зібрати семантику сайту і сформувати ядро? Для поліпшення видимості веб-сторінок. Ключові слова і фрази допомагають пошуковим роботам визначити смислову тематику веб-сторінки і розмістити ваш сайт у відповідь на запит потенційно зацікавленого користувача на високих позиціях у видачі.
Від СЯ залежать:
- обсяг і якість (релевантність) трафіку;
- конверсійність цільових сторінок;
- зміст веб-ресурсу, контент;
- контрольний бюджет, тексти посилань.
Без СЯ неможливо коректно розрахувати вартість просування, сформувати структуру сайту і ТЗ для сео копірайтингу, підібрати найбільш релевантні запити для кожної послуги або товару для написання мета тегів, сніпетів, текстів і т.д.
Простіше кажучи, без збору та впровадження семантики зробити так, щоб майбутні клієнти швидко і легко знаходили ваш сайт в пошуку, неможливо.
Низькопробне, автоматично згенероване за декілька годин СЯ призводить до втрати 95% потенційних клієнтів, направляє нецільових користувачів на нецільові сторінки, змушує витрачати кошти на непотрібні SEO-тексти і збільшує витрати на закупівлю посилань.
Якісне сем. ядро привертає на веб-сайт потік цільових користувачів, підбирає для них максимально релевантні цільові сторінки, що містять цінні продаючі тексти і економить бюджет на посилання.
Само собою, вартість збору семантичного ядра для сайту високої якості не може бути критично низькою, а виконання робіт займати кілька годин. Пояснимо, чому.
Складання семантичного ядра сайту
З 2011 року SEO-фахівці M. System склали семантичне ядро для більш ніж 135 сайтів. У кожному випадку процес включав мінімум 5 етапів:
- Підбір ключових фраз, що визначають зміст пошукових запитів цільових користувачів;
- Збір всіх запитів, що містять ці ключові слова та їх синоніми;
- Чистка сміттєвих фраз і стоп-слів (непотрібних для просування);
- Угрупування “ключів” за цільовими сторінками, в залежності від релевантності;
- Впровадження нових сторінок в структуру сайту.
При цьому, підбір ключових слів і побудова СЯ для наших фахівців – це не просто автоматизована робота, але результат маркетингового дослідження, спрямованого на пошук істинного наміру користувача і справжній сенс його пошукового запиту.
Їх завдання – зрозуміти бажання всіх потенційних клієнтів, правильно підібрати пошукові фрази і сформувати з них структуру, що містить рішення проблеми кожного візитера сайту.
Також для формування якісного, ефективного СЯ важливо не допускати критично важливих помилок.
Ми формуємо максимально повне ядро
Перша помилка, яку допускають при зборі семантики – занадто маленьке ядро. Багато виконавців просуває сайти своїх замовників за 30-40 запитами, пропонуючи “швидкий і дешевий список ключів”. Однак без “хвостатих” ключів, синонімів, альтернативних ключових слів і фраз, якісний семантичний фундамент сайту побудувати не вийде.
Наші фахівці використовують всі тематичні частоти і ключі, зібрані за допомогою сервісів Google Ads, Serpstat і т.д.
Формуємо структуру під високо-, середньо- і низькочастотні запити
Друга помилка – просування тільки за високочастотними запитами.
Ключові запити класифікуються, насамперед, за частотностю, на:
- високочастотні – від 1 тис. показів на місяць;
- середньочастотні – до 1 тис. показів на місяць;
- низькочастотні – до ста показів в місяць.
Важливо використовувати всі ключові слова для сайту, створивши окрему сторінку під кожен окремий варіант запитів. При грамотній оптимізації і якісному контентному наповненні цих сторінок, можна отримати високу конвертацію за всіма трьома типами запитів.
Вручну видаляємо нецільові, сміттєві і порожні запити
Ми ретельно та уважно мінусуємо нецільові запити за допомогою інструменту “Стоп-слова”.
Також ми аналізуємо список зібраних ключових фраз, щоб виключити з нього “порожні” запити – ті, які є частим елементом цільових морфологічних форм, але самі по собі є низькочастотними.
Вручну видаляємо ключові фрази, написані з помилками
Навіть якщо вони є високочастотними. Грамотність контенту позитивно впливає на ранжування.
Кластеризуємо запити правильно
На останньому етапі формування ядра проводиться кластеризація ключових фраз – угруповання “ключів” відповідно до інтенту користувача, ознак схожості та змісту на окремі групи для поліпшення ранжирування релевантних сторінок сайту за пошуковими запитами у видачі.
Для ефективного просування за запитом важливе його точне входження в тематику сторінки, що, знову ж таки, вимагає професійного підходу.
Не допускаємо повної автоматизації
Чому варто замовити семантичне ядро у досвідчених фахівців, а не повністю довіритися софту?
Абсолютна довіра сервісів і програм – це одна з найбільш глобальних помилок при формуванні ядра. Ніяка програма автоматизації поки не здатна проаналізувати нішу просування, оцінити рівень конкуренції і розподілити ключові фрази без помилок.
Ми ж проводимо глобальну ручну роботу і пропонуємо не просто “список ключів”, а опис потреб всіх ваших потенційних клієнтів у вигляді документа повної семантики.
При цьому ціна складання семантичного ядра формується в залежності від кількості просуваються сторінок і є більш, ніж доступною.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Компанія Msystem допомогла нам налаштувати контекстну рекламу в Гугл. Співпрацюємо вже протягом 1,5 -2 років. Стабільно оплачуємо рахунки, допомагаємо менеджерам як можемо. Ми задоволені результатами, але нам складно проаналізувати, звідки приходять клієнти. З рекламою дзвінків, однозначно, стало набагато більше - це факт. Особливими досягненнями похвалитися не можемо, але сподіваємося, що буде тільки краще.
можна довіритися
на всі 100!