SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
SEO-фахівці разом з копірайтерами та маркетологами працюють над стабільним збільшенням кількості звернень за рахунок демонстрації професіоналізму медичної компанії. Одне із завдань просування медичного сайту в Інтернеті - створення експертного контенту. Інше - залучення потенційних клієнтів за посиланнями, розміщеними на професійних ресурсах і формах, в каталогах компаній і т.д.
Той, хто бажає придбати медичні послуги майже завжди спочатку вивчає інформацію про здоров'я, свою проблему і медичні клініки в Мережі. SEO-команда робить так, щоб комерційні сторінки та експертний контент вашого сайту з'явилися на першій сторінці видачі. Це дозволить отримувати безкоштовні переходи цільових клієнтів на сайт з Пошуку.
Завдяки інструментам SEO можна не тільки отримувати конверсії - звернення і прибуток, але і працювати в площині PR. Люди підсвідомо довіряють сайтам з першого екрану пошуку. Довіряють компаніям, які знаходять в Google Мапах. Лояльні до тих брендам, які частіше трапляються на очі. Завдяки якісному СЕО-просуванню медичного сайту послуги продаються краще, а ймовірність того, що людина звернеться до вас, а не до конкурентів, зростає в рази.
Одна з найбільш ефективних стратегій залучення клієнтів в бізнес - оптимізація і просування медичного сайту з продуманим функціоналом і робочими формами зворотного відгуку. Клієнт повинен легко додзвонитися або написати лист, інтуїтивно орієнтуватися на сайті та знаходити на ньому всю потрібну інформацію. Це завдання і вирішує SEO.
Неоптимізований сайт може погано індексуватися пошуковими роботами або і зовсім не потрапити в видачу. Читачі просто не знайдуть вас в Мережі.
Помітне зростання позицій і трафіку з Google починається вже після впровадження метаданих і наповнення сайту оптимізованим контентом.
Виключаються ситуації, в яких відвідувач відразу залишає сайт через довге завантаження сторінок, мобільного "недружніть", хаотичну структуру тощо.
Оптимізатори роблять так, щоб відвідувач знайшов на сторінках саме вашого вебсайту то, що шукав, і став клієнтом.
SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Пропонуємо детальну інструкцію, з якої ви дізнаєтеся, як створити Business Manager в Facebook. 1. Перейдіть на сторінку https://business.facebook.com/overview/ і натисніть “Створити акаунт”: 2. У відкритому вікні вкажіть назву компанії, ваше ім’я та email-адресу. Перевірте відомості про компанію та відредагуйте їх, якщо потрібно: Натисніть кнопку «Відправити». 3. На вашу пошту надійде лист з посиланням для підтвердження […]
Кажуть, замовляючи SEO-послуги в інтернет-агентстві, бізнес може заощадити до 30% витрат на просування. Але ми все ще зустрічаємо компанії, які вважають, що робота із зовнішньою командою — це дорого та ризиковано, і вигідніше використовувати ресурси штатних фахівців чи фрілансерів. Деякі керуються стереотипами, інші – негативним досвідом співпраці з агентствами. Ми розповімо про те, як формується […]
B2B-просування у виробничій сфері характеризується особливими умовами: вузькою аудиторією та тривалими періодами прийняття рішень. На відміну від споживчого ринку, де покупки часто здійснюються під впливом емоцій, у B2B-сегменті рішення приймаються на основі ретельного аналізу та оцінки. Тому при налаштуванні реклами таргетолог має зрозуміти, хто його аудиторія і те, скільки разів і як він контактуватиме з […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!