SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
SEO-фахівці разом з копірайтерами та маркетологами працюють над стабільним збільшенням кількості звернень за рахунок демонстрації професіоналізму медичної компанії. Одне із завдань просування медичного сайту в Інтернеті - створення експертного контенту. Інше - залучення потенційних клієнтів за посиланнями, розміщеними на професійних ресурсах і формах, в каталогах компаній і т.д.
Той, хто бажає придбати медичні послуги майже завжди спочатку вивчає інформацію про здоров'я, свою проблему і медичні клініки в Мережі. SEO-команда робить так, щоб комерційні сторінки та експертний контент вашого сайту з'явилися на першій сторінці видачі. Це дозволить отримувати безкоштовні переходи цільових клієнтів на сайт з Пошуку.
Завдяки інструментам SEO можна не тільки отримувати конверсії - звернення і прибуток, але і працювати в площині PR. Люди підсвідомо довіряють сайтам з першого екрану пошуку. Довіряють компаніям, які знаходять в Google Мапах. Лояльні до тих брендам, які частіше трапляються на очі. Завдяки якісному СЕО-просуванню медичного сайту послуги продаються краще, а ймовірність того, що людина звернеться до вас, а не до конкурентів, зростає в рази.
Одна з найбільш ефективних стратегій залучення клієнтів в бізнес - оптимізація і просування медичного сайту з продуманим функціоналом і робочими формами зворотного відгуку. Клієнт повинен легко додзвонитися або написати лист, інтуїтивно орієнтуватися на сайті та знаходити на ньому всю потрібну інформацію. Це завдання і вирішує SEO.
Неоптимізований сайт може погано індексуватися пошуковими роботами або і зовсім не потрапити в видачу. Читачі просто не знайдуть вас в Мережі.
Помітне зростання позицій і трафіку з Google починається вже після впровадження метаданих і наповнення сайту оптимізованим контентом.
Виключаються ситуації, в яких відвідувач відразу залишає сайт через довге завантаження сторінок, мобільного "недружніть", хаотичну структуру тощо.
Оптимізатори роблять так, щоб відвідувач знайшов на сторінках саме вашого вебсайту то, що шукав, і став клієнтом.
SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Пропонуємо детальну інструкцію, з якої ви дізнаєтеся, як створити Business Manager в Facebook. 1. Перейдіть на сторінку https://business.facebook.com/overview/ і натисніть “Створити акаунт”: 2. У відкритому вікні вкажіть назву компанії, ваше ім’я та email-адресу. Перевірте відомості про компанію та відредагуйте їх, якщо потрібно: Натисніть кнопку «Відправити». 3. На вашу пошту надійде лист з посиланням для підтвердження […]
Час читання: 4 хв. 24 сек. Ласкаво просимо до цифрового світу, де веб-сайти є вітринами онлайн-світу. Незалежно від того, чи є бізнес-ентузіастом, поціновувачем мистецтва або магнатом нерухомості, важливість виняткового сайту важко переоцінити. У цій статті ми вирушимо у подорож з мистецтва створення ефективних веб-сайтів, які залишають довготривале враження на ваших відвідувачів. Розуміння цільової аудиторії Перш ніж […]
Слово тригер дослівно перекладається як «спусковий гачок». У маркетингу тригер – це психологічний прийом, який спонукає споживача зробити покупку або іншУ конверсійну дію. Тригер впливає на його емоції та підштовхує до необхідних бізнесу рішень. Емоційні тригери повинні враховуватися при створенні контенту на сайті, і в слоганах, і в рекламних оголошеннях. В останньому випадку вміле використання […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!