SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
Довіра до органічної видачі набагато більша, оскільки перші місця в такому пошуку займають сайти, де поведінкові фактори й репутація - високі. Інвестувати кошти в просування сайту b2b - вигідне рішення, адже саме професійні SEO-роботи спрямовані на отримання умовно безкоштовного органічного трафіку з Мережі.
SEO-фахівці разом з копірайтерами і маркетологами працюють над стабільним збільшенням кількості звернень за рахунок демонстрації професіоналізму вашої компанії. Одне із завдань просування b2b сайту - створення експертного контенту. Інше - залучення потенційних клієнтів по посиланнях, розміщених на професійних ресурсах і формах, в каталогах компаній і т.д.
Потенційний клієнт в b2b може бути взагалі не готовий нічого купувати. Він шукає інформацію, необхідну йому для виконання своєї роботи. SEO-команда робить так, щоб інформаційний і експертний контент вашого сайту з'явилися на першій сторінці видачі. Це дозволить людині зрозуміти, що ваша пропозиція може вирішити його завдання і стане клієнтом.
Завдяки інструментам SEO можна не тільки отримувати конверсії - звернення і прибуток, але і працювати в площині PR. Люди підсвідомо довіряють сайтам з першого екрану пошуку. Довіряють компаніям, які знаходять в Google Мапах. Лояльні до тих брендів, які частіше трапляються на очі. Користувач звикає бачити ваш сайт в пошуковій видачі, коли йому потрібен пошуковик для вирішення робочих завдань і з більшою ймовірністю стане клієнтом.
Неоптимізований сайт може погано індексуватися пошуковими роботами або і зовсім не потрапити в видачу. Читачі просто не знайдуть вас в Мережі.
Помітне зростання позицій і трафіку з Google починається вже після впровадження метаданих і наповнення сайту оптимізованим контентом.
Виключаються ситуації, в яких відвідувач відразу залишає сайт через довге завантаження сторінок, мобільного "недружніть", хаотичну структуру тощо.
Оптимізатори роблять так, щоб відвідувач знайшов на сторінках саме вашого вебсайту то, що шукав, і став клієнтом.
SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Афіліат або два канали продажів Афіліати – сайти, що належать одній компанії та ідентичні з точки зору пошукових систем. Ознаки афільованих сайтів: На практиці, процес пошуку афільованих сайтів складається з декількох етапів. У процесі перевірки проекту im-versal.com на афільованість, було виявлено 4 сайта-претендента: versal.ua mversal.bigopt.com veronna.com.ua mjl.com.ua У пошуковому рядку Google вводиться команда “текст” – […]
У сфері логістики та транспорту кожного року настає період, відомий як “піковий сезон”. У цей час спостерігається значне зростання попиту на транспортні послуги. Зазвичай піковий сезон припадає на період підготовки до святкового сезону, початку навчального року та різних сезонних заходів. У даній статті ми розглянемо особливості пікового сезону в логістиці у сучасному світі, дослідимо проблеми, […]
Участь в галузевих конференціях – це бізнес-тренд, який сформувався не на порожньому місці. Конференції та виставки виступають, одночасно, безцінним джерелом актуальних знань та майданчиком для цільових знайомств в бізнес-середовищі. Масштабні заходи збирають сотні і тисячі рекламодавців, профільних фахівців і сервісних компаній, надаючи їм кращі умови для налагодження партнерських відносин в неформальній обстановці. У першій половині […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!