SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
В просування будівельного сайту рентабельність інвестицій - важлива перевага. Пошуковий трафік для будматеріалів - найбільш вигідний. На відміну від платної реклами, в якій потрібно рекламувати кожен окремий продукт, SEO дозволяє просувати відразу увесь каталог за менший бюджет. При грамотному просуванні ви отримуєте довгостроковий результат при мінімальній вартості залучення клієнта.
Згідно зі статистикою Google Trends, товари для будівництва і ремонту - серед найзапитуваніших в уанеті. Це означає, що пошуковий трафік - найбільш перспективний для інтернет-магазину цієї тематики. Завдяки SEO-просуванню ваш сайт з'явиться в ТОПі видачі й "зніме вершки" пошуку: отримає стабільний потік переходів від зацікавлених у купівлі користувачів.
Завдяки інструментам SEO можна не тільки отримувати конверсії - замовлення і прибуток, але і працювати в площині PR. Люди підсвідомо довіряють сайтам з першого екрану пошуку. Довіряють компаніям, які знаходять в Google Мапах. Лояльні до тих брендів, які частіше трапляються на очі. Завдяки якісному просуванню будівельних сайтів ймовірність того, що користувач купить у вас, а не у конкурента, зростає в рази.
Самостійно організувати сайт будматеріалів з тисячами артикулів непросто. SEO-спеціалісти групують товари, створюють зручну структуру і працюють над зручністю сайту. У 90% випадків рекомендують дизайнерські й програмні доопрацювання, а також впроваджують пошукові фільтри та інші інструменти для генерації лідів і додаткових продажів. У підсумку потрібні бізнесу користувачі потрапляють на корисні їм сторінки ій здійснюють конверсію. Що збільшує середній чек і прибуток компанії.
Неоптимізований сайт може погано індексуватися пошуковими роботами або і зовсім не потрапити в видачу. Читачі просто не знайдуть вас в Мережі.
Помітне зростання позицій і трафіку з Google починається вже після впровадження метаданих і наповнення сайту оптимізованим контентом.
Виключаються ситуації, в яких відвідувач відразу залишає сайт через довге завантаження сторінок, мобільного "недружніть", хаотичну структуру тощо.
Оптимізатори роблять так, щоб відвідувач знайшов на сторінках саме вашого вебсайту то, що шукав, і став клієнтом.
SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Нещодавно (з 25 квітня 2019 року) власників інтернет-ресурсів з доменом UA зобов’язали запровадити українську версію сайту. Звичайно, одразу постало питання, як перевести вміст з мінімальними витратами? У цій статті ми дамо відповідь на це питання, забезпечимо бізнес доступними інструментами для виконання закону. ВАЖЛИВО! Останній термін реалізації вимог законодавства – листопад 2020 року. Українська версія: початок […]
Час читання: 4 хв. 16 сек. Отже, ви у сфері електронного навчання готові підняти бурю і завоювати уми. Але стійте, як ви маєте намір донести свою майстерність e-навчання до кожного учасника? Відповідь полягає у ретельно розробленій маркетинговій стратегії. Ось дорожня карта, яка направить вас прямо до маркетингової слави та допоможе успішно просувати ваш проєкт e-навчання. […]
Команда “Яндекс” оголосила старт відкритого бета-тестування нової моделі оплати в “Діректі” – за конверсії. Підключивши цю опцію в налаштуваннях рекламної кампанії, власник сайту буде сплачувати не за кліки або покази, а за досягнення конкретної заданої вручну цілі: за заповнення лід-форми, додавання товару в корзину, або іншої взаємодії (одна мета на одну кампанію). За словами представників […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!