SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
SEO-фахівці разом з копірайтерами і маркетологами працюють над стабільним збільшенням кількості звернень за рахунок демонстрації професіоналізму юридичної компанії. Одне із завдань просування сайтів юридичних послуг - створення експертного контенту. Інше - залучення потенційних клієнтів зп посиланнями, розміщеними на професійних ресурсах і форумах, в каталогах компаній і т.д.
Той, хто бажає придбати юридичні послуги, майже завжди спочатку вивчає інформацію про право, свою проблему і юридичні компанії в Мережі. SEO-команда робить так, щоб комерційні сторінки та експертний контент вашого сайту з'явилися на першій сторінці видачі. Це дозволить отримувати безкоштовні переходи цільових клієнтів на сайт з Пошуку.
Завдяки інструментам SEO можна не тільки отримувати конверсії - звернення і прибуток, але і працювати в площині PR. Люди підсвідомо довіряють сайтам з першого екрану пошуку. Довіряють компаніям, які знаходять в Google Мапах. Лояльні до тих брендів, які частіше трапляються на очі. Завдяки якісному просуванню сайту юридичні послуги продаються краще, а ймовірність того, що користувач звернеться до вас, а не до конкурентів, зростає в рази.
Одна з найбільш ефективних стратегій залучення клієнтів в бізнес - оптимізація і просування сайту з юридичних послуг з продуманим функціоналом і робочими формами зворотного відгуку. Клієнт повинен легко додзвонитися або написати лист, інтуїтивно орієнтуватися на сайті та знаходити на ньому всю потрібну інформацію. Це завдання і вирішує SEO.
Неоптимізований сайт може погано індексуватися пошуковими роботами або і зовсім не потрапити в видачу. Читачі просто не знайдуть вас в Мережі.
Помітне зростання позицій і трафіку з Google починається вже після впровадження метаданих і наповнення сайту оптимізованим контентом.
Виключаються ситуації, в яких відвідувач відразу залишає сайт через довге завантаження сторінок, мобільного "недружніть", хаотичну структуру тощо.
Оптимізатори роблять так, щоб відвідувач знайшов на сторінках саме вашого вебсайту то, що шукав, і став клієнтом.
SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Рівноправний доступ до облікового запису Яндекс.Директ може бути виданий кільком користувачам – представникам. Представники можуть переглядати статистику і управляти елементами аккаунта. У разі, якщо ви замовляєте рекламні послуги в інтернет-агенції, вам слід знати, як дати доступ до Яндекс Директ сторонньому підряднику. Пропонуємо детальну інструкцію. Додавання представника: 1. Після авторизації в Яндекс.Директ перейдіть на сторінку Мої […]
Нещодавно дізналися, що не всі знають про програми, які дозволяють автоматизувати налаштування й оптимізацію контекстної реклами. Тому ми зробили підбірку сервісів і надбудов, які спрощують роботу майстрів. Збираємо ключові слова Для збору ключових слів нам буде потрібен сервіс wordstat.yandex.ru і надбудова для нього – Yandex Wordstat Helper, яка значно прискорює збір ключових слів в веб-інтерфейсі. […]
Гостьовий доступ до Яндекс Метрики – це режим перегляду. Користувач, який отримав доступ, може переглядати параметри та статистику за вашим лічильником. Але збереження елементів при формуванні звіту, збереження звіту й інші активні дії йому не доступні. Гостьовий доступ потрібен SEO-фахівцям і спеціалістам з контекстної реклами для того, щоб в процесі роботи над веб-ресурсом у підрядника […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!