SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
Одна з найбільш ефективних стратегій залучення клієнтів в бізнес - оптимізація і просування сайту юридичної тематики з продуманим функціоналом і робочими формами зворотного відгуку. Клієнт повинен легко додзвонитися або написати лист, інтуїтивно орієнтуватися на сайті та знаходити на ньому всю потрібну інформацію. Це завдання і вирішує SEO.
Той, хто бажає придбати юридичні послуги, майже завжди спочатку вивчає інформацію про право, свою проблему і юридичні компанії в Мережі. SEO-команда робить так, щоб комерційні сторінки та експертний контент вашого сайту з'явилися на першій сторінці видачі. Це дозволить отримувати безкоштовні переходи цільових клієнтів на сайт з Пошуку.
Завдяки інструментам SEO можна не тільки отримувати конверсії - звернення і прибуток, але і працювати в площині PR. Люди підсвідомо довіряють сайтам з першого екрану пошуку. Довіряють компаніям, які знаходять в Google Мапах. Лояльні до тих брендів, які частіше трапляються на очі. Завдяки якісному просуванню сайту в юридичній тематиці послуги продаються краще, а ймовірність того, що користувач звернеться до вас, а не до конкурентів, зростає в рази.
SEO-фахівці разом з копірайтерами й маркетологами працюють над стабільним збільшенням кількості звернень за рахунок демонстрації професіоналізму юридичної компанії. Одне із завдань просування сайтів адвокатів в пошукових системах - створення експертного контенту. Інше - залучення потенційних клієнтів по посиланнях, розміщених на професійних ресурсах і форумах, в каталогах компаній і т.д.
Неоптимізований сайт може погано індексуватися пошуковими роботами або і зовсім не потрапити в видачу. Читачі просто не знайдуть вас в Мережі.
Помітне зростання позицій і трафіку з Google починається вже після впровадження метаданих і наповнення сайту оптимізованим контентом.
Виключаються ситуації, в яких відвідувач відразу залишає сайт через довге завантаження сторінок, мобільного "недружніть", хаотичну структуру тощо.
Оптимізатори роблять так, щоб відвідувач знайшов на сторінках саме вашого вебсайту то, що шукав, і став клієнтом.
SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Ціна кожного кліка в контекстній, таргетованій рекламі впливає на кінцеву окупність маркетингових інвестицій. Від чого ж залежить показник СРС (ціна за клік)? Чому в конкретному випадку PPC-фахівець рекомендує просуватися за тією чи іншою вартістю кліка? У рекламі немає чіткого прайса для рекламодавців. Оптимальна CPC розраховується безпосередньо PPC-спеціалістом для кожної окремої кампанії та залежить від ряду […]
Розуміти, що таке пошукова оптимізація сайтів необхідно будь-якому власникові сайту, який хоче збільшити відвідуваність свого ресурсу і залучити на його сторінки якомога більше користувачів з пошукових систем. Для початку варто зануритися в історію і розібратися в появі такого поняття, як SEO оптимізація сайту. Розвиток пошукової оптимізації Розвиток глобальної мережи Інтернет в середині 90-х років 20-го […]
Трапляється, що власники бізнесу, часто перфекціоністи та трудоголіки, хочуть займатися контекстною рекламою в Google самостійно, щоб контролювати результат від А до Я. Але, не володіючи потрібними технічними знаннями та навичками, сумніваються, чи варта гра свічок. Чи можна навчитися контекстній рекламі та вести справи самостійно, або варто все ж довіритися агентству? Давайте поміркуємо. Що потрібно фахівцю […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!