SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
Один з ключових принципів успішного бізнесу - бути там, де "живе" ваша цільова аудиторія. І сьогодні це - інтернет. Рекламувати свої товари потрібно саме там. Світовий ринок віртуальних продажів косметики демонструє впевнене зростання щорічно. Завдяки SEO-просуванню ваш сайт з'явиться в ТОПі видачі та "зніме вершки" пошуку: отримає стабільний потік переходів від зацікавлених у купівлі користувачів.
Інструменти SEO дозволять сегментувати товари та просувати категорії за типом товару, призначенням, складом і т.д. SEO-спеціалісти створюють зручну структуру і працюють над зручністю сайту. У 90% випадків рекомендують дизайнерські й програмні доопрацювання, а також впроваджують пошукові фільтри та інші інструменти для генерації лідів і додаткових продажів. У підсумку потрібні бізнесу користувачі потрапляють на корисні їм сторінки та здійснюють конверсію. Що збільшує середній чек і прибуток компанії.
В просування сайту косметології та косметики ефективність вкладень - важлива перевага. Пошуковий трафік тут - найбільш вигідний. На відміну від платної реклами, в якій потрібно рекламувати кожен окремий продукт, SEO дозволяє просувати відразу весь каталог за менший бюджет. При грамотному просуванні ви отримуєте довгостроковий результат при мінімальній вартості залучення клієнта.
Завдяки інструментам SEO можна не тільки отримувати конверсії - замовлення і прибуток, але і працювати в площині PR, що особливо важливо при роботі з косметичними товарами. Люди підсвідомо довіряють сайтам з першого екрану пошуку. Довіряють компаніям, які знаходять в Google Мапах. Лояльні до тих брендів, які частіше трапляються на очі. Завдяки якісному SEO ймовірність того, що користувач купить у вас, а не у конкурента, зростає в рази.
Неоптимізований сайт може погано індексуватися пошуковими роботами або і зовсім не потрапити в видачу. Читачі просто не знайдуть вас в Мережі.
Помітне зростання позицій і трафіку з Google починається вже після впровадження метаданих і наповнення сайту оптимізованим контентом.
Виключаються ситуації, в яких відвідувач відразу залишає сайт через довге завантаження сторінок, мобільного "недружніть", хаотичну структуру тощо.
Оптимізатори роблять так, щоб відвідувач знайшов на сторінках саме вашого вебсайту то, що шукав, і став клієнтом.
SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Ми розглянемо ключові автоматичні стратегії Яндекс Директ з інструкцією з їх налаштування. Навіщо це потрібно? Автостратегіі – це модель управління ставками, в якій рекламна система самостійно призначає ставки та приймає рішення щодо налаштування показів. Це звільняє PPC-спеціаліста від рутинної роботи, дозволяє використовувати його працю з більшою користю для рекламодавця і навіть покращує результати оптимізації (машина […]
Рівноправний доступ до облікового запису Яндекс.Директ може бути виданий кільком користувачам – представникам. Представники можуть переглядати статистику і управляти елементами аккаунта. У разі, якщо ви замовляєте рекламні послуги в інтернет-агенції, вам слід знати, як дати доступ до Яндекс Директ сторонньому підряднику. Пропонуємо детальну інструкцію. Додавання представника: 1. Після авторизації в Яндекс.Директ перейдіть на сторінку Мої […]
Негативні відгуки – це не абсолютне зло. По-перше, конструктивні відгуки – це цінний зворотній зв’язок, який показує недоліки у вашій роботі. По-друге, віртуозно реагуючи на критику, ви формуєте репутацію відповідальної компанії, яка піклується про своїх клієнтів. Постарайтеся змінити думку незадоволеного клієнта та утримати його, а також схилити “публіку” на свою сторону. До речі, сторонні користувачі […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!