Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

SEO-просування
сайту медичної клініки

Перетворюємо сайт медклініки в повноцінний робочий інструмент з залучення клієнтів з пошукової видачі Google Відправити запит
Google shopping logo
Чому сайтам медичних клінік потрібно SEO просування
10 years SEO підвищує впізнаваність компанії та зміцнює репутацію

SEO-фахівці разом з копірайтерами та маркетологами працюють над стабільним збільшенням кількості звернень за рахунок демонстрації професіоналізму медичної клініки. Одне із завдань просування - створення експертного контенту. Інше - залучення потенційних клієнтів за посиланнями, розміщеними на професійних ресурсах і формах, в каталогах компаній і т.д.

SEO приводить вам клієнтів з Пошуку Google

Той, хто бажає придбати медичні послуги, майже завжди спочатку вивчає інформацію про здоров'я, свою проблему і медклініки в Мережі. SEO-команда робить так, щоб комерційні сторінки та експертний контент вашого сайту з'явилися на першій сторінці видачі. Це дозволить отримувати безкоштовні переходи цільових клієнтів на сайт з Пошуку.

crown Прокачане SEO - це важлива перевага перед конкурентами

Завдяки інструментам SEO можна не тільки отримувати конверсії - звернення і прибуток, але і працювати в площині PR. Люди підсвідомо довіряють сайтам з першого екрану пошуку. Довіряють компаніям, які знаходять в Google Мапах. Лояльні до тих брендів, які частіше трапляються на очі. Завдяки якісному просуванню сайту, послуги медичної клініки продаються краще, а ймовірність того, що користувач звернеться до вас, а не до конкурентів, зростає в рази.

sytrategy_or SEO робить сайт ефективним інструментом продажів

Одна з найбільш ефективних стратегій залучення клієнтів в бізнес - оптимізація і просування сайту медичних клінік з продуманим функціоналом і робочими формами зворотного відгуку. Клієнт повинен легко додзвонитися або написати лист, інтуїтивно орієнтуватися на сайті та знаходити на ньому всю потрібну інформацію. Це завдання і вирішує SEO.

Переваги пошукового просування
Ваші клієнти зможуть знайти вас через пошук Google

Неоптимізований сайт може погано індексуватися пошуковими роботами або і зовсім не потрапити в видачу. Читачі просто не знайдуть вас в Мережі.

Сайт отримує місця в ТОП-10 за основними запитами

Помітне зростання позицій і трафіку з Google починається вже після впровадження метаданих і наповнення сайту оптимізованим контентом.

Підвищується привабливість сайту для клієнтів

Виключаються ситуації, в яких відвідувач відразу залишає сайт через довге завантаження сторінок, мобільного "недружніть", хаотичну структуру тощо.

Поліпшується конверсія сторінок, зростає число звернень

Оптимізатори роблять так, щоб відвідувач знайшов на сторінках саме вашого вебсайту то, що шукав, і став клієнтом.

Наші кейси
ms
Працюємо у відкриту

Наші клієнти можуть самостійно
перевіряти хід компанії

Що кажуть клієнти
Агропом

Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі

07.02.2022
Look Оптика

Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.

03.11.2021
Світ Лози

Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.

31.08.2021
Чому ми
10 years
Ми - експерти в просуванні сайту медичних клінік. В "багажі" досвіду - понад 150 успішних проектів в ніші, кейси та рекомендації
ppc
Засновуємо стратегію розкрутки на низько- і середньо частотних запитах, більш стабільних в просуванні, ніж високочастотні
budget
Над проектами працює ціла команда: акаунт-менеджер, SEO-фахівець, технічний лідер в SEO, копірайтери, контент-менеджери та лінкбілдери
bonus
Ми займаємося SEO-розкручуванням сайтів з 2012 року. Навчилися прогнозувати фінансову ефективність від SEO і чесно показуємо її клієнтам
kpis
Надаємо наочні щомісячні звіти про виконану роботу та результати без "води": тільки KPI, метрики, цифри та графіки
key
Працюємо за абонплатою без комісій. Ви отримуєте аналог власного SEO-відділу: не потрібно витрачати час і гроші на залучення додаткових фахівців
Рекомендуємо статті
Що таке дзеркало сайту? Як його налаштувати і як перевірити наявність склеєних дзеркал на сайті, 26 Квітня 2021

Дзеркалами називається група сайтів з єдиним, повністю продубльованим контентом, які знаходяться на різних доменах. Поняття знайоме вебмастерам, власникам онлайн-ресурсів і фахівцям, які працюють над оптимізацією сайтів, підвищенням їх, безпеки або стикалися з питанням зміни URL. У цій статті ми розповімо головне про поняття “дзеркало сайту”, про його створення, налаштування та перевірку. Як з’являється дзеркало сайту? […]

Як в умовах кризи стимулювати продажі за допомогою інтернет маркетингу, 7 Серпня 2020

Як зберегти і нарощувати прибуток в умовах кризи, пов’язаної з COVID-19? Що робити, щоб не боятися банкрутства і втрати бізнесу? Чи варто скоротити маркетингові витрати і як адаптувати стратегії маркетингу і продажів до змін в умовах невизначеності? 6 правил виживання – далі в статті. 1. Не відмовляйтеся від реклами Перша реакція багатьох з нас на […]

Який домен вибрати для сайту, 12 Лютого 2024

Розглянемо, який домен краще вибрати для сайту, які є варіанти й що потрібно враховувати. Що таке домен Домен — це унікальне ім’я для ідентифікації веб-сайту в Інтернеті. Ви самі його обираєте та використовуєте після отримання дозволу у реєстратора доменів. Значення доменного імені у SEO-просуванні Потрібно вирішити, який домен вибрати для сайту, ім’я, яке асоціюватиметься з […]

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів [email protected]

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!