| SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
| SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
| SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
SEO підвищує впізнаваність компанії та зміцнює репутацію
SEO-фахівці разом з копірайтерами та маркетологами працюють над стабільним збільшенням кількості звернень за рахунок демонстрації професіоналізму вашої компанії. Одне із завдань просування - створення експертного контенту. Інше - залучення потенційних клієнтів за посиланнями, розміщеними на професійних ресурсах і формах, в каталогах компаній і т.д.
SEO приводить вам клієнтів з Пошуку Google
Той, хто бажає придбати медичні послуги, майже завжди спочатку вивчає інформацію про здоров'я, свою проблему і медичні компанії в Мережі. SEO-команда робить так, щоб комерційні сторінки та експертний контент вашого сайту з'явилися на першій сторінці видачі. Це дозволить отримувати безкоштовні переходи цільових клієнтів на сайт з Пошуку.
Прокачане SEO - це важлива перевага перед конкурентами
Завдяки інструментам SEO можна не тільки отримувати конверсії - звернення і прибуток, але і працювати в площині PR. Люди підсвідомо довіряють сайтам з першого екрану пошуку. Довіряють компаніям, які знаходять в Google Мапах. Лояльні до тих брендів, які частіше трапляються на очі. Завдяки якісному просуванню сайту, послуги та товари медичної тематики продаються краще, а ймовірність того, що користувач звернеться до вас, а не до конкурентів, зростає в рази.
SEO робить сайт ефективним інструментом продажів
Одна з найбільш ефективних стратегій залучення клієнтів в бізнес - оптимізація і просування сайтів медичної тематики з продуманим функціоналом і робочими формами зворотного зв'язку. Клієнт повинен легко додзвонитися або написати лист, інтуїтивно орієнтуватися на сайті та знаходити на ньому всю потрібну інформацію. Це завдання і вирішує SEO.
Ваші клієнти зможуть знайти вас через пошук Google
Неоптимізований сайт може погано індексуватися пошуковими роботами або і зовсім не потрапити в видачу. Читачі просто не знайдуть вас в Мережі.
Сайт отримує місця в ТОП-10 за основними запитами
Помітне зростання позицій і трафіку з Google починається вже після впровадження метаданих і наповнення сайту оптимізованим контентом.
Виключаються ситуації, в яких відвідувач відразу залишає сайт через довге завантаження сторінок, мобільного "недружніть", хаотичну структуру тощо.
Поліпшується конверсія сторінок, зростає число звернень
Оптимізатори роблять так, щоб відвідувач знайшов на сторінках саме вашого вебсайту то, що шукав, і став клієнтом.
| SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
| SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
| SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Посібник для асеcорів від Google 2018, 29 Листопада 2019
Для того, щоб отримувати високі позиції у видачі, необхідно вивчити посібник з пошукової оптимізації для початківців від Google, який в 2018 році оновився. На сьогодні, це 164 сторінки важливої інформації про правила оцінки якості контенту на сторінці. Формула ранжування, яка знайома seo-фахівцям, розраховується на підставі саме оцінок асесорів. Якість сторінки, рівень спамності – ключові критерії […]
Кому підходить SEO просування, а для кого це марна витрата грошей, 17 Жовтня 2021
Методів і каналів залучення клієнтів в e-commerce багато. Але якщо контекстна реклама, наприклад, майже не викликає питань (всім подобається швидкий ефект і прогнозованість результатів), то щодо SEO у багатьох є побоювання. Головним чином у новачків в digital-бізнесі та тих, хто має негативний досвід робіт з просування. Давайте розглянемо, кому підійде SEO-просування, чи актуальні його методи […]
Пошукова реклама або реклама в медійні мережі: що вибрати?, 5 Лютого 2021
Агентства інтернет-маркетингу і ми в їх числі щосили розхвалюють контекстну і пошукову рекламу, обіцяючи швидкий результат у вигляді заявок і дзвінків. І та, й інша характеризуються як ефективні канали залучення, необхідні вашому бізнесу. Перед рекламодавцем виникає питання: у що саме інвестувати свій час і фінанси? Яка з мереж – пошукова або медійна, принесе найкращі результати? […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!