SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
SEO-фахівці разом з копірайтерами та маркетологами працюють над стабільним збільшенням кількості звернень за рахунок демонстрації професіоналізму вашої компанії. Одне із завдань просування - створення експертного контенту. Інше - залучення потенційних клієнтів за посиланнями, розміщеними на професійних ресурсах і формах, в каталогах компаній і т.д.
Той, хто бажає придбати медичні послуги, майже завжди спочатку вивчає інформацію про здоров'я, свою проблему і медичні компанії в Мережі. SEO-команда робить так, щоб комерційні сторінки та експертний контент вашого сайту з'явилися на першій сторінці видачі. Це дозволить отримувати безкоштовні переходи цільових клієнтів на сайт з Пошуку.
Завдяки інструментам SEO можна не тільки отримувати конверсії - звернення і прибуток, але і працювати в площині PR. Люди підсвідомо довіряють сайтам з першого екрану пошуку. Довіряють компаніям, які знаходять в Google Мапах. Лояльні до тих брендів, які частіше трапляються на очі. Завдяки якісному просуванню сайту, послуги та товари медичної тематики продаються краще, а ймовірність того, що користувач звернеться до вас, а не до конкурентів, зростає в рази.
Одна з найбільш ефективних стратегій залучення клієнтів в бізнес - оптимізація і просування сайтів медичної тематики з продуманим функціоналом і робочими формами зворотного зв'язку. Клієнт повинен легко додзвонитися або написати лист, інтуїтивно орієнтуватися на сайті та знаходити на ньому всю потрібну інформацію. Це завдання і вирішує SEO.
Неоптимізований сайт може погано індексуватися пошуковими роботами або і зовсім не потрапити в видачу. Читачі просто не знайдуть вас в Мережі.
Помітне зростання позицій і трафіку з Google починається вже після впровадження метаданих і наповнення сайту оптимізованим контентом.
Виключаються ситуації, в яких відвідувач відразу залишає сайт через довге завантаження сторінок, мобільного "недружніть", хаотичну структуру тощо.
Оптимізатори роблять так, щоб відвідувач знайшов на сторінках саме вашого вебсайту то, що шукав, і став клієнтом.
SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Вміння проводити аналіз трафіку сайту – цінна навичка для ведення бізнесу в Інтернеті. І, як ви зрозуміли з назви статті, йдеться про відвідування свого ресурсу. Навіщо це потрібно і як “піддивитися у сусіда”, читайте у докладному посібнику від M. System. Навіщо бізнесу дані про відвідуваність чужого сайту Як ми вже згадували, дані про чужий трафік […]
Проста і докладна інструкція допоможе Вам надати гостьовий доступ Google Adwords будь-якій третій особі. У нашому випадку – PPC-фахівцям і аккаунт-менеджерам агентства-підрядника. Отже, що потрібно зробити: 1. Увійдіть до акаунту Ads. 2. У лівому верхньому куті знайдіть ID акаунту, що складається з 10 цифр і відправте його представнику агентства. 3. Після того, як агентство вишле […]
Просування інтернет-магазину в Facebook Навіщо просуватися в Facebook. Інтернет-магазини яких тематик краще просувати. Як відбуваються взаємодії з покупцями. Залучення покупців в інтернет-магазин на Facebook: Крок перший. Створення та оформлення інтернет-магазину. Крок другий. Залучення покупців і розвиток інтернет-магазину. Крок третій. Продаж товарів через інтернет-магазин на Facebook. Як порахувати фінансову ефективність інтернет-магазину в соц.мережі. Висновки. Навіщо просуватися […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!