| SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
| SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
| SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
SEO робить сайт ефективним інструментом продажів
Одна з найбільш ефективних стратегій залучення клієнтів в бізнес - оптимізація і просування сайтів турфірм з продуманим функціоналом і робочими формами зворотного відгуку. Майбутній клієнт повинен легко додзвонитися або написати лист, інтуїтивно орієнтуватися на сайті іта знаходити на ньому всю потрібну інформацію. Це завдання і вирішує SEO.
SEO приводить вам гостей з Пошуку Google
Той, хто бажає придбати послуги турфірми, майже завжди спочатку вивчає інформацію про туристичні напрямки, послуги та агентства в Мережі. SEO-команда робить так, щоб комерційні сторінки та експертний контент вашого сайту з'явилися на першій сторінці видачі. Це дозволить отримувати безкоштовні переходи цільових клієнтів на сайт з Пошуку.
Прокачане SEO - це важлива перевага перед конкурентами
Завдяки інструментам SEO можна не тільки отримувати конверсії - звернення і прибуток, але і працювати в площині PR. Люди підсвідомо довіряють сайтам з першого екрану пошуку. Довіряють компаніям, які знаходять в Google Мапах. Лояльні до тих брендів, які частіше трапляються на очі. Завдяки якісному просуванню сайтів турфірми в інтернеті ймовірність того, що турист звернеться до вас, а не до конкурентів, зростає в рази.
SEO підвищує впізнаваність компанії і зміцнює репутацію
SEO-фахівці разом з копірайтерами і маркетологами працюють над стабільним збільшенням кількості звернень за рахунок демонстрації професіоналізму туристичної фірми. Одне із завдань просування сайту для турфірми - створення експертного контенту. Інша - залучення клієнтів за посиланнями, розміщеними на професійних ресурсах і форумах, в каталогах компаній і т.д.
Ваші клієнти зможуть знайти вас через пошук Google
Неоптимізований сайт може погано індексуватися пошуковими роботами або і зовсім не потрапити в видачу. Читачі просто не знайдуть вас в Мережі.
Сайт отримує місця в ТОП-10 за основними запитами
Помітне зростання позицій і трафіку з Google починається вже після впровадження метаданих і наповнення сайту оптимізованим контентом.
Виключаються ситуації, в яких відвідувач відразу залишає сайт через довге завантаження сторінок, мобільного "недружніть", хаотичну структуру тощо.
Поліпшується конверсія сторінок, зростає число звернень
Оптимізатори роблять так, щоб відвідувач знайшов на сторінках саме вашого вебсайту то, що шукав, і став клієнтом.
| SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
| SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
| SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Як вибрати підрядника для контекстної реклами, 25 Серпня 2021
Ви володієте бізнесом і не хочете займатися контекстною рекламою самостійно. Недостатньо практичних знань, часу і банального бажання. Розуміємо! І підкажемо, як вибрати підрядника для цього непростого заняття. Можливо, цей текст допоможе вам визначитися з вибором. Штатний PPC-спеціаліст Головні плюси роботи з власним фахівцем: він занурений в специфіку вашого бізнесу, займається тільки вашим контекстом і його […]
Асоційовані конверсії: що це і як їх правильно використовувати?, 23 Липня 2021
Будь-яка контекстна реклама це складний інтернет-маркетинговий інструмент, для оцінки ефективності якого потрібно враховувати абсолютно все. В тому числі всі непрямі фактори та джерела, що впливають на кінцевий результат. Наприклад, асоційовані конверсії. Це конверсії, які брали участь в ухваленні рішення про покупку, але не стали останнім джерелом залучення. Вони не відображаються в звичайних звітах Google Analytics. […]
Впровадження української версії на сайт: мультимовність, 18 Січня 2022
Нещодавно (з 25 квітня 2019 року) власників інтернет-ресурсів з доменом UA зобов’язали запровадити українську версію сайту. Звичайно, одразу постало питання, як перевести вміст з мінімальними витратами? У цій статті ми дамо відповідь на це питання, забезпечимо бізнес доступними інструментами для виконання закону. ВАЖЛИВО! Останній термін реалізації вимог законодавства – листопад 2020 року. Українська версія: початок […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!