SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
Одна з найбільш ефективних стратегій залучення клієнтів в бізнес - оптимізація і просування весільного сайту з продуманим функціоналом і робочими формами зворотного відгуку. Майбутній клієнт повинен легко додзвонитися або написати лист, інтуїтивно орієнтуватися на сайті та знаходити на ньому всю потрібну інформацію. Це завдання і вирішує SEO.
Той, хто бажає замовити послуги весільного агентства, майже завжди спочатку вивчає інформацію про одруження, місця проведення та весільних організаторів в Мережі. SEO-команда робить так, щоб комерційні сторінки та експертний контент вашого сайту з'явилися на першій сторінці видачі. Це дозволить отримувати безкоштовні переходи цільових клієнтів на сайт з Пошуку.
Завдяки інструментам SEO можна не тільки отримувати конверсії - звернення і прибуток, але і працювати в площині PR. Люди підсвідомо довіряють сайтам з першого екрану пошуку. Довіряють компаніям, які знаходять в Google Мапаї. Лояльні до тих брендів, які частіше трапляються на очі. Завдяки якісному просуванню весільного сайту ймовірність того, що клієнт звернеться до вас, а не до конкурентів, зростає в рази.
SEO-фахівці разом з копірайтерами й маркетологами працюють над стабільним збільшенням кількості звернень за рахунок демонстрації професіоналізму весільного агентства. Одне із завдань просування весільного сайту - створення експертного контенту. Інша - залучення гостей за посиланнями, розміщеними на професійних ресурсах і форумах, в каталогах компаній і т.д.
Неоптимізований сайт може погано індексуватися пошуковими роботами або і зовсім не потрапити в видачу. Читачі просто не знайдуть вас в Мережі.
Помітне зростання позицій і трафіку з Google починається вже після впровадження метаданих і наповнення сайту оптимізованим контентом.
Виключаються ситуації, в яких відвідувач відразу залишає сайт через довге завантаження сторінок, мобільного "недружніть", хаотичну структуру тощо.
Оптимізатори роблять так, щоб відвідувач знайшов на сторінках саме вашого вебсайту то, що шукав, і став клієнтом.
SEO аудит сайту | від 10 000 грн |
SEO- оптимізація | від 20 000 грн/місяць |
SEO- просування | від 25 000 грн/місяць |
Дякуємо компанії за оперативну та якісну допомогу у запуску Google Shopping. Хочемо відзначити залученість та рекомендації нашого менеджера. Реклама дає результат і набирає обертів. Чекаємо на нові пропозиції. Спасибі
Звернулися до Мсистем з питання SMM просування. Отримали стратегію, яку зараз і реалізовуємо разом із хлопцями. Ефект є. Спостерігаємо зростання аудиторії у группі. Результати дає і реклама в Інстаграмі. Чекаємо ще більшого зростання підписників та продажів.
Замовляли контекстну рекламу. Через пару місяців реклама вистрілила. Валовий прибуток зріс на 150%. Вдячні за результат. Чекаємо збільшення показників.
Товарні оголошення Google Shopping – це тип реклами в AdWords, особливо ефективний для компаній, що працюють з роздрібними товарами. Специфіка полягає в найбільш інформативному форматі оголошень. Товарні оголошення формуються з фіду і включають в себе зображення товару, його назву, ціну та інші атрибути. Оголошення демонструються над результатами пошукової видачі Google. Все це допомагає потенційним покупцям […]
Слово тригер дослівно перекладається як «спусковий гачок». У маркетингу тригер – це психологічний прийом, який спонукає споживача зробити покупку або іншУ конверсійну дію. Тригер впливає на його емоції та підштовхує до необхідних бізнесу рішень. Емоційні тригери повинні враховуватися при створенні контенту на сайті, і в слоганах, і в рекламних оголошеннях. В останньому випадку вміле використання […]
Як правильно оформляти сторінки пагінації (посторінкової навігації сайту) і чи варто закривати їх від пошукових роботів? Якщо закривати, то яким саме способом: canonical, robots.txt, meta robots?.. Якщо зберегти їх відкритими, то що при цьому потрібно врахувати? Ці питання нерідко викликають суперечки між SEO-фахівцями. Пропонуємо розглянути всі можливі варіанти. Що таке пагінація і навіщо її потрібно […]
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!