Надсилай резюме, якщо ти:
Закінчив курси та займався SEO-просуванням, можеш показати сертифікат роботи з сервісом Google Analytics.
Як експерт, розумієш принципи роботи пошукових систем (краулінг, індексація тощо) та алгоритмів ранжирування.
Знаєш, як працювати з SEO-інструментами (Google Search Console, Ahrefs, SEMrush) і вже робив це.
Можеш швидко, грамотно зібрати та інтерпретувати дані, приймати обґрунтовані рішення щодо оптимізації та просування сайтів.
Зможеш розробити SEO-стратегію, адаптувати поточну під зміну ринку/алгоритмів ранжирування.
Маєш досвід експертного виконання всього циклу робіт із зовнішньої та внутрішньої оптимізації.
Знайомий з основами веброзробки (HTML, CSS та принципами роботи з CMS).
Маєш досвід проєктного управління, можеш скласти ТЗ для розробників та копірайтерів, перевіряти унікальність та релевантність контенту.
Вмієш доносити інформацію та ідеї до команди та інших зацікавлених сторін, складати звіти про виконану роботу та досягнуті результати.
Впевнена англійська, досвід просування на ринках інших країн та можливість одразу розпочати роботу будуть плюсом.