Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Пошукова видача в сучасних реаліях перестала бути тільки переліком посилань. Для того, щоб задовольнити побажання користувачів, Google проводить експерименти з подачею відповідей. Одним з таких нововведень став блок відповідей Google - «featured snippet». Отримати стрибок пошукового трафіку можна, потрапивши в такий блок. Мета нашої статті - поділитися порадами, як зробити так, щоб ваш сайт потрапив в такий сніппет.
Сніппет часто називають нульовою позицією в результаті пошуку. Він розташовується у верхній частині сторінки і, часом, займає досить багато місця. За своєю суттю даний блок - коротка і швидка відповідь на запит користувача. Він складається з тексту (зазвичай до 50 слів), картинки, Title та посилання на джерело.
Я показала практика, розширений сніппет підвищує лояльність до компанії набагато швидше, ніж це б вдалося зробити за допомогою іншого інструменту. І все це спостерігається за відсутності додаткової реклами для ранжирування. Не потребується бути «першим номером» у своїй сфері або галузі. Отримати місце в «нульовій позиції» може будь-яка компанія, незалежно від її розміру, бюджету.
Статистика демонструє, що сніппети Гугл стрімко набирають популярності.
Після знайомства з графіком, відразу виникає питання - в чому секрет сніппетів? Вся річ у тім, що містка чітка відповідь, яка моментально демонструється користувачу, позбавляє його необхідності переходу на сайт або гортання сторінок пошукової системи. Важливо врахувати, що Гугл-сніппет стає корисним не тільки для окремих користувачів. Завдяки такому нововведенню, власники бізнесу отримують можливість обігнати конкурентів за видачею, підвищити конверсії, залучити новий трафік.
Згідно з дослідженнями, клікабельність контенту, який має розширений сніппет, приблизно вдвічі перевищує CTR аналогічного контенту, без нього.
Швидкі Гугл-відповіді бувають трьох видів. Це текст, список і таблиця. Аналіз показав, що найбільшу популярність завоювали саме текстові відповіді.
Для того, щоб отримати розширені відповіді, необхідно визначитися зі сніппетами конкурентів. Для цього можна скористатися аналітичним ресурсом Semrush.
Serpstat, у свою чергу, покаже, чи призведе Гугл-питання до розширеного сніппету. Достатнім буде ввести домен, ключове слово або посилання. Результат видачі покаже, чи є у даного запиту розширений сніппет.
Вдавайтеся в питання «Як виглядає пошуковий запит у людей?». Для того, щоб краще розуміти механізм створення фрагментів, необхідно проаналізувати питання і відповіді Гуглу. Адже існує багато термінів і акронімів, якими користуються під час запиту.
Саме питання користувачів призводять до появи сніппетів. Контент повинен відповідати на найпопулярніші запити - «Як?», «Що?», «Де?», «Коли?», «Хто?», «Чому?», «Звідки?» І подібні до них.
Для російськомовних сайтів можна скористатися Serpstat: його блоками «Пошукові підказки» або «Пошукові питання».
Для англомовних проектів підійде «Answer the Public». Введення конкретного запиту допоможе зрозуміти, що саме хочуть дізнатися користувачі. Однак, перед тим, як скористатися словосполученнями з конкретної гілки, необхідно провести seo-оптимізацію, і зрозуміти, чи є трафік в цих запитах.
Необхідно докласти зусиль для того, щоб створити універсальну статтю - таку, яка б могла відповісти відразу на кілька запитань користувача.
Аналіз показує, що найбільш прийнятна довжина сніппету становить 40-50 слів. Намагайтеся відповідати цим показникам.
Наприклад, в даній відповіді міститься всього 51 слово:
Необхідно користуватися функціоналом розділу «Стилі абзаців». Призначаючи тексту заголовок, h2, h3, можна успішно виділити кроки, списки або навіть абзаци відповідей в сніппеті.
Як ми вже говорили раніше, сніппет є чудовою нагодою залучити додатковий трафік. Тому найкращим рішенням буде оптимізувати контент на сайті таким чином, щоб він відповідав на питання «Як?» І «Що?». Для цього можна додати розділ з популярними питаннями і відповідями на свій сайт.
Велика частина користувачів краще сприймають візуальну інформацію. Доповнюючи відповіді якісними фотографіями або відеороликами, ви не тільки розширите сніппети, а й зробите їх корисними.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!