Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

91% дивляться тільки ТОП 5 і ще 12 свіжих фактів про поведінку користувачів в пошуковій видачі

91% дивляться тільки ТОП 5 і ще 12 свіжих фактів про поведінку користувачів в пошуковій видачі

Як користувачі поводяться в пошуковій видачі в 2020-му році? Засновник найбільшого сайту про SEO-просування Backlinko Брайан Дін дослідив це питання. Члени команди Backlinko попросили 259 американців знайти певні товари, банківські та інші послуги, відеоматеріали та інформацію за допомогою пошуку в Google і отримали вибірку з 1801 сеансів. Проаналізували і викотили результати, які суттєво вплинуть на стратегію пошукового просування ваших проектів.

  • Платна реклама або органіка?
  • Чи варто вкладатися в SEO?
  • Чи ефективний Google Shopping?
  • Чи є шанс отримає трафік, якщо ви в ТОП 20?
  • Чи важлива позначка в Google Картах?

Результати дослідження сильно наближають нас до відповідей на ці питання. Дочитайте до кінця і робіть висновки!

Кожен 4 користувач використовує автозаповнення

Пошукові підказки Google пропонують схожі "ключі", грунтуючись на історії запитів, географії і початку запиту, який користувач уже встиг ввести. Дослідження показало, що 23% користувачів користуються опцією.

Найчастіше підказками пошукача користуються при введенні транзакційних або комерційних запитів.

Половині користувачів потрібно близька 9-ти секунд для вибору результату видачі

Усереднений користувач витрачає значну кількість часу на вивчення результатів видачі перед тим, як нарешті клікнути на один з варіантів.

В ході дослідження:

  • 50% учасників думали близько 9 секунд;
  • 25% - близько 5 секунд;
  • середній час для всіх учасників - 14,6 секунд.

Варто зазначити, що цей показник, само собою, залежить від запиту і, відповідно, від макета пошукової видачі. У відповідь на запит користувача Google може викотити каруселі відео і фото, рекламну видачу, поля для питань і т.д.

91% користувачів не доходять до кінця першої сторінки видачі

Цифра ця, звичайно, усереднена. Все, знову ж таки, залежить від типу запиту і відповідного йому макета видачі. Так, комерційні запити нерідко отримують рекламну видачу Google Shopping, яка знаходиться над ТОП-10 і приковує увагу користувача. А ось результати видачі у відповідь на транзакційні і інформаційні запити найчастіше представлені тільки стандартними синіми посиланнями топа. Вони частіше проглядаються до кінця і отримують переходи на другу сторінку.

Однак, навіть усереднена цифра в 9%, укупі з іншими результатами дослідження Backlinko (до яких ми ще дійдемо), зміцнюють переконання у важливості просування по сходах ТОПу, яке досягається за допомогою SEO.

Більшість користувачів знаходять релевантний результат за першим запитом

Тільки 15% змінюють формулювання свого запиту. Чому? Є кілька варіантів:

  • Google сильно удосконалив алгоритм розуміння справжнього наміру користувача;
  • У ТОП виходять максимально релевантні сторінки;
  • Користувачі інтуїтивно "говорять" з пошукачем "одною мовою" і вміють грамотно формулювати запити.

У будь-якому випадку, більшість з них відразу знаходять те, що шукають.

В середньому, 83% користувачів залишаються на першому ж сайті, на який клікнули

В продовження попереднього пункту: більшість користувачів не просто не змінюють формулювання пошуку, але і залишаються на першому ж сайті, по якому клікнули. Лише 17% учасників дослідження повернулися до видачі.

65% користувачів переходять за посиланнями з органіки

Це не означає, що вони не клікають по платним оголошенням. Однак, факт залишається фактом: 65% клікають мінімум по одному "синьому" посиланні в рамках одного сеансу у видачі. Близька 10% переходять за кількома посиланнями з органіки.

Тільки 20% клікають по рекламним посиланням

Це в середньому. Відсоток переходів сильно залежить від типу пошукового запиту. Запити, орієнтовані на сторінки продуктів і послуг, генерують більше рекламних місць і отримують більше кліків по платним оголошенням.
Однак, в ході дослідження Backlinko, рекламні результати видачі у відповідь на транзакційні і комерційні запити все одно не отримували і 40% кліків.

Майже половина користувачів, які шукають місцеві компанії, користуються Google Мапами

Map Pack - це "пакет" з трьох результатів пошуку, які представляються у вигляді Google мап з відмітками. З'являються тоді, коли користувач вбиває локальні ключові запити, або ті, які Google визнав локальними.

42% учасників дослідження під час пошуку місцевих компаній клікнули по результатам такого типу.

Кожен п'ятий з тих, хто шукає конкретні товари, клікає на Google Shopping

Якщо бути точними, 19% користувачів, які шукають продукт, клікнули на оголошення Google Shopping. Нагадаємо, що такі переходи, як правило, більш конверсійні, так як формат оголошень Google Shopping дозволяє оцінити пропозицію ще до відвідування сайту.

Блок "Пов'язані запити" непопулярний

За інформацією SEMRush, майже половина всіх результатів пошуку доповнюються полем "Пов'язані питання". Однак, в ході дослідження Backlinko з'ясувалося, що цією "пропозицією" Google користується, в середньому, всього 3% користувачів.

Варто відзначити, що деякі навігаційні та транзакційні запити отримали більшу кількість кліків на блок - 14%. Однак, для переважної більшості пошукових сесій він виявився незатребуваним.

ТОП-20 практично не отримують переходів

Якщо ваш сайт знаходиться в ТОП 20 органічної видачі і нижче - на трафік особливо розраховувати не варто. Далі першої сторінки пошуку переходили всього піввідсотка (0,44%) учасників експерименту Брайана Діна.

Backlinko вже не вперше говорять про цю тенденцію. Подібні результати вже були опубліковані в дослідженні органічного CTR, проведеного Діном.

Щоб знайти щось в Google, середньому користувачеві потрібно 76 секунд

Як завжди, все залежить від запиту. Чверть всіх пошукових сесій, проведених в ході дослідження, тривали менше 31 секунди. Що ще раз доводить здатність Google швидко направити користувача до релевантному контенту.

Однак, середня кількість часу, яке учасники витрачали на пошук потрібно сторінки, дорівнює 76 секундам.

Оцените статью

Средняя оценка 0 / 5. Количество оценок: 0

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!