Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Чому б не монополізувати ТОП-10 пошукової видачі? План здається навіть реальним: створюємо пару копій сайту, оптимізуємо їх і просуваємо на вершину ТОПу. Три джерела трафіку же краще, ніж один, чи не так? Насправді ні. Будь-яка спроба плодити клони сайту призведе до санкцій пошукових систем.
Однак, врахуйте, що ведення "чесної гри" не гарантує того, що ваш сайт не потрапить під фільтри, як копія. Це може статися з вини сторонніх веб-майстрів. Тому, щоб захистити себе від подібних ситуацій, кожному власнику сайту і SEO-фахівцю необхідно дізнатися про афіліати, а також про те, як їх знаходити та усувати.
Афіліати, офіційно - це веб-ресурси, які належать одній компанії, просуваються за однаковими запитами і створені для отримання більшої кількості місць в ТОПі пошукової видачі.
Неофіційно афіліатами іноді вважають партнерські сайти, які надають місце для публікації зворотних посилань на сайт за комісійні.
За фактом, до афіліатів пошукові системи можуть зарахувати і ваш сайт, якщо знаходять такі збіги зі стороннім ресурсом:
"Відповідальні" за афіліати фільтри пошуковиків оцінюють наведені ознаки в сукупності. Як показує практика, найбільше значення має збіг контактних даних та дубльований контент.
Бувають винятки, в яких група сайтів не вважається афіліатами. Ситуації, в яких організація просуває кілька ресурсів під різні цілі, трапляються. Це - норма, якщо:
В такому випадку, не дивлячись на однакові контактні і юридичні дані та інші збіги, пошуковики швидше за все не знайдуть причин для накладення санкцій.
В Яндексі (як, власне і в Google) поняття «афільованість» не фігурує. Однак, серед пошукових оптимізаторів «склейка» схожих між собою ресурсів в Яндексі отримала назву афіліат-фільтр.
Як працює афіліат-фільтр Яндексу? З групи сайтів-клонів за запитом в видачу потрапляє тільки один - той, якого пошукова система вважатиме найбільш релевантним.
Як стосовно афилиатів (яких пошуковик вважає неякісними партнерками) діє алгоритм Google? "Відповідальний" алгоритм Supplementary results додає сторінки з низькою посилальною вагою, дубльованим контентом, а також підозрілі розділи в так званий додатковий індекс. Після чого у видачі їх можна побачити тільки, якщо клікнути на відповідне посилання внизу сторінки. Виглядає це так:
На жаль, виявити проблему досить складно: оскільки і Google, і Яндекс офіційно не підтверджують наявність афіліат-фільтрів, відповідних меседжів в панелях вебмайстрів ви не отримаєте.
Непрямі ознаки санкцій:
Визначити проблему простіше тоді, коли ви знаєте, який саме ресурс пошукова система розцінила, як афіліат вашого.
Перевірити наявність можливих клонів, через які ви імовірно виявилися під фільтрами, можна наступним чином:
Якщо перевірка не дала результатів - перевірте запити, що “хитеється” у ТОПі:
Для прискорення і автоматизації процесу угруповання та аналізу запитів використовуйте Key Collector або аналогічні сервіси.
Зняття санкцій за афільованість може затягнутися на місяці. Краще відразу оцінити можливість потрапляння під фільтр ще на перших етапах просування.
Для цього потрібно:
Якщо у вас є регіональні піддомени і ви не хочете, щоб вони конкурували у видачі з основним сайтом, потрібно:
Що робити, якщо ви все ж потрапили під фільтр? Для цього необхідно усунути причини, які привели до накладення санкцій.
Для цього потрібно оновити дизайн, змінити контактні дані, перевести ресурс на новий хостинг, створити новий контент. Якщо причиною накладення фільтрів стали ваші власні сайти - необхідно зробити їх несхожими один на одного.
Перереєструвати їх на різних власників, змінити або допрацювати контактну інформацію, добитися максимальної унікальності контенту.
Такі веб-ресурси повинні мати повну свободу і не відповідати жодному з ознак афільованості, які ми перераховували вище.
Процес схожий на формування дочірніх компаній, що мають повну юридичну свободу. В т.ч., свободу від санкцій антимонопольного комітету.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!