Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Індексація сайту - це сканування сторінок ботами Гугл і Яндекс для внесення його в свою базу. У цій базі пошуковики і шукають результати, що відповідають запитам користувачів.
Індексація займає деякий час: в Гугл близька 2-3 днів, в Яндекс - ще довше. У будь-якому випадку, в ваших інтересах, щоб боти звернули на вас увагу і внесли сторінки вашого ресурсу в індекс якомога швидше. Чому:
Прискорити індексацію - в ваших силах. "Ловіть" готовий чек-лист!
Додавання опублікованого ресурсу в Google Search Console и веб-майстер Яндексу дозволить прискорити індексацію і наблизити час його появи в результатах пошуку. Після додавання і підтвердження прав сайт автоматично потрапляє в чергу на індексацію.
Крім того, в цих сервісах можна перевірити, чи занесена сторінка в індекс, а також вручну запустити переобхід окремо взятих сторінок або груп сторінок. Ще сервіси пропонують безліч інструментів для аналізу позицій сайту в пошуку і оцінки його технічного стану.
Robots.txt - це стандарт винятків для пошукових роботів, яким керується більшість пошукових систем. Файл в форматі txt являє собою набір інструкцій для пошукових роботів, які забороняють індексацію тих чи інших сторінок, файлів або каталогів сайту.
В SEO robots.txt потрібен для виключення з індексації сторінок, які, зокрема, не містять корисний контент. Кількість сторінок, які пошуковий робот може обійти за один візит обмежена (поняття називається краулінговий бюджет). Правильно складений robots.txt дозволяє боту швидше проіндексувати тільки важливі сторінки, обходячи даремні.
Що конкретно потрібно зробити:
Якщо все зробити правильно - бот буде індексувати тільки важливий контент, уникаючи сторінок, непотрібних для ранжирування.
Також важливо впровадити грамотну структуру сайту. На основі структури потрібно зробити xml-карту, яка стане путівником для пошукових роботів по вашому сайту. Для цього в корені сайту створюється файл sitemap.xml, який буде доступний за посиланням site.com.ua/sitemap.xml
У ньому прописуються коди сторінок для індексу навіть із зазначенням відносного пріоритету і частоти оновлення сторінок.
Після, файл з картою відправляється в Google і Яндекс через ті ж Google Search Console и Яндекс Вебмайстер.
Бажано, щоб вкладеність сторінок в структурі не перевищувала трьох кліків від головної сторінки. Повторимося, кількість сторінок, які пошуковий бот обходить за раз, обмежена. Занадто широка структура призведе до того, що деякі важливі сторінки просто залишаться поза індексу. Вкладеність в три кліки дозволить боту без зусиль дістатися до всіх сторінок.
А правильно складена карта стане своєрідним навігатором для пошукових роботів.
Внутрішня система посилань ресурсу будує своєрідні посилальні містки для роботів Гугл і Яндекс і вказує їм потрібний шлях від однієї сторінки до наступної. У першу чергу боти, швидше за все, просканують сторінку з найбільшою посилальною вагою і трафіком. Відповідно, сторінки, на які вона посилається, теж будуть проіндексовані швидше.
Головне, щоб внутрішні посилання були релевантними, тобто, доречними в контексті сторінки.
Грамотно розподіліть вагу між сторінками, складіть систему перелінківки - і кожна сторінка гарантовано потрапить в індекс.
Навігація також впливає на індексацію. Правила грамотної навігації:
В кінцевому рахунку, ваш сайт повинен бути зручним і зрозумілим для роботів і користувачів.
Чим більше ресурсів посилається на вас, тим більше причин у пошукових роботів швидше звернути на вас увагу. Але важлива не тільки кількість сайтів, але і їх якість:
Купуйте посилання тільки у якісних, краще експертних донорів у вашій тематиці. Для пошуку донорів використовуйте сервіс Ahrefs.
Це сервіс для аналізу посилальної маси сайту, за допомогою якого можна знаходити зворотні посилання ресурсу і їх дані, аналізувати посилальні портфелі конкурентів, розробляти власні стратегії зовнішньої оптимізації.
І знову повертаємося до краулінгового бюджету. Чим більше швидкість завантаження сайту, тим менше сторінок бот просканує в рамках одного візиту.
Оцініть швидкість завантаження сторінок за допомогою інструменту PageSpeed Insights. Це безкоштовний сервіс, який проведе аналіз параметрів завантаження ресурсу, оцінить швидкість за стобальною шкалою і дасть рекомендації щодо вжиття заходів для збільшення швидкості.
Чим частіше на сайті з'являється новий контент, чим більше приводів зазирнути на ваш сайт з'являється у пошукового робота.
Складіть план тематичних робіт і дотримуйтесь його за такими правилами:
Відносно останнього пункту: що таке якість і унікальність?
Якість - це цікаві та корисні для користувача матеріали з мінімальною кількістю води і непотрібної інформації. Для аналізу текстового контенту і його відповідності вимогам SEO можна використовувати сервіс Istio.
Унікальність - це значить, що контент на сторінці не є копіпастом не тільки з інших ресурсів, але і з вашого власного. Багато схожих матеріалів на сторінках вкрай негативно позначаться на індексації всього сайту. Унікальність сайту можна перевірити за допомогою сервісу "Антиплагіат" від Advego.
Пінгування - це технологія оповіщення ботів про розміщення нового контенту. Використання цієї технології можливе, якщо сервіси пінгування вбудовані в CMS вашого сайту.
Якщо ваш CMS передбачає таку функцію - скористайтеся цим. Пінгуйте тільки новий контент і важливі оновлення. Перестараєтесь - і пошукова система вважатиме вас спамером.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!