Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Хто може розповісти все про просування сайту, якщо не SEO-спеціаліст. На сьогодні, саме SEO стало архіважливим важелем для ведення бізнесу. Як так вийшло? Річ у тім, що рекламні кампанії онлайн давно обійшли за обертами аналогічну офлайнову рекламу.
Жодне джерело реклами не здатне і близько охопити таку аудиторію. Гнучкі налаштування ключів дозволяють направити рекламу безпосередньо до цільової аудиторії. Цього не вдасться досягти ні через один інший канал - телебачення, радіо, зовнішню рекламу. Помічено, що 96% населення шукають необхідну інформацію в мережі Інтернет. Їм може бути недостатньо блоку відповідей Google, тому капіталовкладення в SEO з кожним роком тільки збільшуються.
Фахівці, що почали свою діяльність у 2008-2010 році не дадуть збрехати - з того часу від застарілих методів не залишилося і сліду. Звичайно, надійно закріпилися такі поняття як «контент», «зовнішні посилання», «ранжування». Проте, сьогодні всі працюють не для машини-пошукача, а для людини - користувача. Саме тому, google-просування перестало працювати на кількість і переключилося на якість.
Про те, які тактики та стратегії працюють у 2019 році і будуть працювати в майбутньому, що буде ефективним і як цього досягти - розповімо в нашій статті. Ми виділили 6 важливих пунктів, на кожному з яких пропонуємо зупинитися докладніше.
Думаємо, що цей пункт навряд викличе заперечення у читачів. Навіть представниками пошукових компаній було визнано, що саме контент - головний секрет seo-просування, який і впливає на алгоритм ранжування.
У джерелах можна зустріти різні рекомендації, як зробити прийнятний і навіть високоефективний контент. Ми зібрали для вас правила, які дійсно працюють.
Основна складова контенту - текст. Він повинен бути довгим, інакше користувач просто не затримається на вашому сайті. Google Analytics в розділі «Поведінка» допоможе дізнатися, скільки часу він затримується на сайті.
Плануючи стратегію розвитку сайту, важливо розуміти, скільки часу людина проводить на головній сторінці або в блозі. Якщо проаналізувати відсоток виходів з цих сторінок, то можна побачити, що показники вкрай малі, в порівнянні з іншими розділами. Чому так відбувається? Вся річ у тому, що головна мета - показати користувачеві куди далі рухатися всередині сайту. Вирішуючи, як просувати сайти, цілком логічна поява питання - «Скільки ж потрібно часу, щоб утримати клієнта?». За аналізом останніх досліджень, на сайтах, що входять в топ-10 пошукових запитів, люди знаходяться, в середньому, 3 хвилини і 10 секунд. Такі дані говорять про те, що матеріал корисний і цікавий читачеві.
За статистикою, рекомендації з просування сайту, пов'язані з контекстом, спрямовані на роботу у двох галузях - текстової та інструментальної. До першої категорії тексту, яка б утримувала користувача, можна віднести блогові статті. Саме на них ставлять акцент більшість власників сайтів. При цьому, спостерігається тенденція ігнорування інструментів - а даремно. Якщо задуматися над тим, скільки рутинної роботи потребує розкрутка сайту і seo оптимізація, то, скоріш, можна прийти до висновку, що користування утилітами і сервісами допоможе не тільки внутрішнім фахівцям, але і кінцевим користувачам. Пропонуємо регулярно користуватися утилітами для:
1. | Кластеризації. |
2. | Збору ключових слів. |
3. | Калькулятора TITLE. |
4. | Генератора оголошень. |
5. | Пошуку блогів і каталогу. |
6. | Генератора UTM міток. |
7. | Типів відповідності Googl Adwords. |
8. | Перевірки автоматичного підставляння ключа в заголовки. |
Розмірковуючи над тим, як підвищити рейтинг сайту в google, деякі власники сайтів помилково вважають, що для їх сфери діяльності не підходять наявні інструменти. Повірте, завжди можна підібрати гідний аналог або замовити необхідний плагін у штатного програміста. Насамкінець, існують біржі фрілансу. Вся принадність інструментів полягає в тому, що вони приносять не тільки пошуковий, а й прямий трафік.
Повертаємося до теми блогів. Сьогодні в мережі можна побачити масу прикладів вдалих і не дуже блогів. Але як розкрутити сайт завдяки звичайному тексту? Річ у тім, що інформація повинна бути новаторською, вносити щось нове і свіже. Якщо немає часу займатися цим самостійно - знайдіть тямучого копірайтера. Але доведеться простежити, щоб він не просто відпрацьовував свої символи, а заглиблювався в тему листів, вивчав матеріали, ретельно готувався. Можна написати довгу статтю. Але вона не допоможе, якщо читач кине її після першого абзацу. Тому, перед тим, як просувати сайт, необхідно переконатися, що написане дійсно буде цікаво.
Зовнішні посилання стоять на одному рівні за важливістю з контентом. Ранжування - робочий інструмент. Однак, часи посилальних бірж давно пройшли. Чорні методи повністю замінюються білими.
Сьогодні деякі виконавці продовжують пропонувати застарілі методи, які, в кінцевому підсумку, призведуть до покарання від фільтра Пінгвін або Мінусінкс.
Отже, як рекламувати сайт в google не вдаючись до крауд-маркетингу і автоматичного спаму? Ми пропонуємо скористатися однією з наших стратегій.
№1 - створення соціальних проектів. Наприклад, був створений сайт, що дозволяє оплатити навчання у ВНЗ за цілий рік. Інформація про ресурс була поширена в навчальні заклади і вже за 4 місяці різко виріс пошуковий трафік, кількість ключів.
Таким чином, проведення соціальних програм - не тільки підвищує показники, а й сприяє зміцненню лояльності серед потенційних і чинних покупців.
№2 - гостьовий постинг. Якщо цікавить як розкрутити сайт 2019 таким способом, то важливо створювати тільки високоякісний контент. Копірайтер повинен виступати в ролі журналіста - не просто переписати відому інформацію, а дійсно підготувати унікальну спеціалізовану статтю. Однак, завдяки регулярній роботі, через кілька місяців можна побачити, що в посилальному профілі почнуть з'являтися лінки, які не купити на біржі.
З актуального: що таке просування сайту, якщо працювати не на кількість, а на якість? Трафік залежить від позиції в пошуковій системі. І, щоб дістатися верхніх позицій, необхідно зацікавити користувача. Зокрема, цікавим, читабельним вмістом сторінки. Як ми вже говорили, це 3 хвилини і 10 секунд. І весь цей час людина повинна бути чимось зайнятою. Тільки задумайтеся: близька 80% сайтів навіть не відкриваються тільки тому, що назва не привернуло уваги! Ваше завдання зробити сайт цікавим для користувача, щоб він отримав відповіді на свої питання, задовольнив потреби.
До того, як просунути сайт в Гугл в 2019 році, необхідно вивчити особливості видачі. Кожен прагне, щоб саме його сайт входив в ТОП-10 першої сторінки. Однак, не всі знають про те, що існує поняття «нульової позиції», а це близько 11% всього трафіку. Йдеться про розширених сніппету - блоку з відповідями Google.
Для того, щоб зайняти вигідне місце, необхідно визначити ключі, за якими ранжуються сайти в першій видачі та додати їх на свій сайт. Найчастіше в сніппет потрапляють статті, які відповідають на питання «Як?», Але можна використовувати схожі прислівники - «Де?», «Коли?», «Хто?».
Приклад розширеного сніппету:
Формування сніппета ведеться трьома шляхами, найпопулярнішим з яких вважається текст. На сайті необхідно ставити питання (аналогічні питанням користувачів) і містко відповідати на них.
Відео - джерело додаткового трафіку і продажів. Нині можна помітити, як відеоконтент забирає трафік у класичних сайтів. За прогнозами, у 2021 році 80% трафіку буде цілком належати відео. І якщо ви ставите перед собою довгострокові цілі, то можна починати приділяти час відео вже сьогодні.
Пам'ятайте, ми говорили про час на утримання відвідувача сторінки. Так ось, відео збільшує ці показники у 2,5 рази. Тому в блогові статті вкрай корисно вставляти ролики. Для читача у нас є приємні новини - люди лінуються або не вміють знімати. Тому конкуренція в даному сегменті нижче, ніж ви зараз могли б припустити. Хочете більше трафіку, клієнтів і продажів - знімайте відео.
Помічено, що 60% запитів «приходять» з мобільного телефону. Тому необхідно прагнути до того, щоб людині було якомога простіше це зробити. Насамперед, мова йде про адаптивність сайту для мобільної версії. Сьогодні мало кого здивуєш адаптивністю: практично кожен новий сайт вже адаптований під кілька форматів і розширень. Однак, деякі дизайнери досі «ховають» окремі частини контенту, який на 100% буде упущений користувачем.
Від власника потребується постійний контроль, перевірки і оперативне виправлення помилок, якщо такі будуть проявлятися.
41% дорослої аудиторії хоча б раз на день використовують голосовий пошук. І це факт. Серед всіх запитів 20% відводиться голосу. Тут існує тонкість - для голосового повідомлення використовується в середньому 29 слів. Тому, інформацію на сайті також слід адаптувати для запиту голосом.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!