Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Методів і каналів залучення клієнтів в e-commerce багато. Але якщо контекстна реклама, наприклад, майже не викликає питань (всім подобається швидкий ефект і прогнозованість результатів), то щодо SEO у багатьох є побоювання. Головним чином у новачків в digital-бізнесі та тих, хто має негативний досвід робіт з просування. Давайте розглянемо, кому підійде SEO-просування, чи актуальні його методи для бізнесу у 2021-22 роках, як витрачається бюджет та інші найважливіші питання про пошукову оптимізацію.
За статистикою, в e-commerce приблизно кожен другий відвідувач приходить з пошуку і більшість з них стають клієнтами. Конверсія цього трафіку дуже висока, тому що мова йде про цільові запити.
У малорентабельних нішах частка органіки ще вище, адже пошук – мало не найвигідніший канал з точки зору вартості переходу, залучення ліду і, зрештою, залучення покупців.
Постараємося містко відповісти на питання, навіщо потрібно СЕО-просування і чому це так важливо для інтернет-магазинів.
Багато проектів в digital-середовищі отримують до 80-90% замовлень тільки з органічної видачі Google.
Однак, щоб отримувати ці замовлення важливо:
Ці та інші завдання вирішує просування SEO – комплексна робота над пошуковим попитом, структурою і зручністю ресурсу, контентом, аналітикою та ін.
Без залучення фахівців з пошукової оптимізації у вас на руках буде сайт з товарами та кошиком, на який можна "приганяти" трафік з платної реклами й соцмереж. Але:
Ну і врешті-решт, ви знехтуєте можливістю отримувати умовно безкоштовні переходи з пошуку і втратите до 80% потенційного трафіку.
Розглянемо цілі та завдання, які вирішує SEO для бізнесу в інтернеті.
Збільшення відвідуваності. На сайт надходить органічний трафік – інтернет-користувачі, вже готові до покупки ваших товарів і ті, хто запитує у пошукача інформацію, пов'язану з вашою діяльністю або товарами.
Збільшення середнього чека та прибутку. Пул внутрішніх робіт з SEO включає створення або оновлення оптимізованого контенту та юзабіліті сайту. Фахівці дають рекомендації щодо впровадження різних інструментів для підвищення зручності ресурсу, а також генерації лідів і додаткових продажів, що позитивно впливає на конверсію.
Підвищення довіри та лояльності клієнтів. Підсвідомо інтернет-користувачі вважають контент перших сайтів видачі найбільш релевантним, якісним і авторитетним. Закріпившись на перших позиціях, ви автоматом отримуєте довіру користувачів.
Конкурентна перевага. Як наслідок, що випливає з попереднього пункту: чим частіше користувач бачить вашу компанію на "авторитетних" позиціях видачі й в digital-середовищі в цілому, тим ймовірніше, що він стане вашим клієнтом, а не клієнтом конкурентів. При цьому SEO – найдієвіший спосіб підвищення видимості за широким колом запитів серед зацікавлених користувачів.
Розширення бази постійних клієнтів. Як результат, стабільні високі позиції у видачі полегшують повторний пошук за вже використовуваними запитами вашим покупцям, збільшуючи шанс отримати їх як постійних клієнтів.
В цілому пошукове просування бізнесу необхідно всім digital-проектам, у яких є стабільний попит у системах інтернет-пошуку. Щоб дізнатися, чи користуються ваші продукти попитом в пошуку, можете скористатися статистикою Google Trends.
Якщо вашу продукцію гуглять хоча б кілька тисяч унікальних користувачів на місяць, то, як правило, вкладення в SEO будуть окупатися і його обов'язково потрібно включити в маркетингову стратегію бізнесу.
Проте є невеликий список ресурсів, для яких рентабельність просування буде не такою високою і яким SEO не підходить зовсім. Сюди входять:
Це основні випадки, коли SEO не підходить і варто або почекати з роботами з просування, або зробити ставку на інші канали трафіку. Наприклад, маленьким сайтам й лендінгам відмінно підійде платна реклама в Гуглі, таргет або просування в соціальних мережах.
Але це не все. Пропонуємо розглянути й інші нюанси, які можуть вплинути на рішення "замовляти SEO-послуги чи ні".
Наші sales-менеджери завжди враховують всю специфіку бізнесу перед тим, як порекомендувати або не порекомендувати потенційному клієнту послуги SEO. Для цього вони враховують не тільки масштаби проекту, актуальні бізнес-завдання і пошуковий попит в тематиці, а й розраховують рентабельність вкладень, виходячи зі складу робіт й обсягу попиту, який є в пошуку. Так розраховується вартість залучення одного клієнта, з чого стає зрозуміло, чи підходить це бізнесу, враховуючи його маржинальність і розмір бюджету.
Мається на увазі SEO-дружність CMS, на базі якої зроблений інтернет-магазин. На ранжування система управління ніяк не впливає. Але впливає на те, наскільки легко і дешево можна реалізувати ті чи інші SEO-роботи.
Основні вимоги:
Більшість систем при правильному налаштуванні можуть бути досить зручними для вирішення SEO-завдань.
Правда, деякі з них налаштувати складніше, і для цього буде потрібно купувати додаткові модулі та/або підвищувати рівень обізнаності програмістів, що збільшує витрати на просування.
До речі, огляд більш і менш SEO-дружніх CMS для бізнесу ми теж публікуємо у своєму блозі. Рекомендуємо до прочитання!
В ідеалі – на етапі розробки ресурсу. Ви запитаєте, для чого потрібно СЕО, якщо ми ще не запустилися? Ось і багато інших бізнесменів це питають. В результаті чого тільки близька 10% нових веб-ресурсів створюються з урахуванням SEO. А 90% молодих сайтів, яких не торкалася рука пошукового оптимізатора, характеризуються наявністю технічних, пошукових помилок.
На їх усунення згодом витрачаються час і гроші. Але, що набагато важливіше – втрачається потенціал успішного просування в пошуку на ранній стадії. Адже відпочатку заточений під пошук ресурс високо оцінюється пошуковими системами. Як сказав один з наших SEO-фахівців "Це як постати перед новим знайомим у вигладженій сорочці або у брудній, порваній майці. Перше враження дуже важливе". За інших рівних, позиції спочатку оптимізованого проекту завжди будуть вище, ніж у конкурентів.
Отже, СЕО для бізнесу в інтернеті – це один із пріоритетних джерел конверсійного трафіку і стабільних продажів. Однак, він підходить не всім. Сміливо замовляйте SEO якщо ви:
Якщо ви запускаєте міні-сайт, лендінг або ресурс, заточений під короткострокові продажі – вам ідеально підійдуть канали трафіку, які дають швидкий результат: контекстна, таргетована реклама.
Якщо ви хочете оцінити приблизну рентабельність SEO-просування і зрозуміти, як саме вам почати отримувати умовно безкоштовні переходи з пошуку, можете звернутися до наших фахівців. Для цього заповніть форму на сайті або зателефонуйте за вказаним номером.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!