Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Якщо ви не знаєте точно, як вибрати підрядника для створення та просування сайту, відсіяти ефективні компанії від сумнівних, то можете легко помилитися. У перенасиченій та конкурентній галузі тисячі SEO-агентств претендують на звання найкращих з найкращих.
Зосередьтеся на пошуку агентства, яке заслуговує на довіру, працює прозоро і віддає пріоритет вашим основним бізнес-цінностям. Ми зібрали кілька рекомендацій щодо того, як вибрати підрядника з SEO, який вирішить ваші бізнес-завдання, а не спустить бюджет.
Чи варта гра свічок? Адже SEO-просування – це постійна спланована робота, яка потребує щомісячних вкладень, а на перший результат варто чекати не раніше, ніж через 3-6 місяців після старту.
Однак, якщо все робити правильно, то SEO-послуги зрештою принесуть вам:
Майте на увазі, що агентство може допомогти вам не тільки з SEO-просуванням сайту. Завжди корисно вибрати компанію, яка також може надати послуги копірайтингу, IT-фахівців, контекстної реклами, SMM та таргетування у соцмережах. Коли ви звертаєтеся до агентства комплексного інтернет-маркетингу, ви можете зосередитися на управлінні своїм бізнесом і не витрачати час на пошук усіх необхідних фахівців.
Але повернемося до наших баранів: як вибрати SEO-компанію та отримати бажаний результат? Поради від M. System.
На жаль, через відкладені результати, розмаїття пропозицій та постійні зміни алгоритмів пошукових систем, послуги пошукової оптимізації стають тим, що вкрай складно "подивитися" і "помацати" перед покупкою. Багато хто з незнання купує "кота в мішку", навіть не розуміючи до кінця, чого чекати. Тоді виникає питання: чи можна вибрати SEO-компанію взагалі, чи доведеться покладатися на удачу?
Ми вважаємо, що успіх - це не для бізнесу. Коли стоїть питання інвестицій та фінансового добробуту вашої справи, потрібно покладатися на факти.
Розглянемо, на що звертати увагу під час вибору компаній для переговорів.
Те, що потрібно дивитися кейси, розуміють усі. Але не всі знають, що шукати в них.
Отже, як знайти хорошого сеошника за кейсами:
Але! Чи є релевантні кейси гарантією приголомшливих результатів у вашому випадку? Ні, адже в успішно оптимізованої компанії та у вашої різні умови: стан сайту на момент старту робіт, бюджети тощо.
Тому, вивчаючи кейси, шукайте інформацію:
Зверніть увагу на прозорість кейсу: чи використовують автори точні числа, скріншоти, чи описують цінність виконаної роботи. Все це дає уявлення про підхід підрядника до роботи з проектами та має велике значення.
Ще один спосіб, як перевірити SEO-підрядника – це оцінити, наскільки активно поводиться агентство в соцмережах: чи ділиться досвідом, як працює зі зворотним зв'язком.
Почитайте блог: це дозволить зрозуміти рівень експертності підрядника, його досвід, імідж.
Якщо компанія успішно надає послуги SEO понад 5 років, це говорить про її стабільність, стійкість до криз та якість послуг.
Бонус, якщо вам вдасться дізнатися більше про команду. Як мінімум, отримати інформацію про її склад. Деякі компанії із задоволенням знайомлять аудиторію зі співробітниками, публікуючи фото та інформацію про них. Познайомитися з командою M. System, наприклад, можна на нашій сторінці у Фейсбук.
Сертифікати, участь членів команди у галузевих заходах та інші регалії – об'єктивний показник експертності команди. Наприклад, шукайте на сайті або запитуйте у менеджера сертифікати/значок Google Partner.
Це один зі способів перевірки СЕО-підрядника, який може дати додаткове, а може й вирішальне очко на користь тієї чи іншої команди.
Отже, ви відібрали кілька компаній для переговорів. На що звернути увагу на цьому етапі?
Отже, що роблять SEO-компанії на етапі переговорів? Відповідальна компанія має провести аналіз вашого сайту, ніші, конкурентів та надати розгорнуту комерційну пропозицію.
Розповіді про "дружну команду професіоналів" вам у ньому не потрібні. Хороша КП містить:
На останньому варто зупинитися окремо, тому що при виборі підрядника критерії, пов'язані з фінансовою стороною питання, зазвичай цікавлять нас з вами в першу чергу.
У SEO-ніші є кілька варіантів оплати, найпопулярніші з яких:
Питання: як вибрати SEO-фахівця чи, точніше, команду, спираючись на моделі оплати? Розглянемо плюси та мінуси.
У першому випадку ви сплачуєте за обсяг органічного трафіку сайту. На перший погляд, схема оплати за трафік є гранично прозорою та чесною. Однак варто врахувати два нюанси. А) Трафік може зростати чи падати через об'єктивні обставини (проблеми у конкурентів, тренди тощо), а не бути прямим результатом зусиль фахівців. Б) Трафік ще не означає продажі та прибуток для бізнесу.
У другому випадку замовнику нараховується договірна пеня за кожен день знаходження ключового запиту у топі видачі. Однак варто не забувати, що вихід у ТОП сам по собі не є гарантією прибутку і сумнівно використовувати його як метрику, яка безпосередньо впливає на ціну.
У третьому випадку бюджет оплати становлять дві статті видатків: погодинна оплата фахівцям та бюджет на інструменти просування – посилання, копірайт та ін.
Плюс моделі оплати – прозора звітність, прогнозованість та можливість для гнучкої оптимізації витрат.
Якщо питання про те, як вибрати SEO-оптимізатора у вас упирається насамперед у ці критерії – співпрацюйте з таким підрядником. Адже всю інформацію про те, скільки доведеться витратити на просування і за що ви платите, ви, в ідеалі, отримуєте ще на етапі переговорів. Принаймні так робимо ми. Докладніше про те, як формується ціна на SEO послугу і за що ви платите SEO-агентству, можете почитати у нашому блозі.
Остаточна вартість всього проекту завжди індивідуальна, вона формується виходячи з його цілей, актуального пошукового рейтингу, конкуренції в ніші тощо., але підрахунок має вестися не на коліні, а за чітким прайсом.
І ще: адекватна комерційна пропозиція готується кілька днів. Ми беремо п'ять. Якщо стратегія готова дуже швидко, це недобрий знак.
И еще: адекватное коммерческое предложение готовится несколько дней. Мы берем пять. Если стратегия готова слишком быстро, то это недобрый знак.
Терміни – це, мабуть, друге за популярністю питання, яке хвилює потенційних споживачів послуг пошукової оптимізації. Є два факти:
Перед тим, як вибрати сеошника, який гарантує результати через 1-2 місяці, рекомендуємо прочитати нашу статтю “SEO просування: Очікування VS Реальні терміни”. У ній ми докладно розписали, скільки часу в середньому потрібно на реалізацію стратегії просування та чому.
SEO за місяць – це “вудочка” для заманювання клієнтів, що загрожує отриманням короткого автоматично згенерованого ядра, відсутністю глибокої аналітики, наявністю критичних помилок на сайті та, як наслідок, додатковими фінансовими втратами.
Перед тим, як замовляти СЕО в компанії обраного підрядника, проаналізуйте і такі моменти:
Головне, вибирайте партнера, якому зможете повністю довіряти. Але не забувайте закладати реальні бюджети, ставити здійснені терміни, вчасно узгоджувати завдання та надавати зворотний зв'язок. І все вийде!
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!