Безкоштовно по Україні
080 033 95 67

Найбільш дружні CMS для SEO: основні вимоги

Найбільш дружні CMS для SEO: основні вимоги

Органічний трафік - найбільше та найдешевше джерело клієнтів в e-commerce. Тому рано чи пізно питання CЕО-просування стає майже перед будь-яким проектом. Так що оцінити, наскільки той чи інший движок адаптований для SEO, краще заздалегідь. Одні з них оснащені "SEO-frendly" функціоналом за замовчуванням, іншим необхідний додатковий інструментарій..

Розгляньмо, в яких CMS SEO функції особливо розвинені та вимагають найменших зусиль для реалізації завдань оптимізатора.

Чому SEO-дружність движка так важлива

Цілий, критично важливий етап внутрішньої оптимізації веб-ресурсу присвячений технічним характеристикам ресурсу і HTML-елементам, які залежать від движка. Важливо, щоб пошукові боти могли швидко індексувати сторінки, зрозуміти, про що вони, оцінити контент і зв'язати його з відповідними запитами. Без правильної HTML-розмітки швидко оптимізувати ресурс не вийде.

Існують і інші функції движка, важливі для просування в пошуку. І SEO-дружня CMS-система - це та, яка містить мінімум перешкод для забезпечення всебічного розвитку сайту.

Неправильний вибір призведе до того, що оптимізатор рано чи пізно упреться в "стелю". Можливості для подальшого розвитку будуть обмежені. Виходів два: залучати клієнтів виключно платними способами, що недоцільно. Або переїхати на нову CMS, що також призведе до фінансових втрат.

Основні SEO-вимоги до CMS

Отже, що таке CMS система з високою SEO-доброзичливістю? Якщо розглядати найосновніші моменти, список опцій приблизно наступний:

  • Висока швидкість завантаження. Чим нижче якість зверстаного шаблону, і чим більше плагінів, тим більше страждає швидкість.
  • Управління метаданими та заголовками сайту. Система повинна містити інтерфейс для управління title, мета-тегами description, alt, keywords і заголовками.
  • Движок не повинен генерувати дублі сторінок. І давати можливість забороняти додавання сторінок в індекс за допомогою канонічних URL.
  • У роботі з дублями в деяких випадках простіше видалити сторінки та налаштувати з них 301 редирект. Наскільки простим це буде завданням - залежить від CMS.
  • Інтеграція з сервісами аналітики. Важливо оцінити простоту підключення сайту до Google Analytics і можливість відстежувати ключові параметри в адміністративній панелі.
  • Можливість управляти XML-картою сайту і файлом robots.txt. Знову-таки: важливо оцінити, наскільки просто реалізований функціонал в різних CMS. Якщо система сама здатна оновлювати карту сайту, пошукові системи в будь-який час аналізують вже оновлений сайт.
  • Можливість оптимізації зображень. Десь ця функція реалізована за замовчуванням, а десь потрібна установка плагінів і розширювальних модулів.
  • Валідність коду. Якщо у движку або темі багато помилок, на них потрібно звернути увагу. Наприклад, відсутність атрибуту alt говорить про критичну помилку в коді движка.

Визначаючись, яку платформу вибрати для сайту, зверніть також увагу на реалізацію функцій створення та управління меню, налаштування статичних URL, додавання і редагування контенту, мобільної оптимізації. Всі вони так чи інакше є. Оцінюйте, наскільки вони зручні вам в процесі просування. Дивіться на те, щоб SEO-функціонал CMS задовольняв більшість потреб сайту.

cms2 Найбільш дружні CMS для SEO: основні вимоги

WordPress

Одна з найбільш дружніх платформ. Розроблялася як блоговий движок, однак в підсумку реалізована як база майже для будь-якого проекту: від візиток до онлайн-магазинів.

Але на останньому потрібно зупиниться окремо: вибирати WordPress в якості CMS можуть тільки міні-шопи з асортиментом приблизно до 2 тис. товарів, які не планують розширюватися.

Але для блогінгу або створення інфосайту і їх подальшого просування вона підійде чудово. SEO-функціонал такий:

За замовчуванням З плагінами
Заголовки Файл robots.txt
Чисті адреси Метатеги
Атрибути ALT для зображень Канонікал і 301 редирект
XML-карта
Кешування сторінок

В цілому, у WordPress мало вбудованих SEO-функцій. Однак за допомогою плагінів можна повністю забезпечити CMS набором пошукових налаштувань для сайту. Обов'язково слід встановити плагін Yoast SEO, який дозволяє управляти метатегами, задавати rel = canonical, налаштовувати редіректи та Sitemap, залишати хлібні крихти, а також створювати файл robots.txt.

Також ми рекомендуємо плагіни:

  • Broken Link Checker для виявлення битих посилань;
  • All in One SEO Pack;
  • W3 Total Cache для прискорення сайту та ін.

В цілому, сайти на WordPress зручні на десктопі, у мобільній версії й швидко завантажуються.

Так що це майже найкраща CMS для SEO, але далеко не найвдаліший варіант для створення великого онлайн-шопа. Краще вибрати движки, відпочатку "заточені" під e-commerce. У WordPress доведеться ставити плагін WooCommerce, розбиратися з інтеграцією платіжних систем, шаблонами, зв'язкою з іншими плагінами і т.д.

1С-Бітрікс

Друга за популярністю CMS в російськомовному сегменті.

Підходить для:

  • онлайн-шопів, в тому числі й великих;
  • сервісних сайтів і сайтів послуг;
  • інфопорталів.

Вона теж увійде в топ движків для сайтів з позиції SEO. Функції для просування тут реалізовані переважно за замовчуванням: заголовки, метатеги та атрибути, канонічні теги, robots.txt і карта, редіректи і т.д.

Тут можна подивитися статистику за ключовими словами. Карта і robots.txt оновлюються і створюються автоматично.

Платформа інтегрується з сервісами аналітики.

Якщо чогось все ж не вистачає, додатково можна встановити модуль «Пошукова оптимізація».

Але головні мінуси платформи - складний інтерфейс і неможливість виконати технічні завдання (налаштування сторінок пошуку, мобільна оптимізація) без програмного фахівця з досвідом роботи в Бітрікс.

Хорошоп

Український проект, позиціонує себе, як краща CMS для SEO-просування інтернет-магазинів. Створені на движку сайти вже непогано прокачані під SEO, містять мінімум тех. помилок. Що скорочує час на оптимізацію, а значить і термін на отримання перших результатів просування.

Вбудований функціонал CMS включає гнучкі SЕО-налаштування для швидкого створення та оптимізації нових сторінок під ключові запити, управління індексацією фільтрів, формування метатегів за шаблоном і виконання інших операцій без залучення програмістів.

Joomla!

Вона часто входить в рейтинги типу "кращі CMS", але не серед пошукових оптимізаторів.

Хоча SEO-функції в ній є:

Вбудовані функції Модулі
Заголовки Чисті адреси
Метадані Атрибути для картинок
Роботс-файл Канонікал
Кешування сторінок 301 редирект
Карта сайту

Вона включає велику кількість налаштувань, різноманітних модулів для розширення. Це дозволяє використовувати Joomla! для створення досить функціональних сайтів. Кешування запускається без спецпрограм. Мобільна оптимізація виконується без проблем - більшість шаблонів вже оптимізовані.

Але для пошукового оптимізатора тут багато проблем. Платформа любить дублювати сторінки, відрізняється складним інтерфейсом, генерує нечитабельні URL, передбачає багато ручної роботи з кодом. Автоматично створений платформою Роботс-файл забороняє індексацію картинок. Все це потрібно виправляти вручну або за допомогою плагінів.

Модулі, необхідні для глибокої оптимізації - платні. Тому просування веб-ресурсів на цій платформі вимагає включеності програміста і додаткових вкладень.

І ще актуальний для нас недолік - для онлайн-шопів краще вибрати іншу CMS. Для інфопорталів і сайтів послуг - це хороший варіант, але з оптимізацією доведеться попітніти.

CS-Cart

CMS платна, досить дорога. Але! Якщо ви ставите питання, на якому движку зробити сайт для e-commerce проекту, це ваш варіант.

CS-Cart - движок для електронної комерції з максимальною SEO-дружністю. Вбудовані функції дозволяють:

  • підключати SSL-сертифікат;
  • створювати людиноподібні урли;
  • налаштовувати редиректи та canonical-сторінки;
  • формувати розширені сніпети для товарних карток;
  • завантажувати та редагувати карту;
  • довантажувати дані мета.

Ціна залишається головним мінусом.

OpenCart

Безкоштовний аналог попередньої CMS. Платформа також розроблена для інтернет-магазинів і в ній так само успішно реалізовані вбудовані базові SEO-функції. Автогенерація ЧПУ, редирект, канонікал, метатеги та ін.

Відома проблема - дублі сторінок з картками товарів. З цим багом можна впоратися або вручну, або встановивши платний SEO-плагін. В цілому, якщо ви підшукуєте, на який CMS зробити сайт для реалізації товарів, OpenCart - відмінний SEO-дружній варіант.

MODX

Тут можна безперешкодно редагувати Роботс-файл, заповнювати метатеги, підключати лічильники аналітики, формувати ЧПУ.

Движок містить безліч гнучких налаштувань і підходить для всіх типів веб-ресурсів:

  • інтернет-магазинів,
  • блогів,
  • новинних порталів тощо.

При підготовці тегів важливо звертати увагу на версію движка.

Конструктори сайтів

Ми розглянули повноцінні системи управління. Але є ж ще конструктори. Багато хто все ще обирають їх: хоч функціонал відносно скромний, зате створити сайт з їх допомогою може навіть рядовий юзер.

Великою популярністю користуються AdvantShop, Megagroup і, звичайно ж, Tilda.

Висновок щодо конструкторів один: для створення веб-ресурсу з привабливим дизайном вони підходять, але ось для SEO вважаються незручними. Для простенького сайту послуг SEO-функціонала буде досить, але не для більших проектів.

Доступу до програмного коду немає, що "зв'язує руки" оптимізатора.

На закінчення

Якщо вдаватися в питання, яка CMS краще для SEO, однозначної відповіді ми так і не отримаємо. Більшість систем при правильному налаштуванні можуть бути відносно зручними для вирішення SEO-завдань.

Правда, деякі з них налаштувати складніше, і для цього потрібні навички програмування та досвід роботи з певними CMS. Перед вибором движка, зважте всі за і проти.

Оцените статью

Средняя оценка 5 / 5. Количество оценок: 1

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Поделиться с друзьями

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Підписка

Підписуйтесь на наш Блог, в якому ми ділимося знаннями, кейсами, гайдами та актуальними новинами інтернет-маркетингу

Збільште продажі
з вашого сайту

Наш помічник зв'яжеться з вами для узгодження
деталей та обговорення майбутньої співпраці

Іван Андрущак

Іван Андрущак - керівник відділу перших продажів

Iм'я
Телефон
Сайт
×
Ваша заявка получена.

Мы свяжемся с вами в ближайшее время!

×
Ваша заявка отримана.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!