Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Що таке блог? Не беручи до уваги те нудне визначення, яке нам пропонує Вікіпедія, відповімо, що блог - це найтрендовіший інструмент для просування або монетизації в Інтернеті. Популярність онлайн-контенту тільки зростає: пошукові системи вимагають від сайтів більше якісних і корисних текстів, компанії активно використовують контент-маркетинг для просування. Та й самі користувачі змістили вектор довіри і уваги з книг на блоги.
Трохи цифр:
Якщо хочете заробляти гроші в інтернеті - ведіть блог. Використовуйте його як самостійний продукт для монетизації або в якості інструменту для тематичного просування компанії.
У будь-якому випадку над блогом потрібно працювати і його потрібно просувати. Як? Ми розповімо!
Це не обов'язкове правило, але бажане. Навіть якщо ви ведете корпоративний блог, для якого пишуть кілька людей, краще публікувати обличчя автора, який генерував контент. Крім того, варто створити окрему сторінку з інформацією про автора, його регалії, здобутки, експертну цінність.
У особистого блога, очевидно, обличчя вже є.
Але! Важливо розуміти, що обличчя блогу має бути не просто обличчям, але брендом:
Контент - це головний інструмент для заробітку грошей в блогерстві. Причому не важливо, на чому ви хочете заробити: монетизувати сам блог, розкрутити особистий бренд, просувати продукт, збільшувати впізнаваність бренду і т.д. Контент - ваше все. В даний момент ми говоримо про тексти.
Як створювати контент, який може продати:
Те, що ви дізналися "в обличчя" свого читача, це ще не означає, що ідеї для постів будуть автоматично генеруватися в голові в потрібний момент. Творча криза може накрити раптово.
Для того, щоб уникнути утворення тематичних дірок або неякісних постів, слід заздалегідь скласти контент-план.
Чому це важливо:
Таким чином, для блогу потрібно пропрацювати теми відразу на 1-2 місяці вперед. Це може виявитися складним завданням навіть для кількох авторів, що вже говорити про те, якщо теми придумує 1 людина. Наприклад, SMM спеціаліст.
Як же впоратися з настільки непростим завданням? Ось кілька ідей.
Пошуковик в допомогу.
Форуми.
Пройдіться по форумах у вашій тематиці і дізнайтеся, які теми цікаві вашій аудиторії.
Підглянути у колеги з закордоння.
Уже понад 10% населення США, а це більше 30 млн чоловік - це блогери. І ще мільйони генераторів контенту на різних майданчиках. І це тільки в США! Хочете знайти оригінальне рішення для постінгу? Перегляньте ідеї у колег із зарубіжжя. Головне не копіювати, а створювати власні тексти, але на схожі теми.
У блог прямих конкурентів теж можна зазирнути, однак зміст при цьому має сильно відрізнятися (за допомогою serpstat.com - можна подивитися популярні сторінки блогів у конкурентів, скласти широке СЯ).
Контентне просування неможливе без грамотної SEO-оптимизації, так як для блогу позиції в пошуковій системі і органічний трафік в рази важливіше, ніж для інтернет-магазину.
Що потрібно оптимізувати:
SEO-оптимізації потрібно приділити багато уваги, тому що високі позиції в пошуковій системі можуть стати основним джерелом трафіку для блогу.
Але просто "сеошити" і чекати, поки відвідувачі самі підтягнуться з пошукових систем - це нудно. Якщо без жартів, то одного SEO для розкрутки в сучасних реаліях недостатньо. Потрібно діяти.
Ось кілька рішень для розкрутки блогу:
Краще, якщо вибір на той чи інший спосіб розкрутки впав не випадково, а теж став частиною контент-плану.
Розкрутка блогу необхідна, але обов'язкову базу для успішного просування блогу складають чотири фактори: чітке розуміння своєї аудиторії, створення якісного, цікавого, затребуваного контенту, регулярність постингу і SEO-оптимізація.
Відсутність звернення до цільової аудиторії знижує якість текстів та блогу в цілому. Генерування крутого контенту не тільки привертає читачів, а й заощадить ваші гроші і час на просування. Якщо у поста велика залученість і на нього часто посилаються з зовнішніх ресурсів, ваші позиції в пошуковій системі ростуть навіть без вкладень.
Регулярність - це також важливий фактор не тільки для утримання аудиторії, але і для позицій ранжирування сайту у видачі.
І, нарешті, неоптимізований ресурс може взагалі не потрапити в список видачі, навіть якщо ви написали дуже крутий пост.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!