Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Для того, щоб отримувати високі позиції у видачі, необхідно вивчити посібник з пошукової оптимізації для початківців від Google, який в 2018 році оновився. На сьогодні, це 164 сторінки важливої інформації про правила оцінки якості контенту на сторінці. Формула ранжування, яка знайома seo-фахівцям, розраховується на підставі саме оцінок асесорів. Якість сторінки, рівень спамності - ключові критерії для веб-сторінок, сайтів і публікацій авторів.
Ми пропонуємо розібратися, що змінилося в посібнику для асесорів Google і проаналізувати, які висновки можна з цього зробити.
Варто розуміти, що самі асесори побічно впливають на ранжування сайтів, проте, їх оцінки використовуються Google для вдосконалення своєї формули.
Одну зі змін можна побачити, якщо уважно вивчити зміст. У ньому назву розділу «Репутація сайту» було розширено. З'явився додаток «Репутація сайту і автора основного контенту». Далі, у посібнику Google запроваджено поняття «гірша якість», до якого було включено підпункт про репутацію автора. Таким чином, не тільки суть контенту, але і репутація його автора будуть впливати на майбутню оцінку.
Увага була акцентована на клікбейт-заголовках. Якщо їх гучна назва або сенсаційність НЕ буде підкріплюватися змістом, оцінка якості сайту буде незадовільною.
Значення «користь сторінки» закріпило свої позиції і так само буде використовуватися в якості базового принципу. Однак, «оцінювачі» тепер тлумачать її не тільки у зв'язці з цінністю, яку вона приносить конкретному користувачеві, але і доречності у видачі щодо запиту.
Для відеоконтенту у посібнику Google запроваджено ще один пункт - можливість поділитися ним. Спочатку, високу оцінку отримували ті сторінки, де відео просто відкривалося - було доступним для перегляду. Тепер, найвищі оцінки заслуговує відео-контент, поруч з яким є кнопка «share».
Так ще називають YMYL-сторінки, які містили в собі поняття «здоров'я», «щастя» і «стабільність фінансів». Вони розширили своє значення. До чинних термінів додалася «безпека». Це обумовлено тим, що будь-які дії, пов'язані з оплатами, або фізичними наслідками, повинні бути повністю безпечними для користувача і не нести прихованої загрози.
Щоб звести до мінімуму дезінформацію і появу завідомо неправдивих даних, у посібнику Google пропонується не тільки звертати увагу на якість контенту, але і перевіряти репутацію його автора. Довгий час публікації на сайтах могли зовсім не мати даних про автора. Сьогодні це головний критерій високої оцінки. До того ж, асесор повинен перевіряти не тільки надану інформацію про автора на конкретному сайті, але і користуватися іншими джерелами, наприклад, пошуковою видачею.
В останній зміні видно, що у короткому посібнику з seo від Google відредагували розділ про якість сторінки. Тепер перед асесором ставиться два першорядних завдання:
1. | Зрозуміти значення сторінки. Будь-які документи, які не несуть практичної цінності, а тим більше - поширюють насильство, ненависть, будь-яким способом вводять в оману або обманюють користувачів, неодмінно отримують оцінку «Найгірший». |
2. | Оцінити сторінки з урахуванням доданої найнижчою оцінки - «Найгірший». |
Що впливає на оцінку:
мета інформації на сторінці; | |
EAT; | |
особливості контенту - кількість і зміст; | |
дані про автора і його репутація; | |
репутація самого сайту. |
Додані критерії для оцінювання EAT:
матеріали на медичну тему повинні бути написані виключно акредитованими фахівцями, бути перевіреними; | |
новини в обов'язковому порядку повинні підкріплюватися фактами; | |
статті на наукову тематику повинні ґрунтуватися на загальноприйнятих у сфері науки фактах. |
Кількості якісного контенту в рекомендації Гугл для веб-майстрів надано цілий блок. EAT, в поєднанні з необхідним обсягом інформації, покликаний наблизити ресурс до високої оцінки.
Характеристики «низької» якості також були доповнені. «Мета» і «користь» продовжують відігравати важливу роль, але до них ще додаються відгуки. Для інформаційних сторінок думка користувачів є першим дзвіночком, що спонукають до повторного огляду правдивості викладеної інформації. А ось для YMYL-сторінки це може зіграти ключову роль - оцінка стане нижче.
Різноманітний дратівливий контент, чи то спливаюча реклама, чи картинки, що заважають читанню сторінки, pop-up в інструкції Google є маячком для зниження оцінки. Ще одним приводом поставити низьку оцінку стане поширення конспірологічних теорій або інформації про таємні змови. Будь-які містифікації на сторінці можуть призвести до зниження її рейтингу.
Вимоги до інтернет-магазинів стали вище. Це обумовлюється безпекою користувача.
Уважно вивчивши рекомендації Google російською мовою для асесорів можна зробити висновок, що алгоритми стають "жорсткіше". Отже, seo-фахівцям доведеться коригувати стратегії просування з урахуванням нововведень.
Резюмуючи основні зміни, ми радимо приділити більше часу розділам «Мета і користь сторінки», «EAT», «Про якість та обсяг контенту», «Про репутацію автора».
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!