Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Для початку варто визначити, що ми розуміємо під обмеженим асортиментом і чому ми присвячуємо його просуванню цілу статтю.
Наразі мається на увазі два типи асортименту:
У чому проблема для SEO?
У першому випадку це складність в зборі семантики. Комерційних запитів у вашому випадку може і не бути, а за загальними запитами буде великий відсоток відмов через високі цінники або нестачу асортименту для вирішення завдання споживача.
У другому випадку маленький асортимент знижує ваші позиції у видачі, оскільки "масштаб" сайту є фактором ранжирування. Так, сторінки з меншим, у порівнянні з конкурентами, числом товарних карток, отримають більш скромні позиції у видачі при інших рівних умовах.
Вихід із ситуації – далі в статті.
Що робимо:
Розглянемо кожен крок докладніше..
У вас скромне семантичне ядро? Ну що ж, потрібно спробувати вийти в ТОП-3 за тими запитами, що є.
Для початку слід провести аудит сайту, виявити та усунути всі технічні помилки. Видалити дублі, биті посилання, знайти та виправити сторінки з 404-ю помилкою т.д. Для цього проскануйте сайт одним з парсерів типу Netpeak Spider.
Також потрібно промоніторити помилки за допомогою сервісів Google Search Console і Яндекс. Вебмайстер.
Після усунення техпомилок рекомендуємо звернути увагу на комерційні фактори конкурентних сайтів і порівняти їх зі своїми. Комерційні фактори – це елементи і параметри веб-ресурсу, які впливають на довіру і лояльність споживачів. Зокрема:
Відзначте ті комерційні чинники на конкурентних сайтах, які не реалізовані на вашому. Їх слід впровадити в першу чергу.
І врешті-решт слід провести уважну і ретельну посторінкову оптимізацію. Для цього може знадобитися написати або переписати тексти для категорій, розмістити зовнішні посилання і т.д.
Ми також рекомендуємо спробувати просуватися за загальними запитами. Наприклад, ви продаєте тільки елітні подарунки та VIP-декор ручної роботи та вийшли в ТОП за відповідними групами запитів. Однак, є ще групи загальних запитів, пов'язаних з подарунками та декором. Звичайно, варто сказати, що вони більш конкурентні, але й трафіку з них можна отримати більше.
Ми пропонуємо поекспериментувати з такими запитами.
Починати варто з середньо і низькочастотних запитів з меншою конкуренцією.
План дій:
Після чого знову оцінюємо позиції та обираємо подальший план дій, якщо сторінка все ще не в ТОПі.
Що робимо:
Поліпшивши сніпети тих сторінок, які вже знаходяться в топі, можна помітно підняти CTR.
Якщо комерційні та інші запити не залучають достатньо трафіку, незайвим буде спробувати заманити клієнтів через блог. У статтях ми не тільки даємо читачам корисну інформацію, а й згадуємо про те, що їх завдання вирішують якраз таки наші товари або послуги. Додаємо у текст посилання на категорії або товари.
Писати статті навмання – не найкращий підхід.
Рекомендуємо зробити наступне:
При написанні звертайте увагу на:
Також вивчіть вимоги до обсягу інфотекстов, розбавляйте їх ілюстраціями, відео та графічними елементами. Доповнюйте їх калькуляторами або опитуваннями, додайте клікабельну кнопку або посилання на категорію.
Як зрозуміти, що товарів у вас недостатньо, якщо це не очевидно? Є спосіб. Відбираємо сайти з першої десятки видачі за потрібними для вашого каталогу запитами. Відсіюємо агрегатори, інфосайти, дублі. Рахуємо кількість товарів на сторінках сайтів вручну або за допомогою сервісу Google Sheets.
Порівнюємо отримані результати зі своїми. Якщо ваш асортимент сильно поступається конкурентам, його доведеться розширити.
Як – розповімо нижче, однак відразу попередимо, що це сірі методи.
Метод не найправильніший, проте кращий з існуючих і застосовуваний повсюдно. Суть в тому, щоб розмножити одну товарну позицію, використовуючи різні характеристики товару в межах однієї пропозиції.
Наприклад, ви продаєте машинки на радіоуправлінні. Одна й та ж модель представлена в п'яти різних кольорах. І під кожну ми можемо створити свою картку товару.
Суть полягає в тому, щоб створити картки товару під ті позиції, яких немає на вашому складі, але ви можете швидко дістати їх у постачальника. Такі позиції доповнюємо кнопкою "Замовити" замість "Купити".
Другий варіант - створити картки під неіснуючі позиції, яких нібито просто немає в наявності.
Важливий нюанс: маркування "Немає в наявності", "Товар в шляху" і аналогічні меседжі повинні розміщуватися на фотографії товару, а не в його характеристиках. Так пошукові роботи, які ще не навчилися розрізняти текст на зображенні, будуть думати, що товар в наявності. В іншому випадку ви ставите під удар свої позиції.
Найчастіше такі блоки розміщують в картці товару, але ми розмістимо його під каталогом, оскільки це розширить асортимент в очах пошукових роботів.
Другий варіант - створити картки під неіснуючі позиції, яких нібито просто немає в наявності.
Блок необхідно зробити максимально схожим на каталог, щоб боти не розпізнали в ньому окремий блок. Для цього потрібно:
Це не дає 100% гарантію на успіх, але шанси є.
Також для розширення асортименту можна використовувати часткові дублі карток товару в різних категоріях сайту.
І останній, додатковий варіант для розширення асортименту, – використання партнерських програм. Суть в тому, щоб розмістити на своєму веб-ресурсі товар іншого продавця (подібно дропшиперам), тим самим розширивши асортимент, не обманюючи пошукові системи. Але тут є свої мінуси:
Так що, дивіться самі.
Мы свяжемся с вами в ближайшее время!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!